Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Paistaisin sulle maukkaita vohveleita, päälle mansikoita, pensasmustikoita ja jäätelöä. Maistuisiko?
Kiitos tottahan toki!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kiinnostunut, varmaan olisit livauttanut numerosi.
Jos olisit kiinnostunut, varmaan olisit ottanut housut pois seurassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ihan vielä selvinnyt, että miksi siitä leuasta pitää pitää kiinni jos hameen alta kopeloidaan.
Aluksi, voi katsoa silmiin ja lukita huulet, sitten ne kädet voikin vapauttaa muihin hommiin.
Niin missä kohtaa tuossa tarvitaan käsiä?
No, se on semmonen juttu, nappaat (hellästi) leuasta ja sitten tilanne etenee..
Ihana ihminen kaipaan sua alati
Etenee, lopulta hermostut ja pyydät mut kylään..
Vierailija kirjoitti:
Se mua on vähän mietityttänytkin, kun sanoin sulle sillon, että edellisellä kerralla kyseinen matka oli ihan hirveä, ja sä et vastannut yhtään mitään. Kun mistään tähän liittyvästä asiasta ei pysty puhuun suoraan. Oli sitten kyse viestistä tai kasvokkaisesta kommunikaatiosta, se viesti mulle on aina se, että tästä ei sovi puhua. Se onkin sulkenut mun suun tältä osin aika tehokkaasti. T
Oliko matka hirveä sen vuoksi, että jutut olivat niin kamalia vaiko siksi, että oli liikaa ihmisiä mukana?
sivu
Rakensitko aikoinaan talon itse?
Rakentaisin talon miehen kanssa.
Ollapa vierellä ihminen, joka haluaisi ja jaksaisi jutella kanssani. Kuunnella aidosti myös minun höpinöitä, nauraa ja hassutella. Tai joka vain istuisi ja olisi vieressäni, jakaisi yhteisen hiljaisuuden ja se tuntuisi hyvältä, ei vaivaannuttavalta. Ottaisi kädestä kiinni lujan varmasti. Katsoisi syvälle silmiini, hymyilisi silmillään. Osoittaisi, näyttäisi, että olisin hänelle tärkeä.
Niin minäkin sinua.
Unelmia, haaveita.
Toiveita.
Tahtovat vain karata.
Ilmeisesti aivan liian mahdottomia.
Toteutuakseen.
Mutta olisi se. Ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus konkretisoituu tässä lauseessa.
Missä siis? En saanut ihan kiinni tästä näin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meistä tulee?
Aviopari. Paljon hellyyttä ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan meitä tullu, jos oltaisiin keskusteltu alusta asti täysin rehellisesti?
Sitä mä yritin sillä automatkalla kauan sitten.
Matkalla mistä mihin? Sivusta
Miksi utelet?
Koska kiinnostaa.
Mikä sua kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meistä tulee?
Aviopari. Paljon hellyyttä ja rakkautta.
Tulisipa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meistä tulee?
Ei lasta eikä paskaa.
Vanhemmat rakensi talon, jossa asuin vauvasta asti, sitten mokomat menivät myymään sen. Oli vähän traumaattista kieltämättä kun kiinnyn ympäristöön aika voimakkaasti ilmeisesti. No, se tulee olemaan mulle varmaan aina se the koti.
kirjoitti:
Ihana ihminen kaipaan sua alati
Ketä sä kaipaat alati?
🌝