Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baby-online-shop

09.12.2006 |

oletteko tilanneet jotain? mitä? kuinka sujui?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään kokemusta?

Vierailija
2/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.foryourbaby.de

Tämä on ainakin luotettava. Olen tilannut kaksi kertaa. Molempina kertoina tuotteen kohdalla luki toimitusaika 3-5 arkipäivää. Kuudentena arkipäivän aamuna aina on postituonut tavarat ovelle. Ei mitään valittamista ja alv vain 16% myös meille Suomalaisille. Tosin en tiedä onko täällä sitä tuotetta mitä haet. Taitaa vähän erilaisempi valikoima kuin useimmissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö vastaavatko nuo kyselyihin jotka esitetään englanniksi ? nimimerkki ei osaa saksaa.

Olen pitkään halunnut tilata sellaisen kehdon jonka saa lukittua paikalleen ja myös keinuvaksi, patjoineen ja katsoksineen lakanoineen yms... ystäväni tilasin yli vuosi sitten koko setin jostain mutta silloin niitä ei enää samasta paikkaa saanut.

Onkohan joku lähiaikoina tilannut tuollaista kehto " settiä" mistään saksansivuilta / suomesta ?

tuusis

Vierailija
4/5 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee pikkuisen myöhään tämä minun vastaus. Osaavat englantia, kun lähettivät toimistusta koskevan viestin englanniksi sähkpostilla.

Vierailija
5/5 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujui. Ei mitään ongelmia ja ne nettisivutkin saa vaihdettua englanninkielisiksi.

Tuote oli hyvä ja tuli sovitussa ajassa. Kannattaa kuitenkin rullata alas asti ja katsoa kyseisen tuotteen toimitusaika, ettei tule yllätyksiä.