Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhemmat suosivat yhtä lapsistamme, en jaksa tätä enää!!

Vierailija
09.12.2006 |

Anoppi menee nyt hiukan liian pitkälle, kuulin juuri, että anoppi on sopinut lapseni opettajan kanssa, että lapsi ei mene maanantaina kouluun vaan lähtee isovanhempiensa kanssa toiselle puolen Suomea sukuloimaan huomenaamuna.

Tätä on jatkunut siitä lähin kun lapsi täytti 2v, ihan kauheata suosimista joka asiassa (kerron jos joku haluaa kuulla). En tiedä miten suosikkilapsi on valittu, on nelilapsisen perheen toinen lapsi, tyttö, niinkuin kolme muutakin. Ainoa erovaisuus mitä tajuan tässä olevan on se, että lapsen yksi kummi on miehen poikamiesveli, jota anoppi suosii myös kovasti.

Nyt en tiedä miten suhtautua asiaan... Tai tiedän, olen järkyttynyt, mutta päästänkö laspen vai en? On noloa perua kirjallisesti anottu maanantaipäivän lomakin... Hemmetin akka!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimaan asiat ohitseni.

Vierailija
2/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä hyväksyisi tuollaista. Kyllä vanhempien kanssa pitäisi neuvotella ensin. Minkä ikäinen lapsi on kuseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen opettaja on minun vanhempieni perhetuttu ja vuosikaudet samoissa juhlissa kulkeneet ja siinä tutustuneet, anoppi ja opettaja molemmat sosiaalisina ihmisinä...

Jessus kun kiehun...

AP

Vierailija
4/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhempien asia sopia lomat koulun kanssa, EI isovanhempien.

Muistuttaisin tästä asiasta myös anoppia.

Vierailija
5/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ylittää välillä valtuutuksensa. Oikaisen silloin välittömästi tilanteen. Anoppi suuttuu ja olisi pitkävihainenkin, mutta minä kaivelen tilanteen heti auki. Inhoan mököttämistä! Olen sanonut, että lapsiamme on kohdeltava tasapuolisesti. Mitään ei saa sopia kysymättä minulta, lasten äidiltä. Yhden kerran olen pyytänyt itse anteeksi, kun reagoin niin voimakkaasti. Anoppi tunki silloin liian lähelle ja antoi neuvoja, joita en kaivannut, mutta sanomiseni oli kuitenkin ihan aiheesta. Yleisin ongelma on, että hän yrittää aina sopia menoja meidän puolestamme. Ja mehän ollaan voitu suunnitella jotain aivan muuta.

On myös vähän kade, kun poikansa on nyt minun mies. Mies kohtelee minua hyvin -anopin kasvattama. Poikansa ei kuitenkaan ole enää samanlainen, kuin kotona asuessaan. Anoppi ei enää arvaa poikansa ajatuksia ja osin sekaannukset johtuvat varmasti tästäkin. Mies on kasvanut ja muuttunut ihanasti. Ihan hyvä anoppikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi