Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen perui treffit kun kuuli että olen tällä hetkellä työttömänä

Vierailija
23.06.2023 |

Olimme jutelleet netissä silloin tällöin jo yli viikon verran, ja sovimme pari päivää sitten menevämme huomenna yksille. Kolmekymppisiä olemme molemmat.
Meillä oli hyvinkin antoisia keskusteluita, eikä tarvinnut keksiä väkisin juttua joistakin arkisista jutuista...Tuntui että meillä synkkaa tosi hyvin.

Kuitenkin tänään tuli sitten kautta rantain puheeksi työasiat ensimmäistä kertaa, ja naiselle kävi ilmi etten ole töissä tällä hetkellä. Naisen kirjoitustapa muuttui kuin taikaiskusta, välttelevämpään ja niukempaan suuntaan.
Vähän aikaa sitten hän ilmoitti ettei voikaan lähteä kanssa ulos huomenna erääseen (teko)syyhyn vedoten.
Oikean syyn pystyisi kyllä jokainen normaalilla järjellä varustettu rivien välistä lukemaan.
Hän ei myöskään ehdottanut mitään jatkosta.

Onko nykymeno tosiaan näin tarkkaa ja pinnallista? Onko miehen katkeamaton työssäolo näin äärimmäisen tärkeää?
Olen melko närkästynyt sekä pettynyt.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut ottaa riskiä, että oletkin joku naisen elätiksi tunkeva luuseri, tai haluaa kumppanikseen henkilön jolla on käytettävissään rahaa jotta voi tehdä yhdessä asioita ilman että naisen täytyy maksaa kaikki. Viisas nainen, itse en ole ollut aina yhtä viisas ja annoin mahdollisuuden työttömälle. Ajan mittaan selvisi ettei töiden hakeminen kiinnostanutkaan ja mies eleli mielellään minun kodissani minun rahoillani.

Tämä. Näitä on tullut yllättävän paljon miehissä vastaan ja koko ajatuskin puistattaa. Juuri näistä loismiehistä kokemusta omaavana en voisi koskaan kuvitella esim. yhteisiä  rahoja/ tiliä.

Miehen tulotasolla minulle sen sijaan ei ole väliä, riittää että ukko itsensä kykenee elättämään, ja niin teen myös minäkin omalla kohdallani. Eli tietenkään ei tarvi käydä töissä jos rahaa on muuten, mutta pääpointti on se, ettei minusta aleta leipoa mitään aikuisen ihmisen elättäjää.

Vierailija
62/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole oppinut yhtä asiaa Tinder naisista. Jos olet työttömänä, niin valehtele olevasi töissä. Kun saat pillua, niin sitten voit kertoa totuuden.

...ja sitten miehet ihmettelevät miksi naiset sanovat, että miehiin ei voi luottaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi olla kokoomus-deitti näille rahanahneille 🤑🤑🤑

Vierailija
64/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie tohissä on niin paljon epämääräisiä tyyppejä, että muakin pelottaa jos mies ei ole työelämässä. Se on sentään jonkunlainen normaaliuden merkki jos käy töissä.

Hui, miten pelottavaa, työtön mies!

Ihan teidän juttuja lukiessa se vain vahvistuu.

Vierailija
65/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies ei ole nahjus, laiska, sohvaperuna. Vaan eteenpäin katsova, tekemistä etsivä, altiivinen.

Vierailija
66/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen.

Vierailija
67/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ollut aina monille naisille tärkeintä miehessä.

Mieshän tässä on naisen rahoille yrittämässä. Miksi työttömät miehet aina haluaa juuri työssäkäyvän naisen?

Vierailija
68/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on ihan sama minkälainen luonne miehellä on, naiselle tärkeintä on miehen ulkonäkö ja miehen rahat.

Miksi vain naiset saa asettaa kriteerejä miehille mutta miehet ei saa naisille?

Mies joutuu tyytymään mihin rahkeet riittää ja se pullukkanainenkin haluaa sen hoikan miehen.

Minusta on outoa yhdistää raha työhön. Tuntemani oikeasti rikkaat ihmiset pelaa lähinnä golfia

Niin? Ilmeisesti nuo naiset eivät hae rikkaita golfinpelaajia, vaan tavallisia palkansaajia, joilla "on rahaa" tavalliseen keskiluokkaiseen elämään. Yleensä ihmiset hakevat kumppanilta aika samantyylistä elämäntyyliä, mikä itselläkin on.

Vierailija
69/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on ihan sama minkälainen luonne miehellä on, naiselle tärkeintä on miehen ulkonäkö ja miehen rahat.

Mies joutuu tyytymään mihin rahkeet riittää ja se pullukkanainenkin haluaa sen hoikan miehen.

Ei pidä paikkaansa.

Miehethän ovat se sukupuoli, jolle ulkonäkö on se tärkein juttu.

Monille naisille riittää, että mies elättäisi edes itsensä. Naiset haluavat rakkautta, eivät rahaa. 🙂

Sekä miehet, että naiset joutuvat tyytymään juuri siihen kumppaniin, johon omat rahkeet riittävät.

Todettakoon vielä, että nimenomaan miehille se kumppanin hoikkuus on hyvin tärkeää.

Ajattelepas hetki näitä asioita.

Vierailija
70/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi, jos mies on työtön. Jos olisi muuten aktiivinen ja aikaansaava eikä odottaisi minun tarjoavan kovinkaan kummoista elintasoa. Olen pienituloinen.

Vierailija
71/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eit kai ne toissa kay jolla rahaa on :)

olin vailla toita puoli vuotta. Vaimoa moinen ahdisti hirveasti. Kuitenkin mun yhden hengen firmalla oli tililla 300 000e ja kuluja 6e/kk + se mita viittiin itelle palkkaa maksaa.

Naisten on hankala ymmartaa rahaa

Minustakin tuntuu, että aika puutteellista on deittimarkkinoiden ymmärrys. Pidetään varakkaina jotain lääkäreitä, jotka saa verojen jälkeen 4K kuussa tilille ja puolet menee asumiseen. Varakas on se, joka on perinyt asuntonsa ja siihen päälle useita sijoitusasuntoja

No mitä väliä sillä on, mitä joku pienituloinen pitää varakkaana? Varmaan se varakas mies ei itsekään hae mitään vuorotyötä tekevää hoitajaa tai kansalaisjärjestön järjestösihteeriä, joten mitä väliä. Se ei myöskään mene niin, että varakkain mies on aina kiinnostavin - nekin, joille miehen tulotaso merkitsee, voi olla pointtina vain se, että haluavat miehellä olevan sellainen perushyvä keskiluokkainen elämäntyyli ja tulotaso.

Tavalliset palkansaajat haluavt yleensä kumppaniksikin työssäkäyvän ihmisen, jonka tulot ovat palkkatuloja sen sijaan, että itse kävisi edelleen vuorotöissä., kun kumppani viettäisi iänkaikkisia vapaapäiviä perintörahoillaan ja sanelisi "rikkaana perijänä" perheen asumisen, lomanvieton ja kaiken.

Vierailija
72/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mies "joutuu tyytymään"? Mies saa asettaa ihan yhtä lailla kriteerit ja saa vaatia mitä haluaa. Mikäli pullukkanainen saa hoikan miehen, sehän on täysin sen hoikan miehen syytä. En ainakaan minä naisena voi mitään sille, millaiset miehet ovat saataville kenellekin naiselle.

Vierailija
73/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Olen työtön nainen enkä viitsi mennä tinderiin juuri tämän takia. Pelkään olevani pettymys ja päätyväni samaan tilanteeseen kuin ap. Koska ei tämä ole mikään sukupuolikysymys, ihmiset nykyään vain haluaa työssäkäyvän kumppanin, miehen tai naisen.

Niin, mikäs ihme se on? Ei kukaan halua elättää aikuista ihmistä. Toki jos sitä rahaa on ihan helvetisti niin sitten aikuisen ihmisen ottaminen lemmikiksi voi olla ihan kivaa. Mutta suurin osa on normi keskituloisia.

Vierailija
74/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tiedoksi, että ei kelpaa naisille töissä käyvä mies myöskään jos se ei ole korkean statuksen työtä.

Keskustelut loppuvat siinä vaiheessa kun kerron naisille olevani lähihoitaja.

Vierailija
75/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ole outoa tai väärin että toivoo kumppanilla olevan jotain töitä, vaikka sitten edes osa-aikaista. Mutta sitä sen sijaan en käsitä, että nykyään muka kaikilla ihmisillä pitäisi olla joku super ihmeellinen työ ja ammatti. Itse en ole tätä vielä henkilökohtaisesti kokenut, koska en ole edes yrittänyt vaikean eron jälkeen löytää uutta miestä, mutta kavereilta olen kuullut miten heidän normi ammatteja katsotaan ikävästi alaspäin. (siivooja, kaupankassa, tarhatäti yms yms) Minulle taas olisi ihan sama onko mieheni postimies, putkimies tai mitä ikinä. Itseasiassa mielummin haluan jonkun perusmiehen normi ammatilla.

Miksi täällä jauhetaan tätä virheellistä legendaa jostain naisen työpaikasta. Miehelle kuin miehelle kelpaa kaunis, urheilullinen, mukava nainen joka ei ole nalkuttaja. Ei naisella ole mitään tarvetta olla töissä, työpaikka ei nosta naisen arvoa miesten silmissä.

Vierailija
76/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ole outoa tai väärin että toivoo kumppanilla olevan jotain töitä, vaikka sitten edes osa-aikaista. Mutta sitä sen sijaan en käsitä, että nykyään muka kaikilla ihmisillä pitäisi olla joku super ihmeellinen työ ja ammatti. Itse en ole tätä vielä henkilökohtaisesti kokenut, koska en ole edes yrittänyt vaikean eron jälkeen löytää uutta miestä, mutta kavereilta olen kuullut miten heidän normi ammatteja katsotaan ikävästi alaspäin. (siivooja, kaupankassa, tarhatäti yms yms) Minulle taas olisi ihan sama onko mieheni postimies, putkimies tai mitä ikinä. Itseasiassa mielummin haluan jonkun perusmiehen normi ammatilla.

Miksi täällä jauhetaan tätä virheellistä legendaa jostain naisen työpaikasta. Miehelle kuin miehelle kelpaa kaunis, urheilullinen, mukava nainen joka ei ole nalkuttaja. Ei naisella ole mitään tarvetta olla töissä, työpaikka ei nosta naisen arvoa miesten silmissä.

Joitain miehiä silti ärsyttää, jos nainen ei osallistu rahallisesti 50-50 - onhan monessa keskustelussakin oltu sitä mieltä, että kaikki muu on epäreilua. Mutta ilmeisesti ajattelu on se, että ei ole väliä käykö nainen töissä ja millainen palkka hänellä on, kunhan kuitenkin löytyy omat rahat elämiseen.

Vierailija
77/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko, kun on niin paljon miehiä jotka yrittää käyttää taloudellisesti hyväksi. Miehelle ratkaisu asunnottomuuteen, työttömyyteen, päihdeongelmiin ja mielenterveysongelmiin on etsiä nainen joka pitää huolta. Itse en ole tuollainen huolehtijanainen. Niitäkin kyllä on.

Vierailija
78/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Olen työtön nainen enkä viitsi mennä tinderiin juuri tämän takia. Pelkään olevani pettymys ja päätyväni samaan tilanteeseen kuin ap. Koska ei tämä ole mikään sukupuolikysymys, ihmiset nykyään vain haluaa työssäkäyvän kumppanin, miehen tai naisen.

Niin, mikäs ihme se on? Ei kukaan halua elättää aikuista ihmistä. Toki jos sitä rahaa on ihan helvetisti niin sitten aikuisen ihmisen ottaminen lemmikiksi voi olla ihan kivaa. Mutta suurin osa on normi keskituloisia.

Kukaan ei sanonut että se on mikään ihme. Vaan että se on realistista ja normaalia haluta työssäkäyvä kumppani. Niille jotka eivät yletä normaaliin, se on ikävä tilanne. Kuten sanoit suurin osa on työssäkäyviä, eli on todenäköisempää esim ihastua työssäkäyvään vaikka itse olisi työtön, kun niitä kerran tulee enemmän vastaan.

Vierailija
79/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Voi olla että hän kuuluu siihen ryhmään ihmisiä jotka eivät vaan ymmärrä työttömyyttä. Mutta älä huoli, kyllä se hänellekin vielä tulee eteen. Sittenpähän oppii.

Niillä jotka eivät ole itse koskaan kokeneet työttömyyttä, ainakaan pitkittynyttä, luulevat että työttömyys on aina henkilön itsensä vika, että kyllä töitä tekevälle löytyy ja muuta pjaskaa.

Jos hän ei enää pidä suhun yhteyttä, kiitä onneasi että et haksahtanut idiootin kanssa yhteen.

Vierailija
80/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Voi olla että hän kuuluu siihen ryhmään ihmisiä jotka eivät vaan ymmärrä työttömyyttä. Mutta älä huoli, kyllä se hänellekin vielä tulee eteen. Sittenpähän oppii.

Niillä jotka eivät ole itse koskaan kokeneet työttömyyttä, ainakaan pitkittynyttä, luulevat että työttömyys on aina henkilön itsensä vika, että kyllä töitä tekevälle löytyy ja muuta pjaskaa.

Jos hän ei enää pidä suhun yhteyttä, kiitä onneasi että et haksahtanut idiootin kanssa yhteen.

Yli kaksi vuotta jos on työttömänä niin on aika mennä työkkärin kurssille ja opiskella uusi ammatti. Kyllä pitkäaikainen työttömyys on omaa passiivisuutta ja uhriutumista melko pitkälle. Olen itsekin ollut useaan otteeseen työttömänä, mutta en tee siitä itselleni identiteettiä ja sopeudu siihen. Jos täytyy muuttaa, muutan, jos täytyy opiskella, opiskelen. Kukaan muu tässä maailmassa ei sinua pelasta kuin sinä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi