Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskova, oletko kokenut jotain yliluonnollista ?

Vierailija
25.06.2023 |

Oletko uskovana kokenut ihmeparantumisia, johdatusta, siunausta, ilmestyksiä, näkyjä, profetioita, tai muuta, minkä uskot johtuvan Jumalasta /Jeesuksesta / enkeleistä / Pyhästä Hengestä ?
Jos et halua kertoa yksityiskohtaisesti, vastaa oheiseen kyselyyn valinnalla.

Ei pilkkaavia kommentteja, kiitos.

Uskova, oletko kokenut jotain yliluonnollista ?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut ihmeellistä rauhaa ja iloa, kun erosin uskonnollisesta yhteisöstä. Uskon edelleen Jumalaan,  mutta en vastaa minkään uskonnollisen yhteisön näkemystä siitä, millainen on oikea uskova ihminen. Toistaiseksi epäyhteisöllinen Ev.Lut. kirkko on minulle ihan OK. 

Vierailija
2/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut ihmeellistä rauhaa ja iloa, kun erosin uskonnollisesta yhteisöstä. Uskon edelleen Jumalaan,  mutta en vastaa minkään uskonnollisen yhteisön näkemystä siitä, millainen on oikea uskova ihminen. Toistaiseksi epäyhteisöllinen Ev.Lut. kirkko on minulle ihan OK. 

Vaikea määritellä millainen on 'oikea uskova ihminen'. Sillä kaikkihan ovat epätäydellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, Ap! Olen kokenut useampia noista. Pari ihmeparanemista sekä Jumalan antamaa rauhaa sydämeen, osuvan profetian, opiskelupaikan (lukeakin piti :) ) sekä monesti rauhaa ja voimia ylipääsemättömän työtaakan alla. Elämä muuttui yleensäkin paremmaksi Jeesuksen sovitustyöhön omalla kohdalla turvaamisen jälkeen. 

Vierailija
4/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, Ap! Olen kokenut useampia noista. Pari ihmeparanemista sekä Jumalan antamaa rauhaa sydämeen, osuvan profetian, opiskelupaikan (lukeakin piti :) ) sekä monesti rauhaa ja voimia ylipääsemättömän työtaakan alla. Elämä muuttui yleensäkin paremmaksi Jeesuksen sovitustyöhön omalla kohdalla turvaamisen jälkeen. 

Ihanaa :)

Vierailija
5/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut rukousvastauksia, kuullut Pyhän Hengen puhetta, nähnyt Jeesuksen, kokenut yliluonnollisen parantumisen useita kertoja, saanut Jumalalta taloudellista apua, ym. Kiitos!

Vierailija
6/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun äänestyksestä lähti yksi ääni pois; 'olen kokenut ihmeellistä rauhaa ja iloa'.

Vierailija
7/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt steppaavan menninkäisen.

Vierailija
8/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään "yliluonnollista" kuin "jonka tulkitsit yliluonnolliseksi". Yliluonnollista ei ole toistaiseksi mahdollista verifioida, tai jos jonkun mielestä on niin kiinnostaisi kuulla miten.

Vierailija
9/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä J näytti?

Vierailija
10/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kummittelua kahdessa eri omakotitalossa. Ääniä joille ei ole selitystä. Kyllähän mä kuulen kun yläkerrassa kävellään. Pahempia oli ne pilttipurkit jotka pyöri lattialla. Kolinaa jota menin katsomaan niin kahden saranan kulmakaappi oli auki ja purkit pyöri lattialla. Mä koitin ihan kunnon voimalla mitä sen kulmakaapin aukeaminen tarvii. 

Sen aikainen vaimo katsoi vierestä. Mä sanoin sille että keksi selitys miten ne tyhjät pilttipurkit valuu täältä ulos. Ne tyhjät oli muovipussissa joka oli nostettu sinne. Vaikka ne valuisivat sitä ovea vasten niiden painolla se ei aukea. Mä olen niin käytännön ihminen että kun ei asialle ole järkevää selitystä niin sitten se on järjetön selitys.

Vielä myöhemmin ja taas uusi tyttis tällä kertaa kerrostalo. Nukuttiin makkarissa kun alkoi kuulua jokin ääni. Herättiin siihen ja nainen kävi sammuttamassa imurinsa. naks, naks kytkin ei mene itsestään päälle. Mä olen niin herkkä uninen että heräsin aina jos toinen nousee ylös. Hän joskus kysyi nukunko mä koskaan? No krooninen ongelma nukkumisen kanssa niin sanoin nukun mä ainakin joskus. 

Vierailija
11/34 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä rukousvastaus. Olen erittäin skeptinen, mutta se oli sellainen mikä ei ollut enää sattumaa. Rukoilin silloin opiskelujeni puolesta ja hankala tilanne ratkesi kuin "taikaiskusta".

Vierailija
12/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä J näytti?

Jeesus ei näyttänyt samalta kuin maalauksissa. Hän oli äärimmäisen kiltin ja viattoman näköinen, katse kuin karitsalla. Valkoiset pörröiset hiukset. 

Vierailija
13/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli se naapurin Arska, sillä oli reflat.

Vierailija
14/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä J näytti?

Jeesus ei näyttänyt samalta kuin maalauksissa. Hän oli äärimmäisen kiltin ja viattoman näköinen, katse kuin karitsalla. Valkoiset pörröiset hiukset. 

Onhan hänellä ikääkin.

Vierailija
15/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa lukee: ei pilkkaavia kommentteja, kiitos. Onko niin vaikeaa olla pilkkaamatta edes yhdessä ketjussa ?

Vierailija
16/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kokenut yliluonnollista. Olen saanut kerran Kelassa ystävällistä palvelua.

Vierailija
17/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niinkään "yliluonnollista" kuin "jonka tulkitsit yliluonnolliseksi". Yliluonnollista ei ole toistaiseksi mahdollista verifioida, tai jos jonkun mielestä on niin kiinnostaisi kuulla miten.

Ota Jeesus sydämeesi ja saat kokea yliluonnollista rauhaa.

Vierailija
18/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mitään yliluonnollista. En edes "selkeitä" rukousvastauksia ole saanut. Välillä en edes tiedä uskonko, mitä usko on. Mutta silti mua siunattu ja varjeltu, takkuista on välillä ollut ja surua ja murhetta. Aina niistä on selvitty. En edes siis tahdo kokea mitään yliluonnollista.

Vierailija
19/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut kummittelua kahdessa eri omakotitalossa. Ääniä joille ei ole selitystä. Kyllähän mä kuulen kun yläkerrassa kävellään. Pahempia oli ne pilttipurkit jotka pyöri lattialla. Kolinaa jota menin katsomaan niin kahden saranan kulmakaappi oli auki ja purkit pyöri lattialla. Mä koitin ihan kunnon voimalla mitä sen kulmakaapin aukeaminen tarvii. 

Sen aikainen vaimo katsoi vierestä. Mä sanoin sille että keksi selitys miten ne tyhjät pilttipurkit valuu täältä ulos. Ne tyhjät oli muovipussissa joka oli nostettu sinne. Vaikka ne valuisivat sitä ovea vasten niiden painolla se ei aukea. Mä olen niin käytännön ihminen että kun ei asialle ole järkevää selitystä niin sitten se on järjetön selitys.

Vielä myöhemmin ja taas uusi tyttis tällä kertaa kerrostalo. Nukuttiin makkarissa kun alkoi kuulua jokin ääni. Herättiin siihen ja nainen kävi sammuttamassa imurinsa. naks, naks kytkin ei mene itsestään päälle. Mä olen niin herkkä uninen että heräsin aina jos toinen nousee ylös. Hän joskus kysyi nukunko mä koskaan? No krooninen ongelma nukkumisen kanssa niin sanoin nukun mä ainakin joskus. 

Oletko käynyt lähellä kuolemaa tai hankkinut vihamiehiä? Sinut on voitu esimerkiksi kirota. Jokin pahantahtoinen henki saattaa seurata sinua. Energiasi täytyy puhdistaa. Hae apua. Noilla kokemuksilla on taipumus pahentua ajan kanssa kun henki saa pelostasi ja heikkoudestasi voimaa.

Vierailija
20/34 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa edes ollut oikeaa vaihtoehtoa valittavana, eli "En ole koskaan kokenut mitään yliluonnollista, koska ei sellainen ole mahdollista."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi