Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alusvaatteet sairaalassa. Mikä käytäntö?

Vierailija
23.06.2023 |

Jos joudut olemaan useamman vuorokauden osastolla niin mitenkä pitäisi toimia alusvaatteiden kanssa? Säilötäänkö likaset johonkin pussiin, eihän siel nyt niitä pesemäänkään voi alkaa. Itselläni sattui viimeksi vielä menkat samaan aikaan eikä osastolta saanut edes siteitä! Vain housuvaippoja oli tarjolla? Onneksi oli käsilaukussa hätävarana muutama side. Joskus vuosia sitten sairaalasta sai edes sellaset verkkohousut ja siteitäkin löytyi vessoista. Nykyisin säästetään vissiinkin kaikesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeksi omat, mutta olin vain yhden yön. Aiemmin ollut verkkohousut ( synnäri)

Vierailija
2/8 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla alkkareilla menin heti, kun olin siinä kunnissa, että pääsin omin jaloin vessaan. Kolme viikkoa olin osastolla, niin mies hoiti pyykkihuoltoa kotona ja toi tullessaan puhtaita ja vei likaiset muovipussissa kotiin pestäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssairaalassa ainakin sai sairaalan puolesta alushousut ja siteitä. Ei ne kauniita olleet, oli sellaisia vähän verkkomaisia. Mutta käytin niitä, koska oli mukava palata kotiin niin, ettei heti joutunut laittamaan jotain verisiä pyykkejä likoomaan. Jouduin olemaan viikon sairaalassa, ja koko ajan olin siellä vain sairaalavaatteissa, osa muista näytti käyttävän omia vaatteita. Itse sai päättää.

Vierailija
4/8 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sairaalaan joutuessa vain vaatteet mitä oli päällä + menkat tietty alko siellä ollessa ja muutama varaside mukana. Onneksi vanhemmat toivat seuraavana päivänä puhtaita vaatteita ja siteitä muiden kamojen lisäksi, kun en päässytkään heti kotiin.

Vierailija
5/8 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalan päivystyksessä aulassa odottamassa. Sinne tuotiin viisikymppinen nainen aika huonossa hapessa (vaikutti siistiltä ja asialliselta ihmiseltä, ei alkkikselta tms). Ensihoitajat työnsi hänet odotusaulaan pyörätuolissa odottamaan aivan puolilukeissa, oli ilmeisesti tullut äkkilähtö. Mutta hän ei saanut siellä mitään vaatetta päälle, vaikka häveliäisyyssyistä olisi tarvinnut, hoitsut toi vain viltin, johon sai kääriytyä. Ja joutui siinä odottamaan viltissä monta tuntia, koska siellä oli kaikki sänkypaikat jo ennestään aivan täynnä.

Vierailija
6/8 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari, mihin tämä maa on menossa!

Vierailija
7/8 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perikatoon

Vierailija
8/8 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollolliseen vittunäyttelyyn poikamiehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän