Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
2621/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani mitään en jaksa tänään pohtia.

Kuten välimerkkejä.

Osuit naulan kantaan. Katos pisteen jaksoin laittaa. Aivot lomailee. Sydän ei, se sille suotakoon.

Vierailija
2622/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitä kun sanoit, että saatat päätyä vihaamaan minua.

Jotkut pääsee näin yli vahvoista tunteista. Korvaamalla ne tunteet vastakkaisilla tunteilla. 

Nämä tunteet eivät ole muutettavissa miksi tahansa.

Minulla taas tunteet voi vaihtua hyvinkin radikaalisti, jos toinen osoittautuu 🐜L:llä. 💩💩💩💩 puhumalla kivasta ihmisestä voi tulla silmissäni sietämättömän kuvottava. Moka on moka ja siitä ei palata enää hyvään. 

Ymmärrän. Yhtä naista katselin taannoin vähän sillä silmällä. Ihan nätti ja fiksu mutta persoonana vähän harmaavarpunen. Kerran hän sitten möläytti eräässä lounastilaisuudessa yhden tyhmän kommentin sillä seurauksella, että menetin saman tien kaiken mielenkiintoni. Hän ei tehnyt sitä karkeudesta tai tyhmyydestä, vaan oletettavasti se johtui jännittämisestä sosiaalisessa tilanteessa. Ei auta, sillä en kestäisi hetkeäkään naista, josta joutuisi pelkäämään, että möläyttääköhän hän taas jotain hölmöä. Haluan kumppanin, josta voin olla ylpeä ja jolla on tilannetajua.

Sivusta

Sä olisit mulle kyllä ihmistyyppinä ihan nou nou, mut onneksi meitä on moniin juniin ja muihinkin laitteisiin. Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä myös hieman pelkään sinua.

Minulle on tuttua, että jotku miehet pelkää minua.

Olen vahva nainen ja tarkka rajoistani.

Sivusta

Vierailija
2624/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin keinoton murskaavan psyykkisen kipusi kanssa? Susta tuntuu varmaan hirveän pahalta, mutta olemassa on paljon täysin asiallisia keinoja käsitellä vaikeita tunteita.

Vierailija
2625/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meen vaan leffaan kattomaan Pienen merenneidon. Jutellaan sitten kun aika on oikea. En vaan oikein pärjää aina näiden mielitekojen kanssa. Ymmärrän tilanteen. Anteeksi, sinulla on loma.

Vierailija
2626/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, sainpahan ainakin vastauksen pienellä sievällä kiristyksellä. Olishan se ollut kiva kertoa kaikki nämä tunteet sulle ääneen mutta siihen et antanut mahdollisuutta. Harmi. Et unohdu helpolla, sen tiedän. Oon itkenyt varmaan kokonaisen järven verran. Olit ja olet ihana. Paitsi sun käytös ihan viimeisillä metreillä. Se ei ollut ihanaa. Toivon että muistaisit myös itsesi välillä. Etkä eläis jonkun toisen elämää. Tai toisten. Olisit ansainnut parempaa.

Vierailija
2627/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitä kun sanoit, että saatat päätyä vihaamaan minua.

Jotkut pääsee näin yli vahvoista tunteista. Korvaamalla ne tunteet vastakkaisilla tunteilla. 

Nämä tunteet eivät ole muutettavissa miksi tahansa.

Minulla taas tunteet voi vaihtua hyvinkin radikaalisti, jos toinen osoittautuu 🐜L:llä. 💩💩💩💩 puhumalla kivasta ihmisestä voi tulla silmissäni sietämättömän kuvottava. Moka on moka ja siitä ei palata enää hyvään. 

Ymmärrän. Yhtä naista katselin taannoin vähän sillä silmällä. Ihan nätti ja fiksu mutta persoonana vähän harmaavarpunen. Kerran hän sitten möläytti eräässä lounastilaisuudessa yhden tyhmän kommentin sillä seurauksella, että menetin saman tien kaiken mielenkiintoni. Hän ei tehnyt sitä karkeudesta tai tyhmyydestä, vaan oletettavasti se johtui jännittämisestä sosiaalisessa tilanteessa. Ei auta, sillä en kestäisi hetkeäkään naista, josta joutuisi pelkäämään, että möläyttääköhän hän taas jotain hölmöä. Haluan kumppanin, josta voin olla ylpeä ja jolla on tilannetajua.

Sivusta

Et sopisi minullekaan. Pitäisi miettiä koko ajan mitä pystyy sanomaan, siinähän joutuisi koko ajan olemaan varuillaan eikä ollenkaan luonteva oma itsensä. Sen verran lennokas mä ainaki olen. Toki käytöstavat pitää olla.

Vierailija
2628/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa riittämään nämä Pride-jutut jo.

Todellakin.

Vierailija
2629/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun päristellä suullani sun massua.

Vierailija
2630/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi alkaa vonkuamaan, että haluan tavata sinut. 

Jos jättää vonkumatta, ja ihan vaan kysyy?

Jos kysyminen ei auta. Se voi pahentaa tilannetta, työntää pois aina vain kauemmas ja pysyvämmin.

Jos kysyminen ei auta, niin miten se vonkuminen auttais? Ootko sä näitä sankareita, jotka on estossa ja luulee, et se on sen toisen puolelta vaan flirttiä?

Onko sullakin ymmärryksessä aukkoja? Tässä tarkoitettiin sitä että jos kysyminen ei auta niin ei vonkaaminenkaan. Oletko vähä-älyinen? Lähestymistapasi saa muut voimaan pahoin. Älä tyrkytä itseäsi.

Vierailija
2631/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, ei ole mikään pakko.

Vierailija
2632/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mammoille. Olis tarjolla perunamuusia ja lihapyöryköitä. Jos kiinnosta, niin tervetuloa..

Vierailija
2633/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluun päristellä suullani sun massua.

Tää olis hubaa 😄

Vierailija
2634/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten välimerkkejä.

Miksi pohtia ylimääräisiä asioita ja tuhlata aikaansa kun voi tehdä työnsä ja sen jälkeen nauttia elämästä. Eiks jee?

Vierailija
2635/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyminen ei auta. Se voi pahentaa tilannetta, työntää pois aina vain kauemmas ja pysyvämmin.

Jos kysyminen ei auta, niin miten se vonkuminen auttais? Ootko sä näitä sankareita, jotka on estossa ja luulee, et se on sen toisen puolelta vaan flirttiä?

Onko sullakin ymmärryksessä aukkoja? Tässä tarkoitettiin sitä että jos kysyminen ei auta niin ei vonkaaminenkaan. Oletko vähä-älyinen? Lähestymistapasi saa muut voimaan pahoin. Älä tyrkytä itseäsi.

Älä tuosta välitä. Trolli vain kaipaa huomiota. Toivon todella että haluaisit tavata. Varmaan tiedät että minäkin haluaisin. Ehdottaisitko? Sivusta

Vierailija
2636/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtäispä

Vierailija
2637/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet estossa siis. Noloa. 🤡

Sinunko? Ei haittaa yhtään, en ole edes huomannut sinun olemassaoloasi.

Vierailija
2638/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuosta välitä. Trolli vain kaipaa huomiota. Toivon todella että haluaisit tavata. Varmaan tiedät että minäkin haluaisin. Ehdottaisitko? Sivusta

Katsotaan, tässä on pari palavaa meneillään.

Vierailija
2639/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammoille. Olis tarjolla perunamuusia ja lihapyöryköitä. Jos kiinnosta, niin tervetuloa..

Onko lihapullat ite tehtyjä? Ja harmi kun just ehdin syömään uusia perunoita, kalapihviä ja salaattia

Vierailija
2640/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on sanottu, että oon niin vaikee. Ei uskota sitten millään ettei kiinnosta. On vonguttu. Sanoisin, että kauemmin kuin vain vuosia. Kyllä se tilanne alkaa jo ahdistaa ja paljon. 

Seliseli. Jäät ilman kokonaan kun alat valitsemaan. Lähetkö matkaan ja katsotaan?

Ketju on lukittu.