Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Mä luulen et se jumi on jäänyt tähän paikkaan, tähän huoneeseen tähän nurkkaan missä oon nyt. Mun pitäis lähteä täältä eikä tulla enää koskaan takaisin.
Askareita puuhastellessa tuli yhteisen olemisen ikävä. Olisipa minulla sinut, että voisin halata, kun haluttaa ja painaa pään olkaa vasten, kun siltä tuntuu.
Kuvittelen mielessäni meidät vastakkain ravintolan pöytään. Tapaamme pitkän ajan jälkeen. Olet sinkkumies. Se on outoa, uutta. Tunnelma on hieman jännittynyt. Emme ole varsinaisesti jutelleet viiteen vuoteen tai kunnolla edes nähneet toisiamme. Kumpikin yhdistää mielessään viiden vuoden takaisia muistoja ja nykyhetkeä, tutkii kasvojen uurteita. Silti sinä olet minulle yhä se poikamainen kolmikymppinen kuin ensikertaa tavatessamme. Silloin yli kymmenen vuotta sitten.
Esitän toiveen, että tutustumme toisiimme alusta asti, sillä vuodet ovat varmasti muuttaneet meitä kumpaakin. Huolestut, mietit ovatko tunteeni kadonneet, mutta silti näen yhä vain sinut ja minä tiedän, että rakkauteni on kuin voima universumin takana ja sinä olet se mies, jota aina etsin.
Kuvitelma. Toivottavasti joskus vielä totta.
Olisipa rakkautta, läheisyyttä ja turvaa. Kaiken sen mahdollisuus menee sinun mukanasi.
Makoilen alasti peiton alla, natustan nektariinia ja katson ikkunasta ulkona kohisevaa sadetta. Panettaa.
Päivittäin kuvittelen, kuinka hyvältä tuntuisitkaan syleilyssäni. Sortuisimmekohan suukottelemaan? 💕
Jos kaipaisit, varmasti kaipaisit.
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita!
Meidän entinen Eskari-ope 🥰
Jos olisit kiinnostunut, varmaan olisit livauttanut numerosi.
Paistaisin sulle maukkaita vohveleita, päälle mansikoita, pensasmustikoita ja jäätelöä. Maistuisiko?
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita!
Jälkikirjoitus 😍
Laitoin hetkeksi silmät kiinni ja ajatuksissani matkasin hiekkarannalle kanssasi.
Näin meidät siinä hymyilemässä toisillemme ja...
Toivottavasti irl joku päivä vielä. 💙
Vierailija kirjoitti:
Multitalent, mitä se mielestäsi on ja tarkoittaa?
Henkilö, jolle kirjoitan täällä.😚
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en kerro asiasta kenellekään. Kukaan ei tiedä, että vielä kaipaan sinua.
Kunpa olisit rohkea ja kertoisit. Haluaisin kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multitalent, mitä se mielestäsi on ja tarkoittaa?
Henkilö, jolle kirjoitan täällä.😚
Ken on hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en kerro asiasta kenellekään. Kukaan ei tiedä, että vielä kaipaan sinua.
Itse asiassa hän tietää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle pitäisi kertoa?
Kaipaus konkretisoituu tässä lauseessa.