Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin? Koskee seksiä

Vierailija
24.06.2023 |

Tapasin naisen kaverin kautta, joka oli tunnetusti aika rääväsuinen. Tutustuttuamme hiukan, päädyimme juomaan drinkit ja sitten sänkyyn hänen aloitteestaan. Paljoa ei lämmitetty, ja hän hyppäsi ratsaille aika pian. Sain kuitenkin suorituspaineita kesken kaiken, ja penikseni meni pehmeäksi. Kysyin vielä "saanko nuolla tissejäsi?" Sen jälkeen, jolloin hän totesi "olisit saanut, jos olisin itse tästä seksistä saanut jotain irti.". Loukkaannuin tästä, totesin "selvä" ja käänsin kylkeä. Murjotin, suoraan sanottuna. Tirahdutin samalla pienen kyyneleen koska koin sen nöyryyttäväksi että minä suoriuduin niin huonosti. Hetken päästä hän kuitenkin otti kädestäni kiinni ja ohjasi sen rinnoilleen ja kysyi kiusottelevasti "missäs mun rinnat onkaan?". Pääsinkin nuolemaan rintoja.

Painostinko minä häntä tässä tilanteessa vai yliajattelenko? Teinkö väärin?

Kommentit (24)

21/24 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina alan itkemään, kun nainen antaa pakit. Yleensä se toimii erinomaisesti, nainen alkaa siinä lohduttamaan, että kyllä sinä varmaan saat jonkun toisen kivan tytön. Mutta kun siinä nyyhkin ettei kukaan tyttö halua mua, niin yleensä saan ainakin sormella koittaa tytön pimpistä ja välillä ottavat jopa suihin.

Vierailija
22/24 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua

Sulla on ollut huono seksikumppani joka ei osannut vastata herkkyyteesi ja oli törkeä.

Sitten pahastuit, hän tajusi tyhmyytensä ja koetti korjata asian. Ei ap ainakaan tässä tarinassa painostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole tajunnut näitä Porilaisia.

Vierailija
24/24 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset näköjään pahimpia kiusaajia. Ei mikään ihme että nuoret voi nykyään niin huonosti!

Korjaan, ei nykyään, vaan näin on ollut iät ja ajat kun yhteiskunnan aikuiset ja tervejärkiset yksilötkään eivät useinkaan vaivaudu kantamaan omaa vastuutaan. Tämäkin tosin on ihmiseen sisäänrakennettu ominaisuus, yritetään päästä mahdollisimman helpolla ettei tarvitse kuluttaa energiaa ja voimavaroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi