Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi alkaa vonkuamaan, että haluan tavata sinut.
Jos jättää vonkumatta, ja ihan vaan kysyy?
Jos kysyminen ei auta. Se voi pahentaa tilannetta, työntää pois aina vain kauemmas ja pysyvämmin.
Jos kysyminen ei auta, niin miten se vonkuminen auttais? Ootko sä näitä sankareita, jotka on estossa ja luulee, et se on sen toisen puolelta vaan flirttiä?
Onko sullakin ymmärryksessä aukkoja? Tässä tarkoitettiin sitä että jos kysyminen ei auta niin ei vonkaaminenkaan. Oletko vähä-älyinen? Lähestymistapasi saa muut voimaan pahoin. Älä tyrkytä itseäsi.
Älä tuosta välitä. Trolli vain kaipaa huomiota. Toivon todella että haluaisit tavata. Varmaan tiedät että minäkin haluaisin. Ehdottaisitko? Sivusta
Katsotaan, tässä on pari palavaa meneillään.
Kuten? Mitä menneillään? Liittyykö töihin vai parisuhteeseen?
Suhdeproblematiikkaa.
Sillä mitään ole. 🤡
Painu sinä trolli jo muualle ja anna muiden olla. Mikä vartija sinä luulet olevas?
Sehän just selitti, et jos kysyminen ei auta, niin miksi vonkaisi tai vonkuaisi (ei ole edes sana), eli mitä ihmeen problematiikkaa sillä enää on. 🤡
Tarttisko suakin vähän räpellellä?
Vierailija kirjoitti:
Ah, sainpahan ainakin vastauksen pienellä sievällä kiristyksellä. Olishan se ollut kiva kertoa kaikki nämä tunteet sulle ääneen mutta siihen et antanut mahdollisuutta. Harmi. Et unohdu helpolla, sen tiedän. Oon itkenyt varmaan kokonaisen järven verran. Olit ja olet ihana. Paitsi sun käytös ihan viimeisillä metreillä. Se ei ollut ihanaa. Toivon että muistaisit myös itsesi välillä. Etkä eläis jonkun toisen elämää. Tai toisten. Olisit ansainnut parempaa.
Niin olisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta kuin sitä tehtäisiin sadepäivänä?
Sadetta. Olemme rakas sateentekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi alkaa vonkuamaan, että haluan tavata sinut.
Jos jättää vonkumatta, ja ihan vaan kysyy?
Jos kysyminen ei auta. Se voi pahentaa tilannetta, työntää pois aina vain kauemmas ja pysyvämmin.
Jos kysyminen ei auta, niin miten se vonkuminen auttais? Ootko sä näitä sankareita, jotka on estossa ja luulee, et se on sen toisen puolelta vaan flirttiä?
Onko sullakin ymmärryksessä aukkoja? Tässä tarkoitettiin sitä että jos kysyminen ei auta niin ei vonkaaminenkaan. Oletko vähä-älyinen? Lähestymistapasi saa muut voimaan pahoin. Älä tyrkytä itseäsi.
Älä tuosta välitä. Trolli vain kaipaa huomiota. Toivon todella että haluaisit tavata. Varmaan tiedät että minäkin haluaisin. Ehdottaisitko? Sivusta
Katsotaan, tässä on pari palavaa meneillään.
Kuten? Mitä menneillään? Liittyykö töihin vai parisuhteeseen?
Suhdeproblematiikkaa.
Sillä mitään ole. 🤡
Painu sinä trolli jo muualle ja anna muiden olla. Mikä vartija sinä luulet olevas?
Sehän just selitti, et jos kysyminen ei auta, niin miksi vonkaisi tai vonkuaisi (ei ole edes sana), eli mitä ihmeen problematiikkaa sillä enää on. 🤡
Tarttisko suakin vähän räpellellä?
Ei sun. Kiitos kuitenkin. 🤡
Vierailija kirjoitti:
Voin tuoda hiukan keveyttä, jos sitä osaa ottaa vastaan
Ootko laihuttanu vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitä kun sanoit, että saatat päätyä vihaamaan minua.
Jotkut pääsee näin yli vahvoista tunteista. Korvaamalla ne tunteet vastakkaisilla tunteilla.
Nämä tunteet eivät ole muutettavissa miksi tahansa.
Minulla taas tunteet voi vaihtua hyvinkin radikaalisti, jos toinen osoittautuu 🐜L:llä. 💩💩💩💩 puhumalla kivasta ihmisestä voi tulla silmissäni sietämättömän kuvottava. Moka on moka ja siitä ei palata enää hyvään.
Ymmärrän. Yhtä naista katselin taannoin vähän sillä silmällä. Ihan nätti ja fiksu mutta persoonana vähän harmaavarpunen. Kerran hän sitten möläytti eräässä lounastilaisuudessa yhden tyhmän kommentin sillä seurauksella, että menetin saman tien kaiken mielenkiintoni. Hän ei tehnyt sitä karkeudesta tai tyhmyydestä, vaan oletettavasti se johtui jännittämisestä sosiaalisessa tilanteessa. Ei auta, sillä en kestäisi hetkeäkään naista, josta joutuisi pelkäämään, että möläyttääköhän hän taas jotain hölmöä. Haluan kumppanin, josta voin olla ylpeä ja jolla on tilannetajua.
Sivusta
Sä olisit mulle kyllä ihmistyyppinä ihan nou nou, mut onneksi meitä on moniin juniin ja muihinkin laitteisiin. Sivusta
Istutte junissanne nälvimässä toisianne. Suorastaan hekumallista. Hohhoh.
Taas tätä ymmärrystä, hoh hoh. Mitä nälvimistä siinä on, etten ryhtyisi mihinkään ihmisen kanssa, jotka vahtii toisen sanomisia ja laittaa luiskaan, jos se sanoo jotain hänen mielestään noloa?
Voisitko joskus lakata toistamasta perässäni sitä minkä juuri kerroin? Kiellät totuuden. Mulla on kyllä nimenomaan sitä älyä. Ei niin pahasti ole jättänyt koskaan. Hehheh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavataanko" vai " milloin tavataan"?
Nimim. Vaikeuksia lukea sinuaMiksi et kysy häneltä suoraan? Miksi vain luette ihmiset toisianne? Toki olen myös huomannut että ystävällisinkään suora lähestyminen ei johda tuttavuuksiin mutta kysyn silti koska ihmettelen tätä maailman menoa. Olen kuin pieni lapsi yksin jossakin preerialla varmastikin. Kuinka perkeleen vaikeaa on sitten lapsilla jos aikuisetkaan eivät halua muodostaa ystävyyssuhteita saati jutella toistensa kanssa. Yksinäisiä on kuulemma puolet väestöstä joista puolet jo harkitsee itsemu*haa vain siksi ettei kukaan pidä tai koulussa joku kiusasi joskus kakskytä vuotta sitten. Jatkakaa rauhassa.
Lapsi kyllä lähestyy potentiaalista leikkikaveria, jos häntä siihen opetetaan ja kannustetaan. Mutta alkuperäiseen aiheeseen liittyen - kysyn tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä myös hieman pelkään sinua.
Minulle on tuttua, että jotku miehet pelkää minua.
Olen vahva nainen ja tarkka rajoistani.
SivustaMäkin luulin ennen, että jotkut miehet pelkäsivät mutta sitten totesin, että ne ei vaan tykänneet. Eri
Nyt alkoi löytymään meikäläisiä. Moro vaan sullekin. Kuis juna kulkee kauniina Kesäkuun viimeisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jumala. Auta minua. Auta. En jaksa enää itkeä tämän asian takia.
Itsekin (M) rukoilen Kaivattuni puolesta (N) ja vaikka meillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä yhteen, rukoilen ihmettä, jossa mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekään, mutta päätyisimme yhteen.
Kuinka vaikuttavaa asettaa tällä tavalla toisten etu oman edelle. Jumala antakoon Sinulle sen mitä sydämesi kaipaa.
Uskovat tuntevat näemmä huonosti kirjansa. Jumalahan ei anna ihmiselle sitä minkä tämä _haluaa_ vaan sen mitä tämä _tarvitsee_. Turha siis rukoilla puhtaiden halujensa perusteella.
SivustaOuto sanonta. Kuka tarvitsee pskaa niskaansa vuosikymmenestä toiseen? Siksi en usko satukirjoihin, enkä kuulu kirkkoon.
Sivusta. Satukirjoissa voi olla opetuksia
Varmasti, mutta niillä ei ole mitään yhteyttä todellisuuteen. Kaikissa satukirjoissa on näennäisiä opetuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin (M) rukoilen Kaivattuni puolesta (N) ja vaikka meillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä yhteen, rukoilen ihmettä, jossa mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekään, mutta päätyisimme yhteen.
Kuinka vaikuttavaa asettaa tällä tavalla toisten etu oman edelle. Jumala antakoon Sinulle sen mitä sydämesi kaipaa.
Uskovat tuntevat näemmä huonosti kirjansa. Jumalahan ei anna ihmiselle sitä minkä tämä _haluaa_ vaan sen mitä tämä _tarvitsee_. Turha siis rukoilla puhtaiden halujensa perusteella.
Sivusta
No nyt on ope munkin makuun. Lääh ja puuh. Istun tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, sainpahan ainakin vastauksen pienellä sievällä kiristyksellä. Olishan se ollut kiva kertoa kaikki nämä tunteet sulle ääneen mutta siihen et antanut mahdollisuutta. Harmi. Et unohdu helpolla, sen tiedän. Oon itkenyt varmaan kokonaisen järven verran. Olit ja olet ihana. Paitsi sun käytös ihan viimeisillä metreillä. Se ei ollut ihanaa. Toivon että muistaisit myös itsesi välillä. Etkä eläis jonkun toisen elämää. Tai toisten. Olisit ansainnut parempaa.
Niin olisin.
Osuiko viestini koska vastasit? Muista että sulla on avaimet muutokseen. Ja jos mietit sun ja kaivattusi välejä, mikään ei ole myöhäistä jos tarpeeksi haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SivustaMäkin luulin ennen, että jotkut miehet pelkäsivät mutta sitten totesin, että ne ei vaan tykänneet. Eri
Minusta kyllä miehet tykkää. Itse tykkään harvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani mitään en jaksa tänään pohtia.
Kuten välimerkkejä.
Miksi pohtia ylimääräisiä asioita ja tuhlata aikaansa kun voi tehdä työnsä ja sen jälkeen nauttia elämästä. Eiks jee?
Samaa mieltä mutta on varmaan niin että mikä kellekin on sitten ylimääräistä mulla näyttää siivoaminen viime aikoina olleen se ylimääräisyys
Sama. Nainen oon että odotan kivityksen alkamista
Miksi sain saman tien seksuaalisviritteisen ajatuksen sinusta? Tykkäisitkö jos hieman kivitän sinua rakkaani? Mitäs sanoisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SivustaOuto sanonta. Kuka tarvitsee pskaa niskaansa vuosikymmenestä toiseen? Siksi en usko satukirjoihin, enkä kuulu kirkkoon.
Ei se mikään sanonta ole vaan käytännössä koko Raamatun sisältö. Jumala tietää ihmistä paremmin.
Sama edeltä (joka ei usko kuin itseensä)Miksi jumala haluaa upottaa toiset pskaan ja nostaa toiset jalustalle? Mitä sillä saavutetaan?
Jumala on kokoomus, eriarvoisuus ja tuloerot. Ihan vaan koska voin.
Vierailija kirjoitti:
Katselisin sinua rakas, kun sade katselisi maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselisin sinua rakas, kun sade katselisi maan.
* kastelisi
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jo valmiiksi näännyksissä olevat kaipaajat ovat tuplanääntyneet helteessä. Jos se Jumala sitten antaa niille jotka tarvitsee kanssakulkijan.
Yes please.
You got me begging you for mercy.
Why won't you release me?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Aiemmin, kun olin heikompi, pelkäsin kaltaisiasi naisia. Nykyään, päinvastoin, pidän vahvoista naisista. Vaikka voivat olla hieman pelottavia niin ovat kuitenkin turvallisempia kun vahvalla ihmisellä ei ole mitään syytä tuhlata energiaa toisten psyykkiseen pahoinpitelyyn tai vastaavaan.
Voin tuoda hiukan keveyttä, jos sitä osaa ottaa vastaan