Nyt kannattaa mennä prismaan katsomaan vaatteita!
Todella hyviä vaatteita vaikka olisi pönäkkä, löysin aivan ihania kesämekkoja ja laitureita alennuksesta :)
Kommentit (44)
Oliko siellä yhtään häävieraalle sopivaa paitulia? Tuli vaan tuosta laiturista mieleen...
Mieli tekisi mutta ei ole rahaa. Vanhoilla ja reikäsillä mennään mut eiks se ole nykysin muotia että on rikkinäistä vaatetta päällä?
Ja Kaalimadossa on hyviä tarjouksia. On sauvaa, joka sopii tuhdimmankin tytön reikään 😊
Löysin halvalla hyvät farkut prismasta, todellakin kannattaa katsella, mitä löytyy :) Tämä ihan viime viikolla.
Prismasta ei kannata ostaa vaatteita kuin alesta mutta olen ostanut elämäni parhaat toppahousut sieltä normaalilla hinnalla. Alehinnoilla sieltä voi tehdä hyviä löytöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkki.Tänän kävim Tokmman ihania vaateita Polla,vaate merkki 30 % ale. Kestäviä laadukaita ja normaali hintaisenakaan ei kaliita. Käyn huomenna Prisma ja tiistai City- market,teen sitten osto päätökseni vasta.
Oletko humalassa vai mitä siansaksaa tämä on?
Minäkin ihmettelin mutta ehkä hän käyttää jotain apuvälinettä kirjoittamiseen, jolloin voi syntyä virheitä. Helposti ajatellaan että kyllähän kaikki keskustelijat ovat näkeviä tai pystyvät käyttämään käsiään tekstin näppäilyyn, mutta eihän se niin ole.
Keskustelijat voivat olla myös sangen iäkkäitä, minkä päättelisin ainakin itse kirjoituksen tyylistä.
Onko vastuullisesti valmistettu vai hikipajoilla? En osta orjilla teetettyjä vaatteita.
Katsomaanko? Mitä v**tuu niitä katsoo?
Joo, tarvis tosiaan edullisesti jotain vaatetta saada. Kun on tuota painoa tippunut ruokavalion heikentymisen myötä niin paljon. Mutta Prisman myymät vaatteet eivät minullekaan sovellu, en ole kropaltani rouvamallia. Mun on katseltavat vaatteet muualta....
Siis, mä olen kauhuissani.... Mun on hankittava pienempiä vaatteita siis koko vuodeksi....... Hyvä kun toi valtio pistää laihtumaan, ruoka on kallista ja tuet sen kun pienenee, ja töihin ei oteta!
Täytyis opetella ompelemaan, jostain kangaskaupasta sais ehkä kankaita edullisesti....
Vierailija kirjoitti:
Joo, tarvis tosiaan edullisesti jotain vaatetta saada. Kun on tuota painoa tippunut ruokavalion heikentymisen myötä niin paljon. Mutta Prisman myymät vaatteet eivät minullekaan sovellu, en ole kropaltani rouvamallia. Mun on katseltavat vaatteet muualta....
Siis, mä olen kauhuissani.... Mun on hankittava pienempiä vaatteita siis koko vuodeksi....... Hyvä kun toi valtio pistää laihtumaan, ruoka on kallista ja tuet sen kun pienenee, ja töihin ei oteta!
Täytyis opetella ompelemaan, jostain kangaskaupasta sais ehkä kankaita edullisesti....
Jouduin uusimaan vaatekaappia samasta syystä, h&m on hyvä, jos olet vartaloltasi suoraa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Ja Kaalimadossa on hyviä tarjouksia. On sauvaa, joka sopii tuhdimmankin tytön reikään 😊
Tytön? Ootpa rajoittunut. Löytyy tuhdilta pojaltakin sauvalle sopiva reikä.
Katseluksi se jääkin. Olisi mukavaa kun olisi joka vuosi varaa oikein ostaakin. Vaikka housut tai paita.
Vierailija kirjoitti:
Montako Laituria tarvitset?
Ap on kait niin pönäkkä, että enää laiturit mahtuu päälle. Surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Jos olet xxl Prisman vaatteet on kummallisesti miltei aina alaspäin kapenevia (villatakit esim). Mekkoja löytyy tosin ja ovat 50% off nyt jne.
No älä ole XXL.
En tarvitse telttaa, kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin katsella vaatteita kotonakin joten miksi mennä Prismaan?
Sama täällä ja miksi edes katsoisin vaatteita, kun kesällä on paljon muutakin nähtävää?! Toki voin avata vaatekaappini ja tuijottaa sydämeni kyllyydestä.
Siellä ei ole kokoja S tai XS melkein koskaan. Meneekö ne niin äkkiä vai eivätkö tilaa niitä kokoja?
Miksi menisin katsomaan vaatteita, joita en aio ostaa? Voin tehdä ajallani mielenkiintoisempiakin juttuja, kuten esimerkiksi... ööö... tuota... kirjoitella Vauva-palstalla.