Kun käytte esim. kaupassa, voisitteko huolehtia, että pistävä hien hajunne ei leijaile kymmenen metrin päähän
Kyllä taas ällötti Prismassa, kun kauppaan sattui samaan aikaan KOLME lähes pökerryttävän hajuista ihmistä. Kaikki eri porukkaa. Siis se pistävä hien haju etoi niin, että meinasin jättää ostokset kokonaan tekemättä, kun mitään ei tehnyt mieli. Jäi vielä leijumaan alueelle toviksi haisulin mentyä. YÄK!
Molempia sukupuolia oli eli älkää tehkö tästä taas sukupuolivihaketjua.
Kommentit (165)
Aika usein saa lukea jotyain idioottimaista.
Harvemmin jotain totaalisen idioottimaista.
Neiti näpsä sitten päätti, että kaikki menee ensin töistä kotiin ja suihkuun ennen kuin menevät kauppaan.
Neiti näpsä ei vissiin hahmota että jotkut saattaa käydä kaupassa samalla ajomatkalla töistä kotiin koska se on järkevää eikä sinun nenän takia
Onko neiti näpsällä yhtään mitään realiteettien tajua missään asiassa?
Mistä tuollasia ihmisiä edes sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kaupassa haistanut nämä haisevat ihmiset. Haisevat just likaisille vaatteille, peseytymättömyydelle ja tupakalle. Tosi oksettava cocktaili! Ja haisevat jo pitkän matkan päähän.
Ja vielä tuohon dödö-asiaan, että on olemassa myös hajusteettomia deodorantteja jos ei tykkää hajustetuista. Kunhan jotakin käyttäisi ettei hiki haise.
Pitääkö sitä dödöö käyttää tupakkaankin sitten?
Kun olin pahasti masentunut jaksoin käydä suihkussa noin kerran kahden viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en käy suihkussa kuin harvoin ja käytän samoja vaatteita. Niitä pesen kun huvittaa eli maksimissaan kerran kuukaudessa.
Minua ei kiinnosta haisenko, elän itseäni varten ja olen omani herra. En tarvitse muita ihmisiä mihinkään joten olen opettanut elämään kuin muita ei olisikaan.
Toivottavasti haisen pahalta. En minäkään siedä muita ihmisiä mutta ette te häviä omin ehdoin (=poistutte välittömästi pysyvään uneen) mihinkään.
Tämä on minun maailmani ja muilla ei ole merkitystä. Ainoa joita kunnioitan on eläimet ja kasvit mutta ne eivät valitakaan mistään.
Voin kertoa että haiset pahalta. Oma nenäsi on turtunut.
Miten sinä sitten olet poikkeus? Vaikka kävisitkin pesulla ja sellasta niin voit silti haista pahalle, etkä vain itse haista sitä.
Itse otan muut ihmiset huomioon monessa asiassa. Pidän huolta hygieniasta, käyttäydyn kohteliaasti, en pidä melua kerrostalossa hiljaisuuden aikaan, kerään koirani jätökset ym.
Sitten on tämä toinen ääripää joita ei kiinnosta ollenkaan, lemusvat koska voivat, kiukuttelevat kassalle, mekkaloivat kun huvittaa ja roskaavat ympäristöä. Ihmiset jakautuu näihin kahteen ryhmään. Itsekkäät ja muut huomioon ottavat. Ja jokainen voi valita kumpaan ryhmään kuuluu.
Säälin hierojia, jalkahoitajia, kampaaja ym jotka joutuvat työskentelemään tällaisten sikojen kanssa 😔 hatunnosto heille, minä en pystyisi ja siksi en valinnut hoitoalaa, asiakaspalveluammattia tai muutakaan jossa ollaan ihmisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun jotkut pyöräilevät kauppamatkansakin.
Liittyy mihin?
Itse ainakin osaan käydä kaupassa ilman tyrmäävän pisteliästä hien hajua, vaikka hikoilen ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy mihin?
Itse ainakin osaan käydä kaupassa ilman tyrmäävän pisteliästä hien hajua, vaikka hikoilen ihan normaalisti.
Ai sä osaat ihan hikoilla silleen ettei haise ollenkaan pahalle, jopas jotakin :'D
Kun käytte asioilla, kaupassa, lääkärissä, jne... Niin käyttäkää tuoksuttomia deodorantteja ja jättäkää se hajuvesi/partavesi toiseen kertaan. Toivoo hajusteyliherkkä. Ei ole kivaa se päänsärky ja pahoinvointi
Ei jumal auta! Ap on joku köyhä joka käy Prismassa haistelemassa muita köyhiä! Voittajien ei tarvitse käydä itse kaupassa vaan syödään ravintolassa muiden hyväntuoksuisten rikkaiden kanssa!
Vielä kun hallitus ajaisi teidät köyhät ulos kaupungeista niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumal auta! Ap on joku köyhä joka käy Prismassa haistelemassa muita köyhiä! Voittajien ei tarvitse käydä itse kaupassa vaan syödään ravintolassa muiden hyväntuoksuisten rikkaiden kanssa!
Vielä kun hallitus ajaisi teidät köyhät ulos kaupungeista niin hyvä tulee.
Mielenkiinnolla seuraan miten se hallitus kuvittelee pitävänsä maan toimivana ilman pienituloisia, jotka tekee suorittavaa työtä. Voi tulla ikävä siivoojia, roskakuskeja, ynnä monia muita jotka pitää yllä infraa ja tuotantoa.. Mutta onnea vaan, yllätys iskee sitten, kun ei enää ilmesty mansikat pöytään ja paikat tursuu pa*kaa, eikä mitään saa korjattua
Vierailija kirjoitti:
Kun käytte asioilla, kaupassa, lääkärissä, jne... Niin käyttäkää tuoksuttomia deodorantteja ja jättäkää se hajuvesi/partavesi toiseen kertaan. Toivoo hajusteyliherkkä. Ei ole kivaa se päänsärky ja pahoinvointi
Tulisi kunnon sota tännekin niin ei varmaan tällaset pikku tuoksut enää kauheasti haittaisi. Kertoo vain siitä että asiat on aivan liian hyvin kun on aikaa valittaa turhista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy mihin?
Niinhän me kaikki, niinhän me kaikki.....
Lisäksi moni vanhempi ihminen, mies tai nainen haisee virtsalle. Inkontinenssia iäkkäämmillä esiintyy ja hygienia ei ole niin itsestäänselvyys monestakin syystä. Lisäisin vielä, jos pyörälenkillä hikisenä kaupassa pelipaidat, uusi hiki ei haise, vaan vanha kuivunut hiki, ja virtsa haisevat.
Vierailija kirjoitti:
Käy ihmeessä lääkärissä, ei ole normaalia tollanen hajuaisti.
Ja hiki itsessään ei haise.
Juu kannattaa pestä ja hinkata kainalot hyvin. Ihan saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi moni vanhempi ihminen, mies tai nainen haisee virtsalle. Inkontinenssia iäkkäämmillä esiintyy ja hygienia ei ole niin itsestäänselvyys monestakin syystä. Lisäisin vielä, jos pyörälenkillä hikisenä kaupassa pelipaidat, uusi hiki ei haise, vaan vanha kuivunut hiki, ja virtsa haisevat.
Muistaakseni luin joskus jostain että vanhuksilla tulee tuoksuja ihan siitä syystä kun kropassa kemialliset prosessit alkaa toimimaan vähän eri tavalla. Monihan sanoo että vanhukset haisee sellaiselle vanhukselle. Ei ne kaikki nyt sentään housuihinsa kuse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni luin joskus jostain että vanhuksilla tulee tuoksuja ihan siitä syystä kun kropassa kemialliset prosessit alkaa toimimaan vähän eri tavalla. Monihan sanoo että vanhukset haisee sellaiselle vanhukselle. Ei ne kaikki nyt sentään housuihinsa kuse.
Vanhukset haisee/tuoksuu vanhalle. Ihan tuttua. Kusenhaju on taas jotain ihan muuta. No sitä kusenhajua.
Pitkäaikainen altistuminen homemyrkyille saa monilla aikaan hyperhajuaistin kehittymisen.
Jotkut "paranevat" ja hajuaisti normalisoituu mutta toisille tämä yliaisti jää päälle.
Minä poltan tupakkaa ja silti hajuaisti kuin koiralla.
En käytä kehoani tai ympäristöäni myrkyttäviä voimakkaita hajusteita. Teen itse deodoranttia kookosöljystä, eteerisistä öljyistä ja ruokasoodasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kaupassa haistanut nämä haisevat ihmiset. Haisevat just likaisille vaatteille, peseytymättömyydelle ja tupakalle. Tosi oksettava cocktaili! Ja haisevat jo pitkän matkan päähän.
Ja vielä tuohon dödö-asiaan, että on olemassa myös hajusteettomia deodorantteja jos ei tykkää hajustetuista. Kunhan jotakin käyttäisi ettei hiki haise.
Pitääkö sitä dödöö käyttää tupakkaankin sitten?
Ihan ilmainen vinkki: Lopettakaa koko tupakointi. Laittaa ihmisen haisemaan niin skeidalle, että ei auta dödöt ei mitkään sitä vastaan.
Pitää kyllä tuntemani hajutarkan ihmisen kohdalla paikkansa, hän on erittäin pöpökammoinen. Epäilen että ihan päässään kuvittelee näitä hajuja.