Mies, korvaako naisen rikkaus ja maallinen menestys sen, jos hänellä ei ole ulkonäköä?
Vai onko hyvä ulkonäkö ihan muulla korvaamaton itsenäinen juttu?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, miehet taas voivat pariutua naisen kanssa joka on alempaa tasoa kuin mies itse.
Miksi näin on?Koska miehet valitsevat pullison ulkonäön perusteella. Mies ottaa juuri niin nuoren ja kauniin kuin saa. Vaikka olisi sitten huonommin koulutettu.
Moni mies nimenomaan haluaa itseään alempitasoisen naisen. Huono itsetuntoko taustalla?
Naisen tason määrittelee naiset ei miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vain gigolot pitävät naisen rahoja tärkeämpänä kuin ulkonäköä. Voit sopia toyboyn kanssa suhteesta, jossa kumpikin hyötyy.
Normaalit miehet eivät voi olla aidosti onnellisia suhteessa, jossa nainen tienaa enemmän kuin mies. He kokevat sen sisimmässään aina emaskuloivaksi ja kokevat alemmuudentunnetta.
Itse tienaan 100.000€/v ja vaimo 130.000€/v ja ei kyllä ole mulle tai hänelle mikään ongelma. Rahasta ei riidellä koskaan. Ja sattuupi olemaan vielä erittäin hyvännäköinen, enhän sitä muuten olis ottanu, jos ei olis silmää miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain gigolot pitävät naisen rahoja tärkeämpänä kuin ulkonäköä. Voit sopia toyboyn kanssa suhteesta, jossa kumpikin hyötyy.
Normaalit miehet eivät voi olla aidosti onnellisia suhteessa, jossa nainen tienaa enemmän kuin mies. He kokevat sen sisimmässään aina emaskuloivaksi ja kokevat alemmuudentunnetta.
Itse tienaan 100.000€/v ja vaimo 130.000€/v ja ei kyllä ole mulle tai hänelle mikään ongelma. Rahasta ei riidellä koskaan. Ja sattuupi olemaan vielä erittäin hyvännäköinen, enhän sitä muuten olis ottanu, jos ei olis silmää miellyttänyt.
Taitaa vaimosi miellyttää päivästä enemmän muiden silmää kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sukupuolilla iso ero.
Miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja naisen luonnetta kun taas naiset arvostavat miehissä miehen rahoja,miehen statusta ja miehen ulkonäköä.
Ei pidä paikkaansa mutta fiksut miehet sattuu olemaan niitä paremman näköisiä myös. Joten hyvätuloisuus tulee sivussa haluaa tai ei.
tuo ei ollut korjaus vaan vääristelyä.