Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Elämäni raskaus, sinä.
Pitäisköhän synnytys käynnisstää jos menee liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Tänään terassille, jos löytyis joku kesäheila.
En harrasta.
Miksi täällä ei saa kaivata asiallisesti, vaikka sitten estettynä?
Vierailija kirjoitti:
Puhdas mieli, puhtaassa ruumiissa.
Haluan sinut. Olen kuin pikkulapsi, joka pyytää sellaista, mistä tietää, ettei voi saada sitä. Kyllä sen sitten tajuaa, kun on miettinyt jäähyllä jonkin aikaa. Vai tajuaako?
Rikas on rakastunut rahoihinsa. Ne ovat hänen sydämenasiansa.
Aina kun mä kaipaan, kaipaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta.
Enkä minä, lukuunottamatta omaa terassia. Mutta ei näytä arska paistavan tähän sisukasaan. Jatkan siivoamista. Tuleehan kerrankin puhdasta.
Mieluiten setvisin usean laatikollisen mansikkaa kaivatun kanssa pakkaseen. Voitais siinä samalla jutella ja katsella toisiamme silmiin. Ja syödä vatsat kipeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta.
Enkä minä, lukuunottamatta omaa terassia. Mutta ei näytä arska paistavan tähän sisukasaan. Jatkan siivoamista. Tuleehan kerrankin puhdasta.
Mieluiten setvisin usean laatikollisen mansikkaa kaivatun kanssa pakkaseen. Voitais siinä samalla jutella ja katsella toisiamme silmiin. Ja syödä vatsat kipeiksi.
Vaikka suhteemme oli vaikea ylä- ja alamäkineen ja lopulta nyt päättyi rumasti, kaipaan sinua silti. Tiedän että mun pitää mennä pois eikä katsoa enää koskaan taakseni mutta olet mielessäni nyt koko ajan. En voi tehdä mitään, en pysty keskittymään mihinkään tämän takia. Itken koko ajan ja mietin tuota kertomaasi, kun olit toisen kanssa. Vaikka juuri se oli asia josta minua syytit ja epäilit aina vainoharhaisuuteen asti kaikki nämä vuodet, enkä minä sinua koskaan edes pettänyt. Teit sitten lopuksi itse niin. Varmistit itsellesi uuden lähteen. Vanha olikin käytetty ja kaluttu loppuun, totuus oli paljastunut etkä enää saanut minulta mitään.
Vielä sait loukattua viimeisen kerran, pahasti.
Toivottavasti nyt olet tyytyväinen kaikkeen, onnellinen.
On satunnaisia ystäviä, joiden kanssa viestittelen. Erään kanssa lähinnä mentaalisista asioista, ilmeisesti saamme jonkinlaista tukea toinen toisiltamme. Hän oli kultainen kertoessaan ettei ole tavoitettavissa muutamiin päiviin. Sillä tiedolla oli kyyneleet silmiin tuova merkitys.
Olet rakkain ja läheisin, silti etäisin.
Kaipaan lähellesi. Kaikki menee pieleen. Silitys kelpaisi. 💛🌞
IG: oceanofworld.
Ihana video merenalaisesta rakkaudesta 🎁
Runoilija poistui
Keskuudestamme
Jäljelle jäi
Kauniit säkeet
Joita luemme
Nuku rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Kettuni sopisi koloosi
Joo sinne mahtuu varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan lähellesi. Kaikki menee pieleen. Silitys kelpaisi. 💛🌞
No sitten jalkaa tännepäin. Silitettävät on kodinhoitotilassa siinä pöydällä. Voitko pyörittää koneellisen pyykkiä samalla 😉😃