Sain 73 kutsua eri juhliin ja mökeille tänä juhannuksena
Kommentit (31)
Minä sain kaksi. En tietenkään lähde koska av-palstalla on parhaat jutut.
Vilkas sosiaalinen elämä.
Sain vuosia sitten työpuhelimen ja jonkun todella suositun vanhemman taiteilijanaisen numeron, viestejä tuli hänelle - tai oikeastaan minulle - jatkuvasti.
Olisi rasittavaa olla niin kiva, että kaikki suosivat. :D
Toisten ihmisten haukkuminen luuseriksi ei ole kauhean sosiaalista toimintaa.
En saanut yhtään eikä se haittaa. Ei tarvitse pönöttää vieraskoreana vaan voin ottaa rennosti omassa rauhassani.
Sain yhden , aamulla. En lähtenyt.
Ei meitä pyydetä koskaan mihinkään, ei tänäkään vuonna. T. Erityislapsiperheen äiti
Mä sain 74 eli 74 enemmän kuin sinä ap.
Juu luusereiden märässä unessa ehkä
En laske tuollaisia, mutta joka viikko tulee kutsuja eri paikkoihin. Neljät synttärit jo tälle kesää juhlittu. Vuodessa tulee paljon kutsuja, juhannukselle muutama mutta halusin vain levätä rankan työviikon päälle. 😌
Ei se ole pelkästään hyvä, että paljon pyydellään paikkoihin. Jotkut loukkaantuvat, jos ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
112 kutsui
911?
Kannattaa ap hankkia ajankääntäjä niin pääset joka paikkaan :)
Olisi kamalaa, jos saisin noin paljon kutsuja, vaikka koko vuoden ajalle. En jaksaisi.
Juhannukseksi olen saanut yhden kutsun. Vähän jo lupailin, että menen, mutta en ole vielä täysin varma.
Hyvä avaaja, tulepa käymään mökilläni, kun sinulla ei kerran ole mitään tekemistä siellä porvoossa tänäkään juhannuksena.
Toistaiseksi 0. Ehkä joku kutsu vielä tulee... Ainiin ei mulla ole ystäviä tai ketään kuka kutsuisi minnekään.
Hah, tuolla asenteella varustettuna en usko, että kukaan ikimaailmassa haluaisi viettää kanssasi juhannusta. Taisit nähdä vaan unta
Ja silti palstailet täällä?