Mies, korvaako naisen rikkaus ja maallinen menestys sen, jos hänellä ei ole ulkonäköä?
Vai onko hyvä ulkonäkö ihan muulla korvaamaton itsenäinen juttu?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska minua ei naisen rahat tai status kiinnosta.
Mutta siis ulkonäkö kiinnostaa?
Miksi se muuten useiden miesten mielestä on niin väärin, jos nainen kiinnostuu miehestä rahan vuoksi, mutta ihan luonnollista, jos mies kiinnostuu naisesta ulkonäön vuoksi?
Ei väärin, ainoastaan tyhmää, koska ulkonäkö periytyy todennäköisemmin kuin rahat ja maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se muuten useiden miesten mielestä on niin väärin, jos nainen kiinnostuu miehestä rahan vuoksi, mutta ihan luonnollista, jos mies kiinnostuu naisesta ulkonäön vuoksi?
Itse en ainakaan valitse naisia pelkän ulkonäön takia. Välttelen sellaisia "personallisuuteni on ulkonäköni" kuin ruttoa.
Olkoon vaikka miehen hikisukkien perään, sellainen nainen on kullankaivaja. Itse mieluummin etsisin naisen joka mielyttää silmää ja omistaa mielenkiintoisen personallisuuden johon sitten rakastua. Miksi nämä keskustelut ovat aina niin mustavalkoisia? Ihmiset ovat enemmän kuin pelkästään omaisuutta tai ulkonäköä. Kokonaisuus ratkaisee.
"Itse en ainakaan valitse naisia pelkän ulkonäön takia."
"etsisin naisen joka mielyttää silmää"
Toisin sanoen kokonaisuudessa ulkonäkö painaa jonkin verran.
Se on osa kokonaisuutta, ei se ainoa asia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Moni muu asia voi korvata ulkonäön puutetta (vihje: luonne), mutta maallinen menestys on merkityksetöntä itselleni. Riittää, kun tulee omillaan toimeen eikä ole kunnianhimoinen.
Eiks noissa bacheloreissaa ja vastaavissa aina tule valituksi kaunein nainen?
Olisin kyllä taipuvainen uskomaan, että naisen varakkuus merkkaa miehelle, vaikka jostain syystä kieltävät tämän. Kun katsoo todellisuutta, niin kyllä ne korkeasti koulutetut, hyväpalkkaiset naiset yleensä parhaisiin naimisiin pääsevät. Takia ovat usein lisäksi hyvännäköisiä. Meinaan onhan se selvä, että naisen varakkuus hyödyttää myös hänen puolisoaan tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä taipuvainen uskomaan, että naisen varakkuus merkkaa miehelle, vaikka jostain syystä kieltävät tämän. Kun katsoo todellisuutta, niin kyllä ne korkeasti koulutetut, hyväpalkkaiset naiset yleensä parhaisiin naimisiin pääsevät. Takia ovat usein lisäksi hyvännäköisiä. Meinaan onhan se selvä, että naisen varakkuus hyödyttää myös hänen puolisoaan tavalla tai toisella.
Pienituloisilla naisilla on usein se ongelma, että käytös ja muu olemus on weeteetyylistä tai sitten voi olla mt-ongelmia. Ei hyvästä suvusta tuleva kouluttautunut, hyvätuloinen mies halua mitään räväkkää ritua tai tatuoitua sateenkaaripolya puolisokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan valitse naisia pelkän ulkonäön takia. Välttelen sellaisia "personallisuuteni on ulkonäköni" kuin ruttoa.
Olkoon vaikka miehen hikisukkien perään, sellainen nainen on kullankaivaja. Itse mieluummin etsisin naisen joka mielyttää silmää ja omistaa mielenkiintoisen personallisuuden johon sitten rakastua. Miksi nämä keskustelut ovat aina niin mustavalkoisia? Ihmiset ovat enemmän kuin pelkästään omaisuutta tai ulkonäköä. Kokonaisuus ratkaisee.
"Itse en ainakaan valitse naisia pelkän ulkonäön takia."
"etsisin naisen joka mielyttää silmää"
Toisin sanoen kokonaisuudessa ulkonäkö painaa jonkin verran.
Se on osa kokonaisuutta, ei se ainoa asia.
niin.. eipä se ole kenelläkään toisellakaan miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että löytyy se mies kun Korkeasti kouluttautuneet ja hyvä palkkaisissa viroissa näkee vähän erilaisia miehiä kuin matalapalkka töissä tai työttömänä.
Mieshän ne rahat kumminkin käyttää, että onko sille naiselle tuollaisesta kaupasta juurikaan iloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisilla naisilla on usein se ongelma, että käytös ja muu olemus on weeteetyylistä tai sitten voi olla mt-ongelmia. Ei hyvästä suvusta tuleva kouluttautunut, hyvätuloinen mies halua mitään räväkkää ritua tai tatuoitua sateenkaaripolya puolisokseen.
Voi tulla myös himouskovaispiireistä mutta niitä naisia on niin vähän että ennemmin miehet on sitten yksin tai hakee ulkomailta.
Kuitenkin tutkitusti miehet ovat onnellisempia jos nainen tienaa paremmin kuin mies. Lisäksi hyvä ulkonäkö, hoikkuus, hyvä mielenterveys ja älykkyys kulkee käsi kädessä koulutuksen ja palkan kanssa. Eli ne hyvin tienaavat naiset ovat yleensä paremman näköisiäkin kuin matalasti koulutetut. Kyllä miehetkin siis haluaa sitä statusta, ulkonäkö on myös status.
Tässä on sukupuolilla iso ero.
Miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja naisen luonnetta kun taas naiset arvostavat miehissä miehen rahoja,miehen statusta ja miehen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sukupuolilla iso ero.
Miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja naisen luonnetta kun taas naiset arvostavat miehissä miehen rahoja,miehen statusta ja miehen ulkonäköä.
Selvittäkää edes mitä status tarkoittaa. Status tarkoittaa yksilön sosiaalista asemaa ja siihen kuuluvaa arvostusta sekä valtaa. Statuksen taustalla on sosiaalinen vertailu ja luokittelu. Status voi rakentua miljoonasta eri syystä esim. persoonallisuus, tiedot ja taidot, vuorovaikutustyyli, ikä, sukupuoli, etninen tausta, sosioekonominen tausta
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä menee yksiin sen kanssa, että nainen hoitaa kotia ja läsnäoleva kotona? Jos olet vaativassa työssä, ei sinulla ole aikaa hoitaa kotia. Itsensä hoikkana pitäminenkin on siinä ja siinä.
Siis periaatteessa miehet hakevat menestynyttä naista, jolla on rahaa ja aikaa niinkuin työttömällä.
Nainen pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, miehet taas voivat pariutua naisen kanssa joka on alempaa tasoa kuin mies itse.
Miksi näin on?
Ei. Mikäli hän itse haluaa ulkonäköä. Ehkä saakin luonnollisemmalla tyylillä tuloksen. Entä luonne ja arvomaailma? Sielu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, miehet taas voivat pariutua naisen kanssa joka on alempaa tasoa kuin mies itse.
Miksi näin on?
Köyhää naista on helpompi hallita
Vierailija kirjoitti:
Jos olet rikas, mikset muokkaa ulkonäköäsi ja panosta ruokavalioon ja treeniin? Kropan, ihon, hampaat, hiukset ja jopa kasvojen luuston voi hoitaa hyvään kuntoon oikealla ruokavaliolla ja rahalla saatavilla toimenpiteillä.
Koska en halua ulkokuoriin perustuvaa parisuhdetta. Olen mieluummin yksin. Olen itse ihan tyytyväinen rumaan ullonäkööni, koska kroppani toimii. Jos joku muu ei ole, ei ole pakko olla kanssani.
Mutta on niitäkin aina löytynyt, joita kiinnostaa älykkyys, yrittäjyys ja sen kautta tullut hyvä toimeentulo enemmän kuin ulkokuori. Pelkästä omaisuudesta kiinnostuneet on kyllä minulle yhtä suuri turn off kuin ulkonäkökeskeiset - minulle kelpaa vain minusta persoonallisuutena aidosti kiinnostuneet.
Koska rahalla saa naisia ulkonäköä paremmin.