Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Miisagirl kirjoitti:
Ei kyllä millään pahalla mut vaimos on kyllä aika ruma. 🤢
Se äijänkäppänä vasta ruma onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipailen hoitsuani.
Täällä👋🏻👋🏻👋🏻
Suukko ja hali💋💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipailen hoitsuani.
Täällä👋🏻👋🏻👋🏻
Suukko ja hali💋💕
Oh my darling.... 💋💞 puss och kram!
Vierailija kirjoitti:
Löysin kerrankin kauniit pitsirintsikat. Sovitin niitä, mutten ostanut, koska sinä et niitä kuitenkaan näkisi. 🤫
Täällä toinen joka samoin ajatellut, ostin sitten käytännölliset
Vierailija kirjoitti:
Olisiko rakkaani nyt sen kokovartalohieronnan aika?
Onhan noita jumeja
Täälläpä olen kartanossani, kyllä tänne voi tulla. Itse en lähde näillä keleillä tänään enää minnekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin kerrankin kauniit pitsirintsikat. Sovitin niitä, mutten ostanut, koska sinä et niitä kuitenkaan näkisi. 🤫
Anna nyt kaapilles jotain silmäniloa.
Kaapissani ei ole ketään, eikä sieltä ole myöskään kukaan tullut ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas täällä, pukeutunut aina itseäni varten eli en omista nk. mummokalsareita ja kaikenlaiset kauniit ja seksikkäät alusvaatteet on parhaita ja tuovat parhaan fiiliksen, tosin löytyy myös vähemmän seksikkäitä urheiluliivejä jotka on joissain tilanteessa hyviä (tai joidenkin asujen alla pitää rinnat neutraalimpana jos se näyttää parhaalta).
Fiilishän lähtee pukeutuessa sieltä alusvaatteista joten en ihan ymmärrä miten se johonkin toiseen ihmiseen liittyisi
Ai niin, saattaa siellä olla luurankoja, mutta niilläkään ei ole silmiä. Vain kaivattua varten voisin ostaa somat.
Koska tulet käymään, T?
Kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin nyt sairaanhoitajaa lähihoitamaan mua.
Eikö terkkari käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jeesus. Ostan kauniita alusvaatteita joka kerta kun ostan alusvaatteita, ihan vain itseäni varten. Pitsirintsikat eivät käytössäni ole yhtään epäkäytännöllisemmät kuin muutkaan.
Koettakaa välillä piristää itseä sen ainaisen masentelun sijaan? Aloittakaa vaikka niillä alusvaatteilla..
Sivusta
Oletko äänekäs vai hiljainen?
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Olen ottanut muutaman,
Joo
Ei kuulu tapoihin
Pari otin. Nyt syön lapsen vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö terkkari käy?
Jos olet E, niin käy loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö terkkari käy?
Olisiko nyt kuitenkin joku tietty sh mielessä.
En edelleenkään näe siellä muita kuin sinut, sininen.
Anteeksi, jos/kun pilasin kaiken punaviherkeltasokeudellani. En ikinä roikottanut sinua tahallani tai katsellut sinua vain huvikseni. Etkä olisi ollut mikään häpeällinen pano, jonka kanssa en kehtaisi näyttäytyä julkisesti. Jos näkisin sinut jonain helppona ja kertakäyttöisenä esineenä, en olisi arkaillut ja aikaillut sekuntiakaan. Mutta vaikutat naiselta, jolle pitää antaa itsensä pala palalta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhun hiljaa, mutta en jää sanattomaksi. Olen äänekäs, kun kyse on maailmankatsomuksestani. En kuitenkaan julista vaan yritän saada ihmiset ajattelemaan.