Sain 73 kutsua eri juhliin ja mökeille tänä juhannuksena
Kommentit (31)
Minä kutsuin 20 ihmistä huvilalleni. Revi luuseri siitä kun loisit toisten pöydissä.
Oliko sinulla siemennestettä lakanoilla, kun heräsit tuosta unesta?
En ole saanut yhtään kutsua.
Ap, haluaisitko jakaa suosiosi salaisuuden? Vietkö aina runsaat tuliaiset? Oletko juhlien ilopilleri?
Ja miten sinä vastavuoroisesti ehdit kestitä nuo kaikki kutsun lähettäjät?
Ei ole koskaan kutsuttu mihinkään. Olisi melkoinen järkytys jos joku kutsuisi, varmaan en uskaltaisi mennä kun jännittäis liikaa.
Olemme saaneet koko ajan kutsuja vanhempieni mökin työ leirille mutta ei kiinnosta kun meillä on omakotitalo ja tässä ihan tarpeeksi tekemistä ja tämä vastaa kesällä kesämökkiäkin ollen omaa rauhaa. Sitten siellä mökillä on sellaisia ihmisiä, sukua jonka kanssa ei tule toimeen ollenkaan. En jaksa tämmöisiä ihmisiä josta tulee vain paha mieli. Omia vuoroja ei saada ollenkaan lapsiperheellisten varaten kaikki koko kesän parhaimmat ajat sieltä. Ne ovat maailman itsekkäintä sakkia eikä anna mitään muille.
Lapsettomille ollaan tosi ilkeitä, piilovittuilua ja minä en jaksa pienten lasten meteliä kuunnella ja ne lapsetkin ovat tosi ilkeitä. Kerran se kakara sanoi meille että ette kuulu tänne ja häipykää kun vähänkin kielsi kijumasta. Sinne on lapsiperheet laittanut tramboliinit ja omineet kaikki parhaimmat nukkumapaikat. Ihan sairasta että meidän aikuisten pitäisi siellä olla pienten tyrannien ja lapsiperheiden ehdoilla kokonaan ja arvojärjestyksen mukaan lapsettomat ovat alinta kastia nukkumaan vaikka paska huusiin.
Ei tule mitään siitä että mentäisiin tämmöisiin suku komplekseihin tappelemaan asemasta. Sitten ne lapsiperheellisetkin tappelevat siellä keskenään. Olen sanonut itseni irti tämmöisestä systeemistä jo ajat sitten. Äitini valittaa ja käsken myymään sen paskan pois kokonaan mutta taas seuraavana kesänä alkaa koko show uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä pyydetä koskaan mihinkään, ei tänäkään vuonna. T. Erityislapsiperheen äiti
Minkä sortin erityislapsiperhe sinulla on?
Kyselee lapsiperheen erityisäiti, joka ahdistuu jo ajatuksestakin, että pitäisi lähteä jonkun mökille juhannukseksi.
Provo. Erityislapsen äiti ei puhu noin.