Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun käytte esim. kaupassa, voisitteko huolehtia, että pistävä hien hajunne ei leijaile kymmenen metrin päähän

Vierailija
23.06.2023 |

Kyllä taas ällötti Prismassa, kun kauppaan sattui samaan aikaan KOLME lähes pökerryttävän hajuista ihmistä. Kaikki eri porukkaa. Siis se pistävä hien haju etoi niin, että meinasin jättää ostokset kokonaan tekemättä, kun mitään ei tehnyt mieli. Jäi vielä leijumaan alueelle toviksi haisulin mentyä. YÄK!
Molempia sukupuolia oli eli älkää tehkö tästä taas sukupuolivihaketjua.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän anneta ihmisille hajurauha? Itse olen hajupositiiivinen ja mitään dödöjä en iholleni tunge. Muutenkin pyrin pitämään noilla kemiallisilla tuotteilla läträämisen minimissä. Kerran viikossa käyn suihkussa, säästyy hyvin vettä ja rahaa, nyt kun elinkustannukset on mitä on.

En anna kenellekään hajurauhaa. Sanon ihmisille jatkossakin, että lemuat pahalta.

Ja minä käännän sinulle selkäni, päästän munapierun ja tuuletan sitä viuhkalla suuntaasi. Voitto kotiin.

Vierailija
62/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain on fyysinen työ, ja kaupassa käydään matkalla töistä kotiin.

Olen fyysistä työtä tekevä mies, ja osaan pestä töissä kainaloni ja laittaa niihin deodoranttia, kun lähden kotiin. Toisin kuin jotkut työkaverit, vaihdan myös ne hikoilleet työvaatteet samalla puhtaisiin.

Kaikkien työpaikoilla ei ole peseytymismahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen aistini tulee olla täysin tyydyttynyt, joten voisitteko A) kuulostaa B) näyttää ja C) tuoksua hyvältä kun tulette lähelleni, kiitos.

Vierailija
64/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole HYVÄ hajuaisti. Puhutaan yliherkkyyksistä jos tuollainen vaikeuttaa tavallista elämää.

Vierailija
65/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko raskaana? Itse en ainakaan huomaa perus kesähikoilua joka ei johdu hygienian puutteesta. Enkä muutenkaan mene haistelemaan ihmisten kainaloita

Joillain se hajuaisti on parempi kuin toisilla. Ei kai kukaan voi valita näköaistiaan, onko hyvä vai huono. Se ettei itse haista pahanhajuisia ihmisiä ei tarkoita ettei niitä ole joka paikassa. Kerro yksikin vinkki miten hajuaistia voisi heikentää? Kokeilen heti!

Näillä haisuleilla on itsellä huonontunut hajuaisti, vieläpä kun osa lumpuuttaa tupakkaa, niin kaihan se hajuaisti heikkenee. Sit kun haistaan kuvottavalle, ei edes tajuta sitä, vaan muilla on "herkentynyt" hajuaisti. Hyi h*lvata

Jos kohtaa jatkuvasti joka paikassa haisuleita, on aika selvää, että itsellä on silloin poikkeuksellisen vahva hajuaisti. Aika vahva indikaattori on sekin, että esimerkiksi erottaa takkiin pinttyneen hajun olevan nimenomaan niskatalia.

Vierailija
66/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Kävin juurikin Prismassa kauheassa kiireessä ja unohdin deodorantin. Minulle ei yleensä käy niin. Pahoittelut.

Vierailija
67/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi valittaja joka juhlapäivänä on negatiivinen palstalla. Tuo sen vielä kaikille viestissä esiin. Mene AP töihin.

Vierailija
68/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos niiltä oli dödö loppu ja olivat kaupassa ostamassa uutta?

Vierailija
69/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan koskaan haistanut kaupassa hienhajua. Prismassa en tosin käy.

Omalle kohdalle osuu muutama tapaus kesäisin kaupassa. Töissä on yksi nuori nainen, joka pyöräilee töihin kesät talvet ja haisee hielle aina. En oikeasti ymmärrä miksi ei löydy sopivaa dödöä. Hienhaju ei ole mikään ihanuus, kuten ei hajuvesillä läträilykään.

Vierailija
70/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita nää hajujututkin kaiketi. Itse en käytä dödöjä ja kävin treffeillä. Touhu meni varsin läheiseksi, treffikaveri suorastaan nuuhkutteli kiinnostuneena kaulaani kuin koira. Sitten toinen valitti että haisen hielle, vaikkei oltu edes toistemme iholla ja oli hyvät turvavälit.

Vierailija
71/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun koulukiusaajani kutsuivat minua kaikilla mahdollisilla nimillä, myös pascan hajuiseksi. Sen takia olen yhä vieläkin neuroottinen haisemisieni suhteen. Kuitenkin ainoa kerta kun joku on minulle hajusta valittanut, ei vain ilkeilymielessä, oli luokkatoveri joka huomautti vahvasta miesten hajuvedestä jota olin suihkuttanut iholle, vaatteille, kenkiin, kainaloihin, jumalauta alushousuihinkin, vain jotta en haisisi sille pahimmalle eli hielle.

Nykyään käyn suihkussa 5 kertaa päivässä ja pesen hampaat aina kun tiedän että joudun puhumaan ihmisille. OCD on vaihtanut muotoaan.

Juuri tätä tarkoitan, mielestäni ei eroa mitenkään ulkonäön arvostelemisesta kun haukutaan toisten hajuja. Vieläpä jossain niinkin pikaisessa tilanteessa kuin kaupassa, voi kyynel jos ei nyt muutamaa minuuttia siedä vähän aidon ihmisen tuoksuja.

Vierailija
72/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy suihkussa kuin harvoin ja käytän samoja vaatteita. Niitä pesen kun huvittaa eli maksimissaan kerran kuukaudessa.

Minua ei kiinnosta haisenko, elän itseäni varten ja olen omani herra. En tarvitse muita ihmisiä mihinkään joten olen opettanut elämään kuin muita ei olisikaan.

Toivottavasti haisen pahalta. En minäkään siedä muita ihmisiä mutta ette te häviä omin ehdoin (=poistutte välittömästi pysyvään uneen) mihinkään.

Tämä on minun maailmani ja muilla ei ole merkitystä. Ainoa joita kunnioitan on eläimet ja kasvit mutta ne eivät valitakaan mistään.

Vierailija
73/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko raskaana? Itse en ainakaan huomaa perus kesähikoilua joka ei johdu hygienian puutteesta. Enkä muutenkaan mene haistelemaan ihmisten kainaloita

Joillain se hajuaisti on parempi kuin toisilla. Ei kai kukaan voi valita näköaistiaan, onko hyvä vai huono. Se ettei itse haista pahanhajuisia ihmisiä ei tarkoita ettei niitä ole joka paikassa. Kerro yksikin vinkki miten hajuaistia voisi heikentää? Kokeilen heti!

No tunge vaikka helkkari tupot nenään, ongelma ratkaistu. Mitä sun pitäs muka siellä ulkona haistella jos hajut häiritsee.

Vierailija
74/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä sana tuo haisuli.

Vierailija
75/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että hygienian heikko taso on usein verrannollinen tulojen heikkoon tasoon. Pahimmalta haisee tietenkin asunnottomat ja juopot. Varakkaat eivät haise hielle, ja huolehtivat muutenkin hygieniasta. Ja hygienian taso periytyy, haisulit kasvattavat uusia haisuleita. Omilla pojilla (3 kpl) riittää vientiä kun hygienia kunnossa, ja pitävät itsestään huolta 👍 päivittäin suihku, deodorantti, hampaiden hyvä hoito sekä puhtaat vaatteet. Näillä pääsee jo pitkälle

Amen. Kiitos tästä. Hygienian merkitys on tärkeää opettaa lapsillekin

Vierailija
76/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös visuaalisesti herkkänä en kestä katsella lihavia ja rumia ihmisiä, voisitteko tehdä itsellenne jotain ennenkun lähdette kauppaan yms.?

Pitääkö aina heittäytyä lapsen tasolle?

Kun tarkkaan miettii, niin mitä eroa näilläkään asioilla on? Valittaa sitten ulkonäöstä tai hajusta.

Niinpä, jos ajatellaan että joku sanoisi, että hyi kun näytät rumalta. Asian voi korjata helposti vaikkapa laittamalla pussi päähän. Samoin jos sanoo että hyi kun haiset pahalta, asian voi korjata suihkimalla dödöä ja samoin peittämällä tämän pahan hajunsa kuin ruman naamansakin. Jostain syystä kuitenkin hajujen arvostelun katsotaan olevan jotenkin parempaa arvostelua.

Vierailija
77/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä haisuleilla on itsellä huonontunut hajuaisti, vieläpä kun osa lumpuuttaa tupakkaa, niin kaihan se hajuaisti heikkenee. Sit kun haistaan kuvottavalle, ei edes tajuta sitä, vaan muilla on "herkentynyt" hajuaisti. Hyi h*lvata

Jos kohtaa jatkuvasti joka paikassa haisuleita, on aika selvää, että itsellä on silloin poikkeuksellisen vahva hajuaisti. Aika vahva indikaattori on sekin, että esimerkiksi erottaa takkiin pinttyneen hajun olevan nimenomaan niskatalia.

Niskatalin hajusta ei voi erehtyä minustajaab. Tuntuu, että tämän haistamattomat eivät juuri siksi ymmärrä peseytyä, kun eivät itse erota sitä

Vierailija
78/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy suihkussa kuin harvoin ja käytän samoja vaatteita. Niitä pesen kun huvittaa eli maksimissaan kerran kuukaudessa.

Minua ei kiinnosta haisenko, elän itseäni varten ja olen omani herra. En tarvitse muita ihmisiä mihinkään joten olen opettanut elämään kuin muita ei olisikaan.

Toivottavasti haisen pahalta. En minäkään siedä muita ihmisiä mutta ette te häviä omin ehdoin (=poistutte välittömästi pysyvään uneen) mihinkään.

Tämä on minun maailmani ja muilla ei ole merkitystä. Ainoa joita kunnioitan on eläimet ja kasvit mutta ne eivät valitakaan mistään.

Ja sitten ihmettelet, mikä on, kun ei kenellekään naiselle/miehelle kelpaa tollanen haisuli

Vierailija
79/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuleekin mieleeni, että peskää niitä pentujannekin ja niiden vaatteita.

Olen koulunkäynninohjaaja alakoulussa, ja joudun olemaan varsin läheisessä kontaktissa oppilaisiin, varsinkin alaluokkalaisiin. Räkää, sylkeä ja pieruja nyt ei voi oikein välttää, mutta sekin auttaisi jos lapset olisivat puhtaita ja heidän vaatteensa myös. Jotkut haisevat todella kuvottavalta, likaiselta. Vaatteista haistaa ja näkee, ettei ole paljon pesukonetta kotona rasitettu. Ja lapsen kädet ovat likaiset, naama on likainen, hiukset ovat likaiset ja henki haisee raadolta.

Vierailija
80/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen hienhajuun päälle vielä hiivaisen, mätäperseen, talihiusten ja likaisten vaatteiden haju.

Ah ihana Helsingin joukkoliikenne kesäisin