Nainen, kokisitko imartevaksi jos mies valokuvasi nähtyään olisi sanonut: panisin?
Kommentit (73)
Olisi täysin yhdentekevä kommentti. Ei mitään merkitystä.
En. Miksi oilisi imartelevaa, että joku juntti haluaisi pukata lihaköntillä sisuksiani?
En kokisi. Törkeä ja asiaton kommentti.
Miksi ihmeessä olisi imarreltu idiootin ja käytöstavattoman henkilön kommentista?
Törkeitä kommentteja. Sana "panisin" on kehu.
En, ilmaisu kuvaa sitä miten mies pitää minua pelkkänä vartalona, jonka kuvittelee omistavansa
Vierailija kirjoitti:
Törkeitä kommentteja. Sana "panisin" on kehu.
Osaatko perustella?
Olisin imarreltu, koska huomaisin heti olevani niin paljon sivistyneempi ja tasokkaampi kuin tuollainen surkea juntti. Olisin siis vaikuttunut omasta tasostani, minkä ansiosta minun ei tarvitse tyytyä tuollaisiin miehiin.
Miehet ne jaksavat pitää panemishalujaan kovin mielenkiintoisina.
Voisihan mies ajatella tai sanoa ihan mitä tahansa, mutta yksinkertainen mies ei kiinnostaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millainen mies.
Tuo kommentii kertoo kyllä, millainen mies.
En todellakaan. Minua ei kiinnosta idioootit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millainen mies.
Tuo kommentii kertoo kyllä, millainen mies.
Meinasin että onhan siinä ero jos se mies on superkuuma ja täysin mun tyyppiä vs. joku inhottava kuvotus, johon en itse vilkaisisikaan.
Tuo kehu on pohjimmiltaan aika egoistinen, sillä naisen tulisi pitää kommentin lausujaa, jollain tapaa ihailtavana ja haluttuna kohteena, jotta lausahdus olisi miellyttävä. Paitsi, ettei se siinäkään tapauksessa olisi erityisen imarteleva vaan enemmänkin narsisitinen ja toista alistava.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tavalla kommentoiva mies on niin huono, että aika sama mitä se sanoo.
Mutta jos sen sanoisi sulle Brad Pitt / Käärijä / Esko Aho (tai kuka sun unelmamiehesi nyt onkaan), niin heti lentäisi pikkarit nurkkaan ja sakset avautuisivat.
Ei sen väliä mitä sanotaan, vaan kuka sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kuvottavia.
Ei todellakaan imartelisi. Mies kuin mies "panisi" lähes ketä tahansa, joka naista vähääkään muistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies panisi ketä tahansa naista iältään 16-31v jos paikka on. Joten ei ole suuri kehu
Teillä naisilla on aika suuret luulot itsestänne. Väitteesi voi pitää paikkansa ATM:ien kohdalla, mutta tasonsa tunteva itsevarma mies ei todellakaan pane ketä tahansa. Ei tarvi.
Nykyään nuorissakin näkee niin karseita ih ra pal lo ja, että pahaa tekee. Varsinkin kun näkee, että kyseessä olisi nätti nuori nainen, jos laittaisi kroppansa kuntoon. Kauheaa haaskausta. Mutta ei saa sheimata ja heillä on oikeus plösöyteensä. Toki, mutta turha kuvitella, etteikö sillä olisi seurauksia, niin fyysisiä, sosiaalisia kuin henkisiäkin.
Hyvä, ei teidän pentujen kuulukaan vielä treffailla vaan keskittyä kouluun.