Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun käytte esim. kaupassa, voisitteko huolehtia, että pistävä hien hajunne ei leijaile kymmenen metrin päähän

Vierailija
23.06.2023 |

Kyllä taas ällötti Prismassa, kun kauppaan sattui samaan aikaan KOLME lähes pökerryttävän hajuista ihmistä. Kaikki eri porukkaa. Siis se pistävä hien haju etoi niin, että meinasin jättää ostokset kokonaan tekemättä, kun mitään ei tehnyt mieli. Jäi vielä leijumaan alueelle toviksi haisulin mentyä. YÄK!
Molempia sukupuolia oli eli älkää tehkö tästä taas sukupuolivihaketjua.

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen hienhajuun päälle vielä hiivaisen, mätäperseen, talihiusten ja likaisten vaatteiden haju.

Ah ihana Helsingin joukkoliikenne kesäisin

Laitatsä sinne perseeseesikin sitä dödöä vai miten vältät omat mätäpersehajusi?

Vierailija
82/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan ei kuulemma haista sitä omaa pahaa hajuaan, joten jännä juttu kun täällä tuntuu olevan niin omasta tuoksumattomuudestaan varmoja yksilöitä arvostelemassa muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen hienhajuun päälle vielä hiivaisen, mätäperseen, talihiusten ja likaisten vaatteiden haju.

Anna kun arvaan. Haiset märälle kulkukoiralle jopa sateettomina päivinä?

Ja koulustakin pääsit läpi lähinnä kun tarkkailuluokan opettajat kyllästyivät katselemaan naamaasi uudestaan ja uudestaan

Vierailija
84/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ihmeessä lääkärissä, ei ole normaalia tollanen hajuaisti.

Ja hiki itsessään ei haise.

Taas faktaa alanuolitetaan.

Hikoilu on osa ihmisen lämmönsäätelyä. Hiki itsessään on hajutonta. Syy haiseviin kainaloihin löytyy iholle kertyneistä bakteereista, jotka hajottavat hikeä. Pahalta haiseva hiki ei ole vaarallista, vaikka siihen voi liittyä kulttuurillisista tekijöistä johtuvaa häpeää.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yllattava-syy-pahanhajuisen-hien-ta…

Kyllä se tuedetään. Minä ainakin alapeukutin sitä että väitit ettei tuollaisia haisuleita muka haista

Vierailija
85/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No useimmiten näiden haisevien ihmisten aromit ovat muhineet aika paljon pitempään kuin yhden päivän ajan... Olen kiitollinen itsepalvelukassoista, niiden ansiosta ei tarvitse sietää kassajonossa päiväkausia hautunutta hikeä ja likaisen päänahkan hajua 🤢

Vierailija
86/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi hölmöläiset käyttäytyvät kuin hölmöläiset? Sama sakki veti turhat maskitkin prismaan mennessään, vaikka se ihan hölmöläisen hommaa olikin.

Vierailija
87/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Haiset märälle kulkukoiralle jopa sateettomina päivinä?

Ja koulustakin pääsit läpi lähinnä kun tarkkailuluokan opettajat kyllästyivät katselemaan naamaasi uudestaan ja uudestaan

Minä en haise. Sinä ja kaikki muut haisette. Täähän on tämä teikäläisten argumentoinnin taso.

Vierailija
88/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurut. Kiitos. 🤣

Vierailija
89/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ihmeessä lääkärissä, ei ole normaalia tollanen hajuaisti.

Ja hiki itsessään ei haise.

En ole vielä tavannut ketään steriilissä ympäristössä hikoilevaa kaupassa käydessäni.

- ohis

Vierailija
90/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No useimmiten näiden haisevien ihmisten aromit ovat muhineet aika paljon pitempään kuin yhden päivän ajan... Olen kiitollinen itsepalvelukassoista, niiden ansiosta ei tarvitse sietää kassajonossa päiväkausia hautunutta hikeä ja likaisen päänahkan hajua 🤢

On kyllä oudon spesifisiä nämä hajuanalyysit, kun tiedetään lähes atomitasolla niiden synty ja ikä ihan pelkästään ihmistä nuuhkaisemalla. Pystyykö tällaiseen tarkkuuteen mikään konekaan.

Vierailija
91/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy suihkussa kuin harvoin ja käytän samoja vaatteita. Niitä pesen kun huvittaa eli maksimissaan kerran kuukaudessa.

Minua ei kiinnosta haisenko, elän itseäni varten ja olen omani herra. En tarvitse muita ihmisiä mihinkään joten olen opettanut elämään kuin muita ei olisikaan.

Toivottavasti haisen pahalta. En minäkään siedä muita ihmisiä mutta ette te häviä omin ehdoin (=poistutte välittömästi pysyvään uneen) mihinkään.

Tämä on minun maailmani ja muilla ei ole merkitystä. Ainoa joita kunnioitan on eläimet ja kasvit mutta ne eivät valitakaan mistään.

Ja sitten ihmettelet, mikä on, kun ei kenellekään naiselle/miehelle kelpaa tollanen haisuli

Sait kirjoituksestani jollain ihmeellä käsityksen että tarvitsen toisen ihmisen kumppaniksi/ystäväksi?

Olen ollut koko ikäni yksin omasta tahdosta, en tarvitse muita.

Vierailija
92/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun koulukiusaajani kutsuivat minua kaikilla mahdollisilla nimillä, myös pascan hajuiseksi. Sen takia olen yhä vieläkin neuroottinen haisemisieni suhteen. Kuitenkin ainoa kerta kun joku on minulle hajusta valittanut, ei vain ilkeilymielessä, oli luokkatoveri joka huomautti vahvasta miesten hajuvedestä jota olin suihkuttanut iholle, vaatteille, kenkiin, kainaloihin, jumalauta alushousuihinkin, vain jotta en haisisi sille pahimmalle eli hielle.

Nykyään käyn suihkussa 5 kertaa päivässä ja pesen hampaat aina kun tiedän että joudun puhumaan ihmisille. OCD on vaihtanut muotoaan.

Juuri tätä tarkoitan, mielestäni ei eroa mitenkään ulkonäön arvostelemisesta kun haukutaan toisten hajuja. Vieläpä jossain niinkin pikaisessa tilanteessa kuin kaupassa, voi kyynel jos ei nyt muutamaa minuuttia siedä vähän aidon ihmisen tuoksuja.

Nämä on näitä, föörst wööld proplems

Vierailija
93/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä oudon spesifisiä nämä hajuanalyysit, kun tiedetään lähes atomitasolla niiden synty ja ikä ihan pelkästään ihmistä nuuhkaisemalla. Pystyykö tällaiseen tarkkuuteen mikään konekaan.

Ja huom tämä nuuhkaisu tapahtuu vielä vähintään metrin tai parin päästä, en ole kaupassa nähnyt ketään koskaan toistensa iholla haistelemassa.

Vierailija
94/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimitoitettu haju kammoisuus voi olla merkki OCD pakko-oireisestahäiriöstä, liittyen bakteerikammoon. Silloin muut ihmiset koetaan likaisina ja itseä jynssätään liiallisuuksiin.

Perus hygienia riittää: päivittäin suihku, puhtaat vaatteet (varsinkin sukat ja alkkarit), hammaspesu aamuinilloin. Dödöt ovat tarpeettomia ja aiheuttavat ongelmia niin terveyden kuin hikoilunkin kanssa.

Vierailija
95/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy suihkussa kuin harvoin ja käytän samoja vaatteita. Niitä pesen kun huvittaa eli maksimissaan kerran kuukaudessa.

Minua ei kiinnosta haisenko, elän itseäni varten ja olen omani herra. En tarvitse muita ihmisiä mihinkään joten olen opettanut elämään kuin muita ei olisikaan.

Toivottavasti haisen pahalta. En minäkään siedä muita ihmisiä mutta ette te häviä omin ehdoin (=poistutte välittömästi pysyvään uneen) mihinkään.

Tämä on minun maailmani ja muilla ei ole merkitystä. Ainoa joita kunnioitan on eläimet ja kasvit mutta ne eivät valitakaan mistään.

Voin kertoa että haiset pahalta. Oma nenäsi on turtunut.

Vierailija
96/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tänään mennä suihkuun, ma kävin saunassa. Alasuihkua oon käyttänyt ja kainalot vähän pessyt.

Vierailija
97/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi te possut jotka käytte kerran kuussa pesulla. Sen kyllä haistaa kun olette ihmisten ilmoilla.

Vierailija
98/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaupassa haistanut nämä haisevat ihmiset. Haisevat just likaisille vaatteille, peseytymättömyydelle ja tupakalle. Tosi oksettava cocktaili! Ja haisevat jo pitkän matkan päähän. 

Ja vielä tuohon dödö-asiaan, että on olemassa myös hajusteettomia deodorantteja jos ei tykkää hajustetuista. Kunhan jotakin käyttäisi ettei hiki haise.

Vierailija
99/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tulehduksellinen sairaus joka haisee todella pahalle. Tulee aineenvaihdunnassa, ei auta hygienia. Sitä ei ole pystytty parantamaan. Vika ei ole minun, joten yritän olla välittämättä asiasta.

Vierailija
100/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kauempana. Prismoissa on paljon tilaa, ei ole pakko tulla siihen kylkeen kiehnäämään.