Säälin teitä, jotka ette juhannuksena pääse pulahtamaan saunasta ihanaan järveen vilvoittelemaan
Ette ole osanneet tehdä oikeita valintoja elämässä. Ulkovalokin on sinulla usein palanut keskellä kirkasta päivää. Me olemme säästäneet ja hankkineet itsellemme maailman ihanimman mökin. Moni tänne keitaalle haluaisi, mutta pidämme lokkeilijat kaukana. Sekös heitä kismittää. Ja nyt grilli kuumaksi. Nam!
Kommentit (88)
Mua ei vois vähempää kiinnostaa muiden juhannustoiminnat.
Vituttaa kuin pientä eläintä miten helvetin yksinkertaisia ja typeriä mun vanhemmat on rahankäytön suhteen!!!!!
Isän kuoleman jälkeen alkoi tulla laskuja perintätoimistoista ja nyt ennen juhannusta tuli parin tonnin lasku taas.
Ihan uskomattoman urpoja ratkaisuja on mun vanhemmat tehneet mm hometaloon kallis kattoremontti ym idioottimaista joista minä nyt maksan.
Meillä on kesämökki järven rannalla, mutta olen viimeksi käynyt siellä kaksi kesää sitten, silloin olin kaksi yötä.
Ei kiinnosta mökkeily, viihdyn mainiosti kaupungissa (tuntuu että tämä on asia, jota ei Suomessa saisi sanoa ääneen, koska kaikkien pitäisi rakastaa mökkeilyä). En myöskään koe mielekkäänä viettää kesälomaani/kesäviikonloppuja samassa paikassa, vaan tykkään reissata.
Kukin tyylillään. Ihanaa juhannusta, meni se sitten laiturinnokassa tai ei. Erityisterkut heille, jotka ovat tämän(kin) juhlan töissä.
Menen saunasta joko uima-altaaseen uimaan tai sitten lojun paljussa.
Aika huono provo mutta ihmettelen kyllä sitä miksi niin monet suomalaiset luulevat mökkeilyn kiinnostavan kaikkia. Esimerkiksi puolisoni ja minä menemme mökeille vain pakon edessä emmekä koskaan yövy, sauno tai ui. Meitä kiinnostaa aivan toisenlainen lomailu. Siihen ei kuulu mm. hyttyset tai paarmat eikä varsinkaan ulkohuussit, jotka ovat yhä hämmentävän yleisiä. (Ja ennen kuin kukaan vetää hernettä nenään lentämisestä, emme lennä huviksemme kuin joskus harvoin Suomeen ja takaisin, sillä junilla pääsee kulkemaan täälläpäin Eurooppaa erinomaisesti.)
Onneksi mun onnellisuus ei ole sidottu omistamiseen. Luonnosta voi nauttia ilman rahan haaskaustakin 😊
Ap:n luonteella hänelle riittää lapstossumies jota kyykyttää aamusta iltaan.