Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta jolla on 40 vuotiaana ainostaan 44.000e säästöjä?

Vierailija
24.06.2023 |

Onko normaali tilanne vai pidätkö surkeana saavutuksena?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia naisia ja miehiä, joilla ei ole tuotakaan. 

Vierailija
22/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lähtökohdista. Jos sait kotoa vain 100 metriä etumatkaa, niin hyvä saavutus. Jos sait keskustakaksion ja osakesäästötilin, ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raha nainen! Rikas

Vierailija
24/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi älä jaksa provoilla. Nauti juhannuksesta mieluummin!

Vierailija
25/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaavainen. Tai säästäväinen, jos nuo säästöt on pienistä tuloista. Kannattaisi sijoittaa.

En uskalla sijoittaa koska tässä on kaikki rahani. Jos menetän nämä. ap

Rahastoihin vaikkapa satanen kuukaudessa ja tuotto on taatusti parempi kuin tilillä makuuttaen. Kysy pankistasi sijoitusneuvontaa. Mulla on osa tilillä ja osa kahdella eri riskillä rahastoissa ja osakkeissa. Toisessa pitkä säästötavoite, toisessa lyhyt tavoite, toisessa isompi riski ja toisessa pienempi riski. Kokonaisuutena olen enemmän voitonpuolella kuin jos rahat olisivat koko ajan maanneet vain tilillä. Eikä tule kiusausta tuhlata, kun rahat eivät ole helposti saatavissa pankkitilillä. Käytössä on vain parin kuukauden kuukausipalkan verran, mutta tarvitsen vain noin 2000e per kk kaikkeen elämiseen ja olemiseen..

Vierailija
26/26 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, paitsi jos se itse murehtii asiaa. Tulee mieleen että raha on liian tärkeässä asemassa elämässä. Puskuria on hyvä olla mutta tietyssä pisteessä ylimääräinen raha alkaa olla turhaa ellei sitä käytä, se vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan