Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa
ketä?
Minua ei.
Minulla on sydän.
Joka tunnen.
En jonota mitään ämpäreitä kun odotan että pääsen tositoimiin ikävöimäni kohteen kanssa!
Kaipaan sua mies. Nauti lämmöstä 😘
Vierailija kirjoitti:
Miten viidestoista yö sanat menikään?
Alkaa ainakin näin:
Silmissäni orpo katse, lapsen eksyneen.
Kuin hullu huudan rakkauteni perään!
Tee googleen haku.
Hyvä biisi ja koskettavat, oivaltavat sanat Juicelta.
Asiaa!
Sähköt sain sähkökitaraan, sähköt vain, en muuta tarvitsekaan, soitan loppuun asti kappaleen.
(Eppun. laulaa jotain sinnepäin)
Mua ei nolota mikään. Sydän ei voinut sille mitään, että niin kiintyi erääseen. Nolo olisi, jos olisin joskus tehnyt jotakin näyttääkseni tykkäämiseni. Nojuu, sanoinhan kerran yhden muiston, kun luulin ettei koskaan enää tavattaisi. Mutta ei hän voi tietää, että ei ole ollut tarvetta antaa mitään sellaista kenellekään toiselle. Ei nolota. Elämä jatkuu ja kaikesta kokemastani olen kiitollinen.
Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tässä jaksaa odottaa
Muista, että ämpäreitä on vain rajoitettu määrä.
:D
Olisi kiva nähdä, Tiina. Kaipaan hymyäsi😚
Vierailija kirjoitti:
Mua ei nolota mikään. Sydän ei voinut sille mitään, että niin kiintyi erääseen. Nolo olisi, jos olisin joskus tehnyt jotakin näyttääkseni tykkäämiseni. Nojuu, sanoinhan kerran yhden muiston, kun luulin ettei koskaan enää tavattaisi. Mutta ei hän voi tietää, että ei ole ollut tarvetta antaa mitään sellaista kenellekään toiselle. Ei nolota. Elämä jatkuu ja kaikesta kokemastani olen kiitollinen.
Naiselta
Siis *annoinhan
Vierailija kirjoitti:
Toiset ne vaan rennosti odottelee ja makuuttaa itseään. Rankkaa on.
Mitähän sulle kuuluu nyt? Haluaisin kuulla ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämän pidä rankkaa ollakaan.
Minua ei nolota, vaikka olen käyttäytynyt miten sattuu ja roikkunut perässäkin. Ei voi mitään ja koska häntä ei anyway mitenkään kiinnostanut minä, niin ei häntä ole mikään tuollainenkaan oletettavasti voinut vähempää kiinnostaa, että miten olen käyttäytynyt tai mitä sanonut tai mitään :D
Varmaan jos ois jotain tuoreita juttuja niin nolottaisi ihan vaan itseni puolesta, mutta en ole ylipäätään ollut altis sellaiselle käytökselle moneen vuoteen, niin en jaksa ottaa sitä itseeni, että olen joskus ollut "nolo".
Kun ei si l l ä o le mi tään vä li ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämän pidä rankkaa ollakaan.
Sehän se parasta olisi mutta kyllä sen vaan täytyy välillä olla. Taas toisaalta en rupeaisi makuuttajaksi, ei se ole elämistä minun mielestäni ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla grillikylkeä ja perunamuusia, sekä koillismaanrieskaa, jossa päällä suolalohta. Tervetuloa.
Just kerroin laatikkoleukaiselle etten syö graavisuolattua lohta enkä sushia. Mahtaa meillä olla erilaiset ruokavaliot, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin kun katselit.
Tykkäisin varmaan edelleen.
Näin uskon.Tykkäsin katsella. Ja olla lähellä.
Minäkin. Mutta milloin tämä tapahtui?
26.5
Muista, että ämpäreitä on vain rajoitettu määrä.