Mies, korvaako naisen rikkaus ja maallinen menestys sen, jos hänellä ei ole ulkonäköä?
Vai onko hyvä ulkonäkö ihan muulla korvaamaton itsenäinen juttu?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Nainen pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, miehet taas voivat pariutua naisen kanssa joka on alempaa tasoa kuin mies itse.
Miksi näin on?
Koska naiset eivät etsi miehessä itselleen nöyrää palvelijaa vaan tasavertaista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, miehet taas voivat pariutua naisen kanssa joka on alempaa tasoa kuin mies itse.
Miksi näin on?
Kuinka tämä väite sopii yhteen sen kestoulinan kanssa kuinka naiset aina valitsee huonoja miehiä? Huomaatko kuinka itsekin tarkoitat sanalla "nainen" vain korkean statuksen omaavia naisia, et ihan kaikenlaisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska minua ei naisen rahat tai status kiinnosta.
Mutta siis ulkonäkö kiinnostaa?
Miksi se muuten useiden miesten mielestä on niin väärin, jos nainen kiinnostuu miehestä rahan vuoksi, mutta ihan luonnollista, jos mies kiinnostuu naisesta ulkonäön vuoksi?
Mies joutuu katselee sitä naista loppu elämän joten on oikeus sentään katsella kaunista naista.
Sen sijaan rahan laittaminen kaiken edelle on yksinkertaisesti moraalitonta.
Eli naistenkin pitäisi alkaa vaatia mieheltä nimenomaan ulkonäköä, koska joutuvat katselemaan sitä ukkoa lopun ikäänsä? Hmm, mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sukupuolilla iso ero.
Miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja naisen luonnetta kun taas naiset arvostavat miehissä miehen rahoja,miehen statusta ja miehen ulkonäköä.
Korjaan tämän puolestasi. Tarkoitit varmaankin sanoa, että miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja jotkut jopa vähän luonnettakin ja naiset arvostavat miehissä luonnetta ja jotkut jopa vähän menestystäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä taipuvainen uskomaan, että naisen varakkuus merkkaa miehelle, vaikka jostain syystä kieltävät tämän. Kun katsoo todellisuutta, niin kyllä ne korkeasti koulutetut, hyväpalkkaiset naiset yleensä parhaisiin naimisiin pääsevät. Takia ovat usein lisäksi hyvännäköisiä. Meinaan onhan se selvä, että naisen varakkuus hyödyttää myös hänen puolisoaan tavalla tai toisella.
Pienituloisilla naisilla on usein se ongelma, että käytös ja muu olemus on weeteetyylistä tai sitten voi olla mt-ongelmia. Ei hyvästä suvusta tuleva kouluttautunut, hyvätuloinen mies halua mitään räväkkää ritua tai tatuoitua sateenkaaripolya puolisokseen.
Olipas onneton selitys. Vaatteet ovat kyllä halvemmat pienituloisella ja kampasjakäynnit harvemmassa, mutta muuten oli kyllä aika hatusta vedetty tämä tekstisi.
Kyllä miehet rahasta välittävät. Eikä se mikään yllätys olekaan, koska naiset maksavat puolet kuluista. Naisen tuloilla on suuri vaikutus perheen elintasoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin on?
Koska miehet valitsevat pullison ulkonäön perusteella. Mies ottaa juuri niin nuoren ja kauniin kuin saa. Vaikka olisi sitten huonommin koulutettu.
Moni mies nimenomaan haluaa itseään alempitasoisen naisen. Huono itsetuntoko taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja naisen luonnetta kun taas naiset arvostavat miehissä miehen rahoja,miehen statusta ja miehen ulkonäköä.Ai, tästä syystä mämä "kilttimiehet" eivät saa naista,koska niiden luonne on oikeasti p s ka.
Nämä kilttimiehet ovat usein passiivis-aggressiivisia marttyyreitä. Hyvin vaikeita kumppaneita naiselle, koska uhriutuvat ja ovat katkeria ja yrittävät vierittää vastuun kaikesta muiden niskaan.
Aidosti lempeäluonteinen ja ystävällinen mies saa aina seuraa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin on?Koska miehet valitsevat pullison ulkonäön perusteella. Mies ottaa juuri niin nuoren ja kauniin kuin saa. Vaikka olisi sitten huonommin koulutettu.
Moni mies nimenomaan haluaa itseään alempitasoisen naisen. Huono itsetuntoko taustalla?
Tässä tullaankin siihen että naisen statusta on nuoruus ja kauneus. Jokainen tietää että nuori ja kaunis nainen on naisten hierarkian huipulla ja voi nokkia muut kanat orrelta pois ja valita ihan kenet tahansa kumppanikseen, jopa varatuista miehistä. Eli kaikki miehet ovat statuksen perään naisissa. Naisille riittää että mies on vain samalla tasolla (paitsi jos on joku työhaluton kullankaivaja.) Ei mitenkään kohtuuton vaatimus.
miehet eivät ajattele kuten naiset.
Vierailija kirjoitti:
Eli mikään ei korvaa naisen ulkonäköä? Se on se tärkein ominaisuus naisessa, se ainoa millä on oikeasti väliä?
Vierailija kirjoitti:
Näin. Vain nainen itsessään kiinnostaa, jos kiinnostaa, ei materia tai status hänen ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin on?
Ei miehet pariudu itseään alempitasoisten kanssa. Miehet ja naiset vain määrittelevät tason eri kriteerien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Vain nainen itsessään kiinnostaa, jos kiinnostaa, ei materia tai status hänen ympärillään.
Eli valkoroskakin kelpaa nyt sitten? Jos on kuitenkin nätti ja kiva luonne. Älkää jäbät puhuko PASKAA! Status ei tarkoita pelkästään materiaa ja rahaa vaan sosiaalista asemaa, ikää ja ulkonäköä.
Minkä takia tällä(kin) palstalla jatkuvasti miehet ulisee ettei koulutetut, nätit, hoikat ja hyvin toimeentulevat naiset huoli perus duunari Perttiä? Miksette ulise sitä kuinka kouluttamaton, työtön yh mutsi huoli perus duunari Perttiä? Kun kerran miehille se tasoaan alempi väittämänne mukaan kelpaa oikein mainiosti.
Älykkyydellä saa ulkonäössä paljon "anteeksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja naisen luonnetta kun taas naiset arvostavat miehissä miehen rahoja,miehen statusta ja miehen ulkonäköä.Korjaan tämän puolestasi. Tarkoitit varmaankin sanoa, että miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja jotkut jopa vähän luonnettakin ja naiset arvostavat miehissä luonnetta ja jotkut jopa vähän menestystäkin?
Jos puhutaan ihan meistä tavis naisista eikä mistään korkean statuksen omaavista misseistä, niin ihan normaali itsensä elättäminen riittää. Olen sentään itsekin itseni elättänyt ja tehnyt töitä 16 vuotiaasta lähtien, kaikkea mitä vaan saa, olen pessyt ikkunoita, ollut siivoojana, tehtaissa ja maatiloilla pussittamassa salaatteja, en koskaan ole vetelehtinyt yhteiskunnan rahoilla. Töitä saa aina kunhan suostuu tekemään mitä vaan, ihan turha väittää muuta.
Ja sitten kun en huoli vuosia työttömänä ollutta miestä, asia käännetään niin että MINÄ olen se rahan ahne, ei se mies. Minä en ole rahan ahne, minä olen vain yksinkertaisesti elättänyt itse itseni ja odotan mieheltä samaa. Ei ole paljon vaadittu.
Ja varsinkin jos lapsia aiotaan hankkia, se on niin kallista lystiä että siihen pitää miehenkin osallistua. Sekään ei ole liikoja vaadittu. Etenkin kun kaikki miehet itse haluavat sen hedelmällisessä iässä olevan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin on?Ei miehet pariudu itseään alempitasoisten kanssa. Miehet ja naiset vain määrittelevät tason eri kriteerien perusteella.
Jotakin tuohon suuntaan varmaankin.
Tässäkin keskustelussa tarkoitetaan sanalla "taso" milloin mitäkin. Yhtäkkiä sillä esimerkiksi jotkut kirjoittajat tarkoittavat pelkästään sosioekonomista asemaa. Että hyvin kaunis, köyhä 20-vuotias nainen olisikin alempaa "tasoa" kuin ei-hyvännäköinen 50-vuotias varakas assburger-insinööri. Tuskinpa sentään.
Taas sen netissä pyörivän iänikuisen markkina-arvoteorian mukaan - josta tulee niitä YTM jne. karkeistuksia - noista kahdesta ensin mainittu olisi ylempää "tasoa", koska tasolla viitataan siinä tarkoituksessa ihmiseen kohdistuvan kysynnän määrään sekä laatuun. "Tasokkaalla" YT-henkilöllä olisi määrällisesti eniten laadukasta kysyntää. Eli taso ei ole yhtä kuin sosioekonominen asema, vaikka sekin voi vaikuttaa tasoon yhtenä tekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikään ei korvaa naisen ulkonäköä? Se on se tärkein ominaisuus naisessa, se ainoa millä on oikeasti väliä?
Monelle miehelle se on juuri näin.
Mukava nainen = kaunis, pantava nainen, luonteella ei väliä.
Se korvaa kaiken, jos ottaa säännöllisesti loppuun asti suihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis ulkonäkö kiinnostaa?
Miksi se muuten useiden miesten mielestä on niin väärin, jos nainen kiinnostuu miehestä rahan vuoksi, mutta ihan luonnollista, jos mies kiinnostuu naisesta ulkonäön vuoksi?
Mies joutuu katselee sitä naista loppu elämän joten on oikeus sentään katsella kaunista naista.
Sen sijaan rahan laittaminen kaiken edelle on yksinkertaisesti moraalitonta.
Eli naistenkin pitäisi alkaa vaatia mieheltä nimenomaan ulkonäköä, koska joutuvat katselemaan sitä ukkoa lopun ikäänsä? Hmm, mielenkiintoista.
"pitäisi" Miten yhtäkkiä muutetaan ihmisen alkukantaista vaistoa ihan tahdolla. Jos siihen kykenee niin naiset ei tarvitse ehkäisyä.
Ai, tästä syystä mämä "kilttimiehet" eivät saa naista,koska niiden luonne on oikeasti p s ka.