Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kati, 47, jätti lapsensa Suomeen ja muutti Onlyfans-"sisällöntuottajaksi" USA:n

Vierailija
25.06.2023 |

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ede20c07-ee60-4099-b6eb-b59… Siinä vähän mallia miten voimaantuneesti toteutetaan itseään.

Kommentit (394)

Vierailija
321/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ***** haluaa katsella 47-vuotiasta naista ja maksaa siitä?

Itse asiassa aika monikin. Katsos kun näillä nykypäivän nuorilla naisilla on aika olemattomat muodot. Joo, tissit ja iso perse haetaan kirurgilta. Mutta muuten kroppa on muodoton pötkylä. Et ole sattunut huomaamaan, että nykyään naisilla ei ole vyötäröä lainkaan? He ovat tätä mäkkisafkan ja siiderin sukupolvea, sometetaan vaan kaikki päivät ja ahmitaan roskaruokaa. Se näkyy sitten kropassa. Samoin naamataulu pilataan kaikenmaailman pistoksilla ja täytteillä. Hieman vanhemmat naiset ovat vielä naisellisia ja muodokkaita luonnollisesti.

Hei

Ei, vaan vartalon malli on muuttunut. Suomessa yleisin vartalon malli nuorilla naisilla on h- joka tarkoittaa suoraa vartalon mallia. X- malli, eli kurvikas on yleinen latinalaisissa maissa.

Terveisin pukuompelija, joka tekee hääpukuja.

T

Vierailija
322/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ilkeitä ämmiä palsta täys!

Kati voi Kaliforniassa hyvinkin tutustua liikemieheen, joka on paitsi todella komea myös monimiljonääri. Hän tarvitsee edustavan naisystävän muun muassa varainkeruuta varten pidettäville illallisille,. Näissä rahaa kerätään hyväntekeväisyyteen. Akateeminen koulutus on tällaisella edustusnaisella paikallaan! Rehtorin pätevyyden tuomaa johtamis- ja organisointikykyä puolestaan tarvitaan palvelusväen töiden järjestämisessä. Palveluksessa voi olla puutarhuria, kokkia, siivojaa ym. edeskäypää, joiden operatiiviseen johtamiseen liikemiehen aika ei riitä. Iän karttuessa naamaa voidaan siloitella ja tissejä terhakoittaa Beverly Hillsin klinikoilla.

Näistä Losin deittimarkkinoista oli ohjelma: siellä naisia on huomattavasti enemmän, kuin miehiä. Rikkaille, menestyneille miehille on omat deittibusineksensa, deittibusinesten pitäjät etsivät heille NUORIA, kauniita ja menestyneitä naisia kumppaneiksi. Katilla taitaa ikä tulla vastaan tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teki todella surulliseksi tämä juttu. En voi ymmärtää miten äiti lähtee kauaksi lapsistaan. Omani ovat jo isoja, mutta edelleen haluan olla lähellä heitä. Kuulostaa kovin mitättömältä tuo touhuilu tuolla Losissa. Olen itse asunut siellä viisi vuotta ja täytyy sanoa, että en viihtynyt. Ilma on saastunut ja rikokset rehottaa. Onhan siellä toki kauniitakin paikkoja, mutta kaiken kaikkiaan elämä oli minusta ankeaa. Minä siis haahuilin noilla seuduilla nuorena ja siihen elämän vaiheeseen se sopi ihan hyvin.

Kyllä toi seutu missä asustelee on vielä suht hajutonta ja mautonta aluetta. Los Angeles kurjistunut muutenkin vuosi vuodelta ja pääosin todella vastenmielinen ja pinnallinen paikka. Tietysti tämä jutun nainenhan ei ole ennen edes käynyt missään muualla vaan keski-iässä matkusti ensimmäisen kerran Los Angelesiin ja jumahti sinne, niin ei ole oikein paikkoja mihin verratakaan. Itse asuisin lähes missä tahansa Suomessakin mieluummin kuin Culverin liepeillä meksikolaisen soluhuoneessa. Kukin tavallaan.

Culver Cityn ympärillä on vieri vieressä kaupunkeja ja lähiöitä, osa mukavia, osa latinojen köyhälistöä. Jos asuu siellä, ei virallisesti asu Los Angelesissa.

Vierailija
324/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati voi Kaliforniassa hyvinkin tutustua liikemieheen, joka on paitsi todella komea myös monimiljonääri. Hän tarvitsee edustavan naisystävän muun muassa varainkeruuta varten pidettäville illallisille,. Näissä rahaa kerätään hyväntekeväisyyteen. Akateeminen koulutus on tällaisella edustusnaisella paikallaan! Rehtorin pätevyyden tuomaa johtamis- ja organisointikykyä puolestaan tarvitaan palvelusväen töiden järjestämisessä. Palveluksessa voi olla puutarhuria, kokkia, siivojaa ym. edeskäypää, joiden operatiiviseen johtamiseen liikemiehen aika ei riitä. Iän karttuessa naamaa voidaan siloitella ja tissejä terhakoittaa Beverly Hillsin klinikoilla.

Näistä Losin deittimarkkinoista oli ohjelma: siellä naisia on huomattavasti enemmän, kuin miehiä. Rikkaille, menestyneille miehille on omat deittibusineksensa, deittibusinesten pitäjät etsivät heille NUORIA, kauniita ja menestyneitä naisia kumppaneiksi. Katilla taitaa ikä tulla vastaan tuohon.

Menestyskin taitaa olla melko olematonta?

Vierailija
325/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehdet nornalisoi seksityötä/OF:ää/yleistä h0routta/yms. osa. 355675446677765544567777. Puuduttavaa, niin puuduttavaa.

Ilmiö ei ole mitenkään uusi. Minunkin nuoruudessa ysärillä löytyi iltapäivälehdistä "Haetaan päiväkahviseuraa"-ilmoituksia. Jokainen osasi aavistaa mistä oli kyse.

Vierailija
326/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehdet nornalisoi seksityötä/OF:ää/yleistä h0routta/yms. osa. 355675446677765544567777. Puuduttavaa, niin puuduttavaa.

Ilmiö ei ole mitenkään uusi. Minunkin nuoruudessa ysärillä löytyi iltapäivälehdistä "Haetaan päiväkahviseuraa"-ilmoituksia. Jokainen osasi aavistaa mistä oli kyse.

Hei pahvi, ne oli ilmoituksia, ei artikkeleita siitä, että Seija tarjoaa päiväkahviseuraa halukkaille ja tienaa sillä mukavasti. 

Vierailija
327/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei pahvi, ne oli ilmoituksia, ei artikkeleita siitä, että Seija tarjoaa päiväkahviseuraa halukkaille ja tienaa sillä mukavasti. 

En minäkään muista voimaantumistarinoita "päiväkahviseurasta", saati ketään joka sitä etsi. Toki on voitu kulissien takana tehdäkin niin, mutta ei kyllä kalliiden asioiden toivossa vaan taloudellisista syistä. Lisätienestinä voikin olla ok , mutta ei varsinaisena työnä ja materian himoitsemana. Tähänhän ollaan tultu, että juurikin materian takia hommaa hehkutetaan eikä hengissäpysymisen takia.

Vierailija
328/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teki todella surulliseksi tämä juttu. En voi ymmärtää miten äiti lähtee kauaksi lapsistaan. Omani ovat jo isoja, mutta edelleen haluan olla lähellä heitä. Kuulostaa kovin mitättömältä tuo touhuilu tuolla Losissa. Olen itse asunut siellä viisi vuotta ja täytyy sanoa, että en viihtynyt. Ilma on saastunut ja rikokset rehottaa. Onhan siellä toki kauniitakin paikkoja, mutta kaiken kaikkiaan elämä oli minusta ankeaa. Minä siis haahuilin noilla seuduilla nuorena ja siihen elämän vaiheeseen se sopi ihan hyvin.

Kyllä toi seutu missä asustelee on vielä suht hajutonta ja mautonta aluetta. Los Angeles kurjistunut muutenkin vuosi vuodelta ja pääosin todella vastenmielinen ja pinnallinen paikka. Tietysti tämä jutun nainenhan ei ole ennen edes käynyt missään muualla vaan keski-iässä matkusti ensimmäisen kerran Los Angelesiin ja jumahti sinne, niin ei ole oikein paikkoja mihin verratakaan. Itse asuisin lähes missä tahansa Suomessakin mieluummin kuin Culverin liepeillä meksikolaisen soluhuoneessa. Kukin tavallaan.

Culver Cityn ympärillä on vieri vieressä kaupunkeja ja lähiöitä, osa mukavia, osa latinojen köyhälistöä. Jos asuu siellä, ei virallisesti asu Los Angelesissa.

Jos asuu Los Angelesin piirikunnassa niin miten ei virallisesti asu Los Angelesissa? Meinaatko että Myyrmäkeläiset ei asu Vantaalla ja Pasilalaiset Helsingissä? Onko sulla aina tarve lytätä alemmas kaikkia keksimällä typeriä asioita missä muka olisivat väärässä?

Vierailija
329/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksun oloinen nainen ja hyvä lehtijuttu. Näitä lisää! 

Vierailija
330/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä lapset ajattelevat. Heilläkin on vain yksi ainoa elämä.

Korkkasivat varmaan muumilimsat. Eiköhän tuo eukko ole sitä parempi äiti, mitä kauempana on lapsistaan.

Jotka lienevät aikuisia, kun tuohan on käytännössä isoäiti-iässä -eikä kenenkään tarvitse edes olla teiniäiti.

Vierailija
331/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi, niin surullinen juttu. Olivat lapset sitten aikuisia tai eivät, niin hullulta tuntuu ajatus siitä, että tuollainen elämä Losissa tai missään muuallakaan vetäisi vertoja sille, että voisi olla oman jälkikasvun kanssa tekemisissä. Tää nainenhan vietto kolme vuotta näkemättä lapsiaan! Miten sellaisissa olosuhteissa koskaan voisi olla onnellinen? Itse en ainakaan voisi.

Olen kutakuinkin saman ikäinen ja itse lähdin ulkomaille seikkailemaan parikymppisenä ja jäin niille tein. Nyt minulla on ihana elämä suurkaupungin kupeessa, oma ura ja lapset vieressä. Vain painajaisessa voisin jättää kaiken ja ajaa kultaisella bemarilla Losiin soluhuoneeseen kuvaamaan tuhmia videoita.

Vierailija
332/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uima-allas on, poreallas on, kullitettu bemari on. Onkohan tilaa ponille?

Varmaan My Little Ponylle.

Pihalla voi olla uima- ja porealtaasta, mutta onko Katin ja muiden vuokralaisten käytössä?

Vierailija
333/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Somen kaupallinen edustusto jotekin tässä mukana?

Vierailija
334/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä jutun nainen itse tai sukulainen kirjoittamassa?

Vierailija
335/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin hetken kommenttejanne. Te olette nolompia kommenttienne perusteella, kun tuo Kati koskaan!

Mikä teitä vaivaa?

Vaivaako teitä mitättömyys!?

Pelkäätte jotain noloutta enemmän kuin mitään.

Veikkaan, että salaisuutenne eivät tosiaan kestä päivänvaloa. Missä lapsenne pyörivät ? Mitä tekevät ? Miksi pienet lapset kuvapalveluissa ? Miksi lapsillanne käytöshäiriöitä , koulu sujuu heikosti, näpistelyjä, huumeidenkäyttöä jne.

Koska te itse ette ole kiinnostuneita omista lapsistanne ettekä omasta hyvinvoinnistanne.

Siksi näytätte 30-vuotiaana 5-kymppisille ja valtavan huono kunto ja jatkuva stressi vihasta ja kateudesta. Menkää liikkumaan ja hymyilkää.

Vierailija
336/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kati.

Ja onnea Katin lapset ja perhe.

Vierailija
337/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea Kati.

Ja onnea Katin lapset ja perhe.

Tulee aika äkkiä takasin.

Vierailija
338/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan fiksun oloinen nainen ja hyvä lehtijuttu. Näitä lisää! 

🧐Minä

Minä

Minä!!!

😩😬

Vierailija
339/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkeli-huo ra kohta.

Vierailija
340/394 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka ja ikäisekseni erittäin nuorekas. Voi sanoa rypytön joka paikasta.

Lähes kaikki ivailijani ovat minua nuorempia mutta vanhemman näköisiä kuin minä.

Ainoastaan hyvän itsetunnon omaavat pystyvät kaunista naista reilusti kehumaan

Huonoitsetuntoset ei edes liiku itseään NÄYTTÄVÄMMÄN naisen kanssa, sehän vie kaiken huomion ja toki se kismittää naista, jolla on kateudenkohdettaan vähemmän ikää, mutta eipä sitä uskoisi, kun vaaka näyttää sataa, lyhyet töppökintut, heikko hiustenkasvu , luomet rysähtänyt jo nuorena väsyneen näköiseksi , suu alaspäin, rinnat navassa, perse viistää maata, valtava vatsa, kuin odottaisi kolmosia, haiseva, lyhyet lapiokynnet kuten maalaismatameilla kuuluukin olla, huono iho, maksaläiskiä, rumat ripset.mutta Tokmannin tekoripisil koitetaan pelastaa

Kyl muakin ärsyttäs jo itseäni vanhempi nainen on edelleen vetävä mimmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi