Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo itse aina ensin provosoi minua ja sitten kun suutun, olen paha ihminen

Ilmeisen paha mies
24.06.2023 |

Tänään taas tästä yksi hyvä esimerkki. Unohdin tuoda kaupasta oliviiöljyn, jota hän olisi tarvinnut salaatin teossa. Voi hitto mikä mäkätys siitä alkoi ja voivottelu, kun nyt ei salaatista saa oikeanlaista. Minä yritin rauhoittaa tilannetta, että eihän tämä mikään maailmanloppu ole, sillä salaatin olisi voinut tehdä ilman sitä öljyäkin. Mutta ei.. Voivottelu jatkui ja lopulta tuli pohja vastaan ja räjähdin. Sitten olin tietty entistä pahempi ihminen.
Miksi näinkin pienen asian ei voi vain antaa olla? Tämä ei ollut edes ainoa esimerkki vastaavista jutuista, vain yksi niistä.

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olisit vain myöntänyt et mokasit, kun unohdit sen yhden ainesosan? Luulen et vaimosi suuttui siitä ettet tunnustanut virhettäsi ja pyytänyt anteeksi, vaan puolustelit itseäsi sillä, että salaatin voi tehdä ilmankin, eli sun unohdusmokasi ei nyt oikeastaan edes saisi suututtaa häntä. Sinä vieritit syyn vaimollesi, et hän oli pahis, ja vielä pahempi, kun ei tykännyt räjähdyksestäsi.

Itse ainakin lepyn heti kun aidosti pyydetään anteeksi. Ja tämän taidon osaan itsekin, se on onnellisen avioliiton yksi iso "salaisuus". Toinen se, et koittaa asettua toisen asemaan eikä aina ottaa defenssejä päälle.

Siis ei kai tälläistä nyt tarvitse anteeksi pyydellä? Mitä helvettiä oikeesti? Kohauttaa olkapäitään ja toteaa, että no ei kai siinä. Kai sitä aikuinen ihminen osaa soveltaa sen verran elämässä, että jos ei jotain ainesosaa ole niin tehdään jostain muusta tai täysin erilainen soossi. Varsinkin nykyään kun ihmisillä on aivan järkyttäviä määriä tavaroita ja ainesosia kaapeissaan. Ei se maailma yhteen puuttuvaan asiaan kaadu ja siitä nyt ainakaan mitään anteeksi pidä alkaa pyytelemään. 

Kyllä mä nyt ymmärrän sen, että miksi mieheni arvostaa minun olemassa oloa. En todellakaan olisi tälläisestä vetänyt kilareita, saatika pyytänyt mitään "vilpitöntä anteeksipyyntöä" tai todellakaan alkanut mitään syyllistä etsimään. Olet aivan sairas ajatusmaailmaltasi.

Voin antaa sulle vielä paremman neuvon onnelliseen avioliittoon: ota rennommin.

Tämä! Hitto että olisi raskas parisuhde, jos tällaisestakin joutuisi pyytelemään nöyristellen anteeksi. On täällä kummaa ja pikkusielusta porukkaa, ei voi muuta sanoa 😀

Vierailija
42/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kirjoittaja on avopuoliso itse

nainen ! hyvää juhannusta 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuulostaa aika stressaavalta toista kohtaan, negaa liikaa? Onko niin että salaatti vaikea niellä, ellei ole kostuketta. Mies voi todeta että harmi on todellinen, mutta nyt sitä ei saa kaupasta tällä erää, ehkä huomenna tms. Kauppalaput? Onko parisuhde kovin hyvä jos hän rasittaa ja sinä poksahdat. Itse en räjähtäisi naisena, mutta olisin rasittunut jos joku nalkuttaa. Harmittelu on miedompi asia. 

Vierailija
44/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli mestari provosoimaan riitaa.

Hän ei itse pystynyt käsittelemään mitään tunteitaan, vaan ahdistuessaan haastoi riitaa ja kun sitten ärähdin, hän antoi tulla täydeltä laidalta asiattomuuksia ja ilmoitti että riita oli minun aloittamani ja syytäni.

Näin jälkeenpäin ajatellen säälittävä tyyppi. Ei itse uskaltanut nostaa kissaa pöydälle vaan pani minut tekemään sen puolestaan.

Vierailija
45/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
46/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olisit vain myöntänyt et mokasit, kun unohdit sen yhden ainesosan? Luulen et vaimosi suuttui siitä ettet tunnustanut virhettäsi ja pyytänyt anteeksi, vaan puolustelit itseäsi sillä, että salaatin voi tehdä ilmankin, eli sun unohdusmokasi ei nyt oikeastaan edes saisi suututtaa häntä. Sinä vieritit syyn vaimollesi, et hän oli pahis, ja vielä pahempi, kun ei tykännyt räjähdyksestäsi.

Itse ainakin lepyn heti kun aidosti pyydetään anteeksi. Ja tämän taidon osaan itsekin, se on onnellisen avioliiton yksi iso "salaisuus". Toinen se, et koittaa asettua toisen asemaan eikä aina ottaa defenssejä päälle.

Siis ei kai tälläistä nyt tarvitse anteeksi pyydellä? Mitä helvettiä oikeesti? Kohauttaa olkapäitään ja toteaa, että no ei kai siinä. Kai sitä aikuinen ihminen osaa soveltaa sen verran elämässä, että jos ei jotain ainesosaa ole niin tehdään jostain muusta tai täysin erilainen soossi. Varsinkin nykyään kun ihmisillä on aivan järkyttäviä määriä tavaroita ja ainesosia kaapeissaan. Ei se maailma yhteen puuttuvaan asiaan kaadu ja siitä nyt ainakaan mitään anteeksi pidä alkaa pyytelemään. 

Kyllä mä nyt ymmärrän sen, että miksi mieheni arvostaa minun olemassa oloa. En todellakaan olisi tälläisestä vetänyt kilareita, saatika pyytänyt mitään "vilpitöntä anteeksipyyntöä" tai todellakaan alkanut mitään syyllistä etsimään. Olet aivan sairas ajatusmaailmaltasi.

Tämä! Hitto että olisi raskas parisuhde, jos tällaisestakin joutuisi pyytelemään nöyristellen anteeksi. On täällä kummaa ja pikkusielusta porukkaa, ei voi muuta sanoa 😀

Todellakin on kyllä pikkusieluista porukkaa, kun yksinkertainen sana "anteeksi" käy liikaa egolle. Koetko tosiaan joutuvasi nöyristelemään puolisoasi, jos pyydät anteeksi? Onko sulla itsetunto vähän heikko tai jotain?

Vierailija
47/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijät kuitenkin muistavat oluet ja makkarat, ilman ostoslistaakin.

Ja te av mammat ette pääse itse edes kauppaan 😂

Ei niin, koska perse ei mahdu ovista. :D

(Suomi seksikkääksi. suomiakat vaihdetaan aasialaisiin ihanuuksiin)

Eikö olisi helpompaa sinun lähteä sinne aasiaan niin ei tarvi meitä suomiakkoja katsella?

Vierailija
48/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei mene itse sinne kauppaan, jos maailma kaatuu siihen öljyyn? Tyypillinen marttyyriämmä

Vierailija
49/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisin narsistin taktiikka. Provosointi ja sitten syyttäminen.

Äitini osasi tuon.

Mun vaimo tekee tota, mutta pahinta on mielestäni kysyä ja vastata mun puolesta kysymykseensä ja aina niin, että "mun vastaus" on huono.

Vierailija
50/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on kyllä pikkusieluista porukkaa, kun yksinkertainen sana "anteeksi" käy liikaa egolle. Koetko tosiaan joutuvasi nöyristelemään puolisoasi, jos pyydät anteeksi? Onko sulla itsetunto vähän heikko tai jotain?

Ei tuollaselle kelpaa 

"sori unohdin. En jaksais lähtee hakee vai onko ihan pakko"

Vierailija
51/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysynyt, haenko vielä sen. Riippuen tietysti kuinka kaukana kauppa on.

Älä ny koiraksi rupee. Fem ak ko saa vain lisää kipinää. Sulla ei sen jälkeen hetken rauhaa, koska halveksii sun heikouttas. Logiikkaa, ei vaan naisen logiikkaa.

sä taidat olla sinkkumiehiä

Vierailija
52/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sovittu että tuot sitä öljyä, riitelyn sijaan lähdet takaisin kauppaan.

No ime persettä 😄 Minä en ainakaan lähtisi takaisin kauppaan tuollaisen yhden turhan ainesosan takia. Joka sitä toiselta edes vaatisi, on itsekäs ja sairas päästään.

Tämäntasoiseen viestiin ei tietenkään tarvisi edes vastata, mutta sinä et ilmeisesti laita ruokaa ollenkaan. Loisit vaan.

Öljy on tärkeämpi kuin esim yksittäinen mauste. Ja jos on sovittu ostoksista, toimitaan sovitusti.

Vierailija
53/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo olisi unohtanut rautakaupasta maalin, tärpätin tms. mitä ilman et olisi voinut jatkaa työtä, miten olisit reagoinut?

Olisitko sanonut: No ei haittaa, jatkan tämän valkoisen valmiiksi tuolla vaalean keltaisella värillä, melkein sama😅.

Vai olisitko pussanut vaimoa ja lähtenyt iloisesti vihellellen hakemaan itse sen puuttuneen asian/maalin?

Salaatti onnistuu ilman olivi öljyä. 

Jos unohtaa suojapahvin. Se olisi analooginen vastine

Vierailija
54/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei mene itse sinne kauppaan, jos maailma kaatuu siihen öljyyn? Tyypillinen marttyyriämmä

Miksi mies ei voi ostaa sitä mitä listassa on? Ei luulisi olevan ylivoimainen homma. Ja jos unohtuu, niin pyytää anteeksi ja hakee puuttuvan tuotteen. Näin toimitaan jos omataan normaalit käytöstavat ja kunnioitetaan kumppania.

Vierailija
55/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttäytyy näin koska on varaa siihen. Tietää , että tunnissa löytyy uusi mies halutessa ja miehellä ikuinen yksinäisyys edessä. Mut kyllä se seuraavassa elämässä kostautuu näille naisillekin. Sillon niillä ei ole mitään arvoa kuten nykymaailmassa ei miehillä ole. Muuta kun juuri tämä haukkujen vastaanottajan rooli.

Vierailija
56/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos akka olisi unohtanut miehen pyytämät oluet kauppaan, niin luuletko, että ehdottaisi lähtevänsä hakemaan niitä erikseen.

Olutta ei tarvita yhtään mihinkään.

Vierailija
57/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sovittu että tuot sitä öljyä, riitelyn sijaan lähdet takaisin kauppaan.

Se hakee, kuka tarvitsee.

Vierailija
58/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaselle kelpaa 

"sori unohdin. En jaksais lähtee hakee vai onko ihan pakko"

Ja senkö takia on siis parempi jättää pyytämättä anteeksi ja mieluummin suoraan vaan vähätellä omaa mokaa? No toimikos se ap:lle hyvin?

Vierailija
59/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljyä ei korvaa mikään. Sikäli välttämätön.

Vierailija
60/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos akka olisi unohtanut miehen pyytämät oluet kauppaan, niin luuletko, että ehdottaisi lähtevänsä hakemaan niitä erikseen.

Olutta ei tarvita yhtään mihinkään.

Sit ei tarvii seiniäkään maalata, aitaa pystyttää jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän