Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo itse aina ensin provosoi minua ja sitten kun suutun, olen paha ihminen

Ilmeisen paha mies
24.06.2023 |

Tänään taas tästä yksi hyvä esimerkki. Unohdin tuoda kaupasta oliviiöljyn, jota hän olisi tarvinnut salaatin teossa. Voi hitto mikä mäkätys siitä alkoi ja voivottelu, kun nyt ei salaatista saa oikeanlaista. Minä yritin rauhoittaa tilannetta, että eihän tämä mikään maailmanloppu ole, sillä salaatin olisi voinut tehdä ilman sitä öljyäkin. Mutta ei.. Voivottelu jatkui ja lopulta tuli pohja vastaan ja räjähdin. Sitten olin tietty entistä pahempi ihminen.
Miksi näinkin pienen asian ei voi vain antaa olla? Tämä ei ollut edes ainoa esimerkki vastaavista jutuista, vain yksi niistä.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt, haenko vielä sen. Riippuen tietysti kuinka kaukana kauppa on.

Vierailija
22/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijät kuitenkin muistavat oluet ja makkarat, ilman ostoslistaakin.

Ja te av mammat ette pääse itse edes kauppaan 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysynyt, haenko vielä sen. Riippuen tietysti kuinka kaukana kauppa on.

Jos akka olisi unohtanut miehen pyytämät oluet kauppaan, niin luuletko, että ehdottaisi lähtevänsä hakemaan niitä erikseen.

Vierailija
24/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän siinä mokasit kun unohdit sen öljyn. 

Vierailija
25/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi saada mitä haluaa ja yleensä ei halua sitä mitä saa

Vierailija
26/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa hittoon koko muija! Löydät paremmankin.

Vierailija
27/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä provosoidu vaan hae se öljy kaupasta ja pyydä anteeksi.

Vierailija
28/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ap mokasi ja hän syyllistää avovaimoaan siitä, että avovaimo ei tilanteeseen reagoinut vaan olan kohautuksella.

Miksi hemmetissä avovaimo olisi pyytänyt tuomaan sitä öljyä, jos sillä ei nyt niin väliä olisi, vaikkei sitä siihen salaattiin tulisikaan.

Ap:llä ei ollut mitään syytä räjähtää, koska kaikki oli hänen omaa syytään!

Jos joku tässä on narsisti niin se on ap!

Vierailija
29/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olisit vain myöntänyt et mokasit, kun unohdit sen yhden ainesosan? Luulen et vaimosi suuttui siitä ettet tunnustanut virhettäsi ja pyytänyt anteeksi, vaan puolustelit itseäsi sillä, että salaatin voi tehdä ilmankin, eli sun unohdusmokasi ei nyt oikeastaan edes saisi suututtaa häntä. Sinä vieritit syyn vaimollesi, et hän oli pahis, ja vielä pahempi, kun ei tykännyt räjähdyksestäsi.

Itse ainakin lepyn heti kun aidosti pyydetään anteeksi. Ja tämän taidon osaan itsekin, se on onnellisen avioliiton yksi iso "salaisuus". Toinen se, et koittaa asettua toisen asemaan eikä aina ottaa defenssejä päälle.

Siis ei kai tälläistä nyt tarvitse anteeksi pyydellä? Mitä helvettiä oikeesti? Kohauttaa olkapäitään ja toteaa, että no ei kai siinä. Kai sitä aikuinen ihminen osaa soveltaa sen verran elämässä, että jos ei jotain ainesosaa ole niin tehdään jostain muusta tai täysin erilainen soossi. Varsinkin nykyään kun ihmisillä on aivan järkyttäviä määriä tavaroita ja ainesosia kaapeissaan. Ei se maailma yhteen puuttuvaan asiaan kaadu ja siitä nyt ainakaan mitään anteeksi pidä alkaa pyytelemään. 

Kyllä mä nyt ymmärrän sen, että miksi mieheni arvostaa minun olemassa oloa. En todellakaan olisi tälläisestä vetänyt kilareita, saatika pyytänyt mitään "vilpitöntä anteeksipyyntöä" tai todellakaan alkanut mitään syyllistä etsimään. Olet aivan sairas ajatusmaailmaltasi.

Voin antaa sulle vielä paremman neuvon onnelliseen avioliittoon: ota rennommin.

Vierailija
30/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olisit vain myöntänyt et mokasit, kun unohdit sen yhden ainesosan? Luulen et vaimosi suuttui siitä ettet tunnustanut virhettäsi ja pyytänyt anteeksi, vaan puolustelit itseäsi sillä, että salaatin voi tehdä ilmankin, eli sun unohdusmokasi ei nyt oikeastaan edes saisi suututtaa häntä. Sinä vieritit syyn vaimollesi, et hän oli pahis, ja vielä pahempi, kun ei tykännyt räjähdyksestäsi.

Itse ainakin lepyn heti kun aidosti pyydetään anteeksi. Ja tämän taidon osaan itsekin, se on onnellisen avioliiton yksi iso "salaisuus". Toinen se, et koittaa asettua toisen asemaan eikä aina ottaa defenssejä päälle.

No jumalauta, ei tuollaista edes kuulu joutua pyytämään suuresti anteeksi. Pitäisi riittää, kun toinen toteaa tyyliin: "ei hitto, sen unohdin". Sitten tilanteen pitäisi jatkua periaatteella, ei se mitään, tehdään salaatti tällä kertaa ilman öljyä. Ei tuosta kuulu edes nousta mitään episodia.

Eli yhden pitää saada aina tehdä hommansa kuin olis juosten k*stu, niin että tietää jo valmiiksi ettei mihinkään voi luottaa, ja sitten ei saisi edes sanoa eikä varmasti koskaan paiko niitä mokiaan vaan "räjähtelee" jos vaaditaan edes välttävää suoritusta. "Pane mies asialle, tee itse perästä", niinkös se vanha sananlasku meneekin?

Vierailija
31/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän ärsyttää ap:n asenne, että jos se öljy ei HÄNEN mielestään ole tärkeä, niin se ei saisi olla vaimonkaan mielestä olennainen osa salaattia. 

Vierailija
32/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika (-muija).

Vierailija
33/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt tulee kaikenlaista kommenttia, mutta jos kokonaistilanne on se, että tulee kaikenlaista outoa valitusta, joka ahdistaa sinua, ei siinä auta muu kuin ero. 

Vierailija
34/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton näihin on kantaa ottaa, ap voi olla se hälläväliätyyppi joka unohtelee ihan jatkuvasti tehdä sitä sun tätä eikä edes pahoittele, tai se avovaimo voi olla rasittava narsistinen kontrollifriikki. Who knows.

Vierailija
35/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, koska perse ei mahdu ovista. :D

(Suomi seksikkääksi. suomiakat vaihdetaan aasialaisiin ihanuuksiin)

Ei ne aasiamuijat niin hienoja ole - isommalla osalla aika pahan näköinen naama ja kaikki kyllä lihoaa vanhana. Luonnekin niillä on pirun kipakka, suomityttö on kiltti pyhäkoululainen niihin verrattuna.

Vierailija
36/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy huonosti, joten tämä on taputeltu, hei hei, elä hyvä elämä.

Älä provosoidu vaan lahjoita kiertoon heikommalle luonteelle kuin sinä 

jolle voi jatkaa harrastustaan caccamaisena avovaimona.

Koulutat itse jokaisen ihmisen kohtelemaan itseäsi kuin haluat itseäsi kohdeltavan.

Onko tämä paras esityksesi?

Vierailija
37/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ihanaa. Ensin mies mokaa, ja sitten saa raivarin kun se mokaaminen haittaa. Just täydellistä.

Vierailija
38/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt pahoitella, että unohdit ostaa sitä oliiviöljyä eikä vähätellä, että koko oliiviöljy ja puolison pettymys on ihan turhaa. Sitten päälle vielä aloit raivota ja nyt syytät puolisoa koko riidasta. Ei ihme, jos puolisostasi tuntuu kurjalta, vai mitä?

Vierailija
39/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, koska perse ei mahdu ovista. :D

(Suomi seksikkääksi. suomiakat vaihdetaan aasialaisiin ihanuuksiin)

Ne lättänaamat ei kyllä ole ihania.

Vierailija
40/123 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo olisi unohtanut rautakaupasta maalin, tärpätin tms. mitä ilman et olisi voinut jatkaa työtä, miten olisit reagoinut?

Olisitko sanonut: No ei haittaa, jatkan tämän valkoisen valmiiksi tuolla vaalean keltaisella värillä, melkein sama😅.

Vai olisitko pussanut vaimoa ja lähtenyt iloisesti vihellellen hakemaan itse sen puuttuneen asian/maalin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi