Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten keinot saada mies siveysvyöhön?

Vierailija
24.06.2023 |

Millä keinoilla nainen voi saada miehen siveysvyöhön?
Mitä hyötyä naiselle siitä on jos saa miehen siveysvyöhön?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvalla ja yhteisymmärryksellä. Ei saa manipuloida ja painostaa toista sellaiseen mitä ei todellisuudessa halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin valmis olemaan siveysvyössä naiselleni ja hyväksymään hänelle myös seksin toisten miesten kanssa.

Vierailija
4/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä seksikauppaan tai tilaa netistä siveysvyön ja laittaa miehensä lukkoon. Toki aiheesta on keskusteltava ja sovittava ennakkoon. Ja on tärkeää, että vyö on sopiva, ei liian tuikka eikä liian iso. Kokeilemalla kyllä löytyy sopiva. Niin jo muutaman päivän ja viimeistään viikon päästä kyllä miehesi käytös muuttu ja vielä naiselle parempaan suuntaan. Ja myös on oleellista, että miehelläsi ei ole mahdollisuutta saada avainta. Itse pidän avainta joko kaulaketjussa tai nilkkaketjussa. Joskus jätän avaimen vaan töihin. Tämä toimii meillä hyvin.

Vierailija
5/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainoin ottavani eron tai siveysvyö. Mies katsoi hömistyneenä että miksi. Sanoin että kun minä haluan  ja hän alistui mukisematta. Nyt 2v ollut lukittuna, nuolee, hieroo, palvelee kuin kuningatarta, Ja kun on ollut oikeen kiltti poika, niin saa seksiä ja otan suihin noin kerran viikossa. Suhteemme parani kertaheitolla ja seksi on jumalaista. suosittelen.

Vierailija
6/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi 40. kirjoitti:

Sainoin ottavani eron tai siveysvyö. Mies katsoi hömistyneenä että miksi. Sanoin että kun minä haluan  ja hän alistui mukisematta. Nyt 2v ollut lukittuna, nuolee, hieroo, palvelee kuin kuningatarta, Ja kun on ollut oikeen kiltti poika, niin saa seksiä ja otan suihin noin kerran viikossa. Suhteemme parani kertaheitolla ja seksi on jumalaista. suosittelen.

Huh kun tulin kovaksi tästä kirjoituksesta. Kuvio on kuin suoraan fantasioistani. 5/5 jos totta.

Vierailija
7/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi 40. kirjoitti:

Joojoo kiristämällähän sitä suhdetta hoidetaan...

Vierailija
8/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskemällä 😊

Vierailija
9/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin lupaa sidontaleikkeihin ja hän suostui. Pistin käsiraudoilla kädet sängyn päätyyn kiinni ja jalat nilkoista levälleen. Sitten puin hänelle stay-up sukat väkisin jalkaan jakiinnitin lukittavan siveysvyön hänelle. Suljin avaimet hänen nähtensä kirjekuoreen, kirjoitin hänen osoitteensa päälle ja kävin viemässä kirjeen postilaatikkoon. Oli perjantai joten avain tulisi aikaisintaan tiistaina. Tämän jälkeen vibrasin ja dildottelin itselleni useita orgasmeja miehen katsellessa avuttomana hutsuksi puettuna 🙂 Päästin kädet ja jalat irti vasta kun oli suostunut nuolemaan minulle orgasmin. Aluksi hangoitteli vastaan, mutta kun jätin hänet sänkyyn ja siirryin olohuoneeseen katsomaan telkkari niin tajusi että olen tosissani, enkä päästäisi häntä ennenkuin hän toteuttaisi toiveeni.

Pyysin soittamaan kun avain saapuu, niin saisi kunnon seksiä. Tiistaina kun avain oli tullut sain elämäni parhaat kyydit.

t: N36 (normaalisti sub, mutta nyt halusin leikkiä dominaa)

Vierailija
10/28 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aika paljon keskustelua puolesta ja vastaan, et mies on siveysvyössä ja lukittuna. Ja kun mies on lukittuna, niin kuinka hyvä hänestä sitten tuleekin ja kehittyy hyvä ja hellä huomaavainen mies. Ulkona ollessani jotkut kanssa sisaret hehkuttaa, että kuinka hyvä ja hellä mies kenelläkin on. Taidanpa joskus joltain, joka oikeen vuolaasti miestään kehuu, niin kysyä, että oletko laittanut miehellesi kenties siveysvyön?

Vierailija
11/28 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/28 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Saisinkohan tällä miehen iltakaljat vähemmäksi?

Vierailija
13/28 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin selville että jollain ystävälläni on siveysvyö, laittaisin luultavasti välit poikki. Naisille ei pidä missän nimessä mennä antamaan tuollaista valtaa

Vierailija
14/28 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen miehen lukituksi saa jos hän on yhtään kinky ja sub-henkinen. Itse olen lukittuna säännöllisen epäsäännöllisesti, ja silloin homman ympärille voi keksiä kaikenlaista kivaa sekä kahden kesken että muidenkin, jos molempia kiinnostaa viedä juttua siihen suuntaan. Ei muuta kuin puhumaan miehelle ja vinkkaamaan, että domina-jutut ja miehen alistaminen ja kontrolli seksissä olisivat mieleen. Veikkaisin olevan aika helppoa useimmiten 😉

Vierailija
15/28 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. Saisinkohan tällä miehen iltakaljat vähemmäksi?

Kyllä tällä pikku jutulla miehen oluen juonti vähenee.

Vierailija
16/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun olis nainen, joka ottais avaimen haltuunsa ja tykkäis kiusoitella. Teettäis kaikkea mahdollista ja mahdotonta hommaa, nuolettais itseään ja välillä vois vähän rangaistakkin

Aina voi haaveilla.. 🤤

Vierailija
17/28 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus testaillut olla vaikka viikon tai 10 päivää laukeamatta ja miten se suhun vaikuttaa? Voi olla yllättävän kova paikka.

Vierailija
18/28 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kiristää mieheltä rahaa, eikä tarvitse enää myydä pillua.

Vierailija
19/28 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
20/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jw sisarista kysymys???upeaa oikea meno!m43 esp