Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen perui treffit kun kuuli että olen tällä hetkellä työttömänä

Vierailija
23.06.2023 |

Olimme jutelleet netissä silloin tällöin jo yli viikon verran, ja sovimme pari päivää sitten menevämme huomenna yksille. Kolmekymppisiä olemme molemmat.
Meillä oli hyvinkin antoisia keskusteluita, eikä tarvinnut keksiä väkisin juttua joistakin arkisista jutuista...Tuntui että meillä synkkaa tosi hyvin.

Kuitenkin tänään tuli sitten kautta rantain puheeksi työasiat ensimmäistä kertaa, ja naiselle kävi ilmi etten ole töissä tällä hetkellä. Naisen kirjoitustapa muuttui kuin taikaiskusta, välttelevämpään ja niukempaan suuntaan.
Vähän aikaa sitten hän ilmoitti ettei voikaan lähteä kanssa ulos huomenna erääseen (teko)syyhyn vedoten.
Oikean syyn pystyisi kyllä jokainen normaalilla järjellä varustettu rivien välistä lukemaan.
Hän ei myöskään ehdottanut mitään jatkosta.

Onko nykymeno tosiaan näin tarkkaa ja pinnallista? Onko miehen katkeamaton työssäolo näin äärimmäisen tärkeää?
Olen melko närkästynyt sekä pettynyt.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat Suomessa oppineet liian hyvälle.

Nainen saa aina Tinderistä paremman ja paremman ja paremman ja paremman miehen. Eihän työtön kelpaa, kun naiset haluaa luxusta, matkustella ja kokea elämyksiä.

Tingi jostain niin saat Turkissa asuvan kotirouvan mille lähetät 500e/kk

Tai katsele töitä ulkomailta, mikäli uudelleenkouluttautuminen ei käy päinsä.

Vierailija
22/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juh nainen etsi sugardaddyä ihan selkeesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tilipussin koolla on merkitystä parisuhteessa. Kaikkea pinnallista voi esittää ja näytellä aikansa, mutta raha ratkaisee rakkauden määrän. Änäritähti saa olla vaikka minkälainen persnaamakarsastaja, niin missi löytyy.

Vierailija
24/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Olen työtön nainen enkä viitsi mennä tinderiin juuri tämän takia. Pelkään olevani pettymys ja päätyväni samaan tilanteeseen kuin ap. Koska ei tämä ole mikään sukupuolikysymys, ihmiset nykyään vain haluaa työssäkäyvän kumppanin, miehen tai naisen.

Vierailija
25/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki on yleistys että työtön on köyhä! Ei kaikki ei töissäkäyvät ole köyhiä.

Voi olla vaikka miljonääri ja ei käy sillä hetkellä missään töissä. Toki näitä on työttömistä vähemmistö.

Todella huono vertaus, että olisi miljonääri, eikä töissä ja jossain tinderissä.

Noita on Suomessakin ehkä koko miesväestöstä (sanotaan vaikka 2.5M miestä) max. 1 kpl.

Se on vaan fakta, että jos makailee päivät kotona, niin ei se hirveästi normaalilla naisella herätä paljoa kiinnostusta.

Kyllä noita kuule on aika paljon. Monien perheillä on miljoonia rahaa, minkä ansiosta lasten asunnot ovat velattomia ja työ on lähinnä sisältöä elämään eikä niinkään taloudellisesta pakosta tehtävää

Vierailija
26/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Olen työtön nainen enkä viitsi mennä tinderiin juuri tämän takia. Pelkään olevani pettymys ja päätyväni samaan tilanteeseen kuin ap. Koska ei tämä ole mikään sukupuolikysymys, ihmiset nykyään vain haluaa työssäkäyvän kumppanin, miehen tai naisen.

Kyllä ei miehet ole tämän työllisyyden suhteen läheskään yhtä tarkkoja kuin naiset, jostain syystä.

Vierailija
27/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä työtön. Töitä on tosin tiedossa jonkun ajan päästä ja erittäin kovapalkkaisia sellaisia. Olen korkeakoulutettu. Banhemmillani on miljoonien omaisuus. Olenko alinta pohjakastia? Tinderiin en mene, kun olen aviossa. Naiset eivät ymmärrä, että raha on ihan eri kuin tulot. Eihän jollain 8t palkalla osta kummoistakaan asuntoa.

Sellainen fantasia sieltä sitten.

Vierailija
28/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ollut aina monille naisille tärkeintä miehessä.

Onhan se tärkeää että pystyy tekemään yhdessä kaikenlaista, ei ole kiva vaan kököttää kotona ja harrastaa kävelyitä.

29/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannalta parempi, että peruuntui... Tuo nainen olisi aihuttanut muita ongelmia jatkossa. Nyt säästyt niiltä.. Peruuntuminen oli siunaus valepuvussa. 

Vierailija
30/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä työtön. Töitä on tosin tiedossa jonkun ajan päästä ja erittäin kovapalkkaisia sellaisia. Olen korkeakoulutettu. Banhemmillani on miljoonien omaisuus. Olenko alinta pohjakastia? Tinderiin en mene, kun olen aviossa. Naiset eivät ymmärrä, että raha on ihan eri kuin tulot. Eihän jollain 8t palkalla osta kummoistakaan asuntoa.

Ei ole fantasia ja työttömyys kesti kaksi kuukautta. Ihmeellistä, että kukaan ei samaistu varakkaimpaan kansanosaan

Vierailija
31/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattele, jos nainen olisi lähtenyt kanssasi treffeille. Toiset miehet olisivat aloittaneet valituksen, että kunnolliset miehet eivät kelpaa vaan joku työtön sällikin pääsi treffeille eikä kaikki ne työssäkäyvät kunnon miehet.

Vierailija
32/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen haluaa deittailla työtöntä miestä. Ehkä siinä tapauksessa, jos miehellä on sellainen koulutus ja kokemus, että työllistyy varmasti ja suht. nopeasti. Ei siinä mielestäni ole mitään pinnallista. Jos perheen perustamista yms. mietitään, niin kyllä miehellä pitää olla työhön kykenevä.

Vierailija
33/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole fantasia ja työttömyys kesti kaksi kuukautta. Ihmeellistä, että kukaan ei samaistu varakkaimpaan kansanosaan

Ihmiset eivät ymmärrä, mitä on syntyä rahaan. Luulevat, että töillä tehdään rahat. Ei, ne tehdään arvonnousuilla ja sijoittamalla oikeaan aikaan. Töistä saatava raha kulutetaan, kun asuntovelkaa ei tarvita

Vierailija
34/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikka miljonääri ja ei käy sillä hetkellä missään töissä. Toki näitä on työttömistä vähemmistö.

Todella huono vertaus, että olisi miljonääri, eikä töissä ja jossain tinderissä.

Noita on Suomessakin ehkä koko miesväestöstä (sanotaan vaikka 2.5M miestä) max. 1 kpl.

Se on vaan fakta, että jos makailee päivät kotona, niin ei se hirveästi normaalilla naisella herätä paljoa kiinnostusta.

Kyllä noita kuule on aika paljon. Monien perheillä on miljoonia rahaa, minkä ansiosta lasten asunnot ovat velattomia ja työ on lähinnä sisältöä elämään eikä niinkään taloudellisesta pakosta tehtävää

No ei noita kyllä ole paljon.

Toki monilla on rahaa, mutta ei niitä noissa Tindereissä ole mainittavaa määrää.

Jos joku jossain on kuullut yhden, niin ei se tarkoita että heitä on jumalattomasti.

Vierailija
35/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki monilla on rahaa, mutta ei niitä noissa Tindereissä ole mainittavaa määrää.

Jos joku jossain on kuullut yhden, niin ei se tarkoita että heitä on jumalattomasti.

Liikun selkeästi eri piireissä kuin Tinder-naiset

Vierailija
36/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti.

Netissä kun on helppo liikkua millaisissa piireissä tahansa.

Mutta naiset liikkuu todellisuudessa, ainakin tässä sinun tapauksessasi.

Vierailija
37/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ymmärrä, mitä on syntyä rahaan. Luulevat, että töillä tehdään rahat. Ei, ne tehdään arvonnousuilla ja sijoittamalla oikeaan aikaan. Töistä saatava raha kulutetaan, kun asuntovelkaa ei tarvita

Kannattaa pariutua ihmisen kanssa, jolla on samantyyppinen elämäntyyli. Usein silloin, kun on suuri varallisuusero, olettaa varakkaampi osapuoli, että kaikki tehdään hänen ehdoillaan. Pienituloisemmalla voi kuitenkin olla myös omia, itselleen tärkeitä asioita. Esim. hän haluaa viettää lomat pienessä kesämökissään vaikka mukavuuksia, koska paikka on hänelle tärkeä, mutta varakkaampi osapuoli olettaa itsestään selvänä asiana, että hän saa päättää, että lomat ollaan HÄNEN luksushuvilallaan.

Vierailija
38/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei kannata jäädä kiinni epävarmaan tapaukseen. Kolmekymppisenä pitäisi jo olla hyvässä nosteessa.

Vierailija
39/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti.

Netissä kun on helppo liikkua millaisissa piireissä tahansa.

Mutta naiset liikkuu todellisuudessa, ainakin tässä sinun tapauksessasi.

Olen avioliitossa ja pääsin töihin. Irtisanouduin edellisestä työpaikasta. Tässä puhutaan ihan todellisista ihmisistä. Kaveripiirissäni monet ovat tilanteessa, jossa ovat taloudellisesti riippumattomia. Ikävä, jos sinä et ole yhtä onnekas.

Vierailija
40/96 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ollut aina monille naisille tärkeintä miehessä.

Eit kai ne toissa kay jolla rahaa on :)

olin vailla toita puoli vuotta. Vaimoa moinen ahdisti hirveasti. Kuitenkin mun yhden hengen firmalla oli tililla 300 000e ja kuluja 6e/kk + se mita viittiin itelle palkkaa maksaa.

Naisten on hankala ymmartaa rahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän