Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun käytte esim. kaupassa, voisitteko huolehtia, että pistävä hien hajunne ei leijaile kymmenen metrin päähän

Vierailija
23.06.2023 |

Kyllä taas ällötti Prismassa, kun kauppaan sattui samaan aikaan KOLME lähes pökerryttävän hajuista ihmistä. Kaikki eri porukkaa. Siis se pistävä hien haju etoi niin, että meinasin jättää ostokset kokonaan tekemättä, kun mitään ei tehnyt mieli. Jäi vielä leijumaan alueelle toviksi haisulin mentyä. YÄK!
Molempia sukupuolia oli eli älkää tehkö tästä taas sukupuolivihaketjua.

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ihmisillä on tosi huono hygienia, ja siitä johtuen julkisissa tiloissa on aika paljon haisevaa sakkia.

- Suihkussa käynti tarkoittaa, että pestään persvako ja kainalot. Niska ja korvientaus saa kerätä talipatjaa vuosikaudet. Se siirtyykin sitten kivasti haisemaan paidan- ja takinkaulukseen. Myöskään varpaidenvälejä ja jalkapohjia ei pestä, ajatellaan että riittää kun niihin valuu kainalonpesusta valuvaa saippuavettä.

- Takkeja ei pestä. Niissä haisee niskatali.

- Hiuksia ei pestä riittävän usein. Päänahan tali saa haista reippaasti.

Jokainen toki saa olla haisuli ja "välttää veden lotraamista". Mutta silloin ympärillä ihmiset kuitenkin pitävät hajujasi kuvottavina.[/quote

Talissa onkin noin veemäistö porukkaa eikä ole muuta elämää. Varmaan joku avioero meneillään tai vaihdevuodet. Ketä kiinnostaa jonkun muutaman sekunnin kohtaaminen. Aloittajan oma ongelma.

Vierailija
42/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän anneta ihmisille hajurauha? Itse olen hajupositiiivinen ja mitään dödöjä en iholleni tunge. Muutenkin pyrin pitämään noilla kemiallisilla tuotteilla läträämisen minimissä. Kerran viikossa käyn suihkussa, säästyy hyvin vettä ja rahaa, nyt kun elinkustannukset on mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan jostain valittamassa. Joko haisee hielle, pesuaineelle tai sitten dödölle. Ihmisiä ei voi tässä hajuasiassakaan miellyttää, joten haistatan paskat.

Vierailija
44/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko raskaana? Itse en ainakaan huomaa perus kesähikoilua joka ei johdu hygienian puutteesta. Enkä muutenkaan mene haistelemaan ihmisten kainaloita

Joillain se hajuaisti on parempi kuin toisilla. Ei kai kukaan voi valita näköaistiaan, onko hyvä vai huono. Se ettei itse haista pahanhajuisia ihmisiä ei tarkoita ettei niitä ole joka paikassa. Kerro yksikin vinkki miten hajuaistia voisi heikentää? Kokeilen heti!

Pyykkipoika nenään lol

Eli sinulla on oijeys, vaikka sinulla on herkkä hajuaisti. Onko hikoilijoilla oikeuksia? Edes silloin kun hikoilun ja hajun aiheuttaa sairaus tai lääkitys?

Vierailija
45/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ihmisillä on tosi huono hygienia, ja siitä johtuen julkisissa tiloissa on aika paljon haisevaa sakkia.

- Suihkussa käynti tarkoittaa, että pestään persvako ja kainalot. Niska ja korvientaus saa kerätä talipatjaa vuosikaudet. Se siirtyykin sitten kivasti haisemaan paidan- ja takinkaulukseen. Myöskään varpaidenvälejä ja jalkapohjia ei pestä, ajatellaan että riittää kun niihin valuu kainalonpesusta valuvaa saippuavettä.

Jokainen toki saa olla haisuli ja "välttää veden lotraamista". Mutta silloin ympärillä ihmiset kuitenkin pitävät hajujasi kuvottavina.

Mistä sinä tiedät noin tarkkaan, mitä ihmiset pesevät ja jättävät pesemättä suihkussa käydessään?

Vierailija
46/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko raskaana? Itse en ainakaan huomaa perus kesähikoilua joka ei johdu hygienian puutteesta. Enkä muutenkaan mene haistelemaan ihmisten kainaloita

Joillain se hajuaisti on parempi kuin toisilla. Ei kai kukaan voi valita näköaistiaan, onko hyvä vai huono. Se ettei itse haista pahanhajuisia ihmisiä ei tarkoita ettei niitä ole joka paikassa. Kerro yksikin vinkki miten hajuaistia voisi heikentää? Kokeilen heti!

Tervetuloa meidän autistien ja muiden yliherkkyyksien riivaamien maailmaan. Ja ei, maailmaa ei räätälöidä sinua varten, vaan sinun täytyy tottua maailmaan, vaikka se olisi inhaa, jopa kivuliasta. Onnea matkaan!

Vierailija
47/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, en ole koskaan kaupassa törmännyt tällaisiin hajupekkoihin. Jotkut lienevät nenältään vähän autistisempia kuin toiset?

Itse Prisman kassalla työskentelevänä voin kertoa, että aika monet haisevat ällöttävästi hielle ja muulle lialle. Enkä usko, että heistä läheskään kaikki ovat pyöräilleet kauppaan.

Vierailija
48/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä haisuleilla on itsellä huonontunut hajuaisti, vieläpä kun osa lumpuuttaa tupakkaa, niin kaihan se hajuaisti heikkenee. Sit kun haistaan kuvottavalle, ei edes tajuta sitä, vaan muilla on "herkentynyt" hajuaisti. Hyi h*lvata

Vierailija
49/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen toki saa olla haisuli ja "välttää veden lotraamista". Mutta silloin ympärillä ihmiset kuitenkin pitävät hajujasi kuvottavina.

Mistä sinä tiedät noin tarkkaan, mitä ihmiset pesevät ja jättävät pesemättä suihkussa käydessään?

No kun sen haistaa, et kirjoittajan kanssa samaa mieltä

Vierailija
50/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös visuaalisesti herkkänä en kestä katsella lihavia ja rumia ihmisiä, voisitteko tehdä itsellenne jotain ennenkun lähdette kauppaan yms.?

Vierailija
51/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu saippualla, dödö ja puhtaat paita ja alkkarit ja sukat.

Vierailija
52/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, en ole koskaan kaupassa törmännyt tällaisiin hajupekkoihin. Jotkut lienevät nenältään vähän autistisempia kuin toiset?

Itse Prisman kassalla työskentelevänä voin kertoa, että aika monet haisevat ällöttävästi hielle ja muulle lialle. Enkä usko, että heistä läheskään kaikki ovat pyöräilleet kauppaan.

Joo sama, asiakaspalvelijana muodostuu kuva, että osa ihmisistä ei vaan osaa huolehtia perushygieniasta, kaikki eivät voi olla sairaita ja köyhiä

Vierailija
53/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain se ominaishaju voi vain olla paha. Sen peittääkseen pitäisi laittaa runsaasti hajusteita ja sitten puolestaan valitetaan näistä liikkuvista dödöpommeista.

Vierailija
54/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän anneta ihmisille hajurauha? Itse olen hajupositiiivinen ja mitään dödöjä en iholleni tunge. Muutenkin pyrin pitämään noilla kemiallisilla tuotteilla läträämisen minimissä. Kerran viikossa käyn suihkussa, säästyy hyvin vettä ja rahaa, nyt kun elinkustannukset on mitä on.

En anna kenellekään hajurauhaa. Sanon ihmisille jatkossakin, että lemuat pahalta.

Vierailija
55/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

piäppä huoli omista asioistas,niin

Vierailija
56/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös visuaalisesti herkkänä en kestä katsella lihavia ja rumia ihmisiä, voisitteko tehdä itsellenne jotain ennenkun lähdette kauppaan yms.?

Pitääkö aina heittäytyä lapsen tasolle?

Vierailija
57/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen usein kauppaan suoraan navetasta.

Vierailija
58/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koulukiusaajani kutsuivat minua kaikilla mahdollisilla nimillä, myös pascan hajuiseksi. Sen takia olen yhä vieläkin neuroottinen haisemisieni suhteen. Kuitenkin ainoa kerta kun joku on minulle hajusta valittanut, ei vain ilkeilymielessä, oli luokkatoveri joka huomautti vahvasta miesten hajuvedestä jota olin suihkuttanut iholle, vaatteille, kenkiin, kainaloihin, jumalauta alushousuihinkin, vain jotta en haisisi sille pahimmalle eli hielle.

Nykyään käyn suihkussa 5 kertaa päivässä ja pesen hampaat aina kun tiedän että joudun puhumaan ihmisille. OCD on vaihtanut muotoaan.

Vierailija
59/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö aina heittäytyä lapsen tasolle?

Kun tarkkaan miettii, niin mitä eroa näilläkään asioilla on? Valittaa sitten ulkonäöstä tai hajusta.

Vierailija
60/165 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että hygienian heikko taso on usein verrannollinen tulojen heikkoon tasoon. Pahimmalta haisee tietenkin asunnottomat ja juopot. Varakkaat eivät haise hielle, ja huolehtivat muutenkin hygieniasta. Ja hygienian taso periytyy, haisulit kasvattavat uusia haisuleita. Omilla pojilla (3 kpl) riittää vientiä kun hygienia kunnossa, ja pitävät itsestään huolta 👍 päivittäin suihku, deodorantti, hampaiden hyvä hoito sekä puhtaat vaatteet. Näillä pääsee jo pitkälle