Mirten ylipainoiset uskallatte alkaa tapailemaan jotain?
Jos miestä ällöttää löysä maha ja muhkuraiset jalat.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies ei sitten varmaan ala tapailemaan mua?
Kyllä me aletaan, kun ei muita saada. Riittävän yksinäiselle kelpaa vastenmielinenkin. Onneksi en ole tällä hetkellä niin yksinäinen, että lähtisin taas sellaiseen suhteeseen. Yksin on parempi nyt.
Niinhän se on, että osa miesten kiinnostuksesta on pahantahtoista. Miehet (monet, ei kaikki) nyt ovat sellaisia, että ryhtyvät erimittaisiin suhteisiin myös sellaisten naisten kanssa, joista eivät millään tavalla edes pidä. Varsinkin, jos vähällä vaivalla saavat suhteen alkuun.
Itse en harrasta mitään tapailua. Ryhdyn tekemisiin vain sellaisten kanssa, jotka jo jollain tavalla tuntevat minut, piirteeni ja vikani, ja ovat silti kiinnostuneita ja viitsivät tavoitella. Tämäkäån ei ole kyllä varma keino, kun ne mokomat saattavat vieläpä kyllästyä sellaiseen, jonka ovat vimmaisesti halunneet.
Hyvin uskalsin. Ollaan oltu yli vuosi yhdessä.
Jokainen mies on tikissä ja muutenkin muistuttaa kreikkalaista jumalpatsasta? Ei ole orastavaa kaljua, pottunenää, kaljamahaa tai edes takkuja hartioilla?
En uskallakaan. Enkä tapaile ketään. En usko että minusta yksikään mies aidosti kiinnostuisi, enkä voi kuvitellakaan näyttäytyväni miehen edessä alasti. Vihasin kroppaani jo silloin nuorena ja lainana, mutta nyt se on kertakaikkiaan pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se joku sua ala tapailla jos sitä ällöttäs. Ja sitä paitsi heikko itsetunto on paljon kuvottavampaa mitä ylipaino.
Mä olen kyllä kaveripohjalta tapaillut ylipainoisia kun ovat olleet hauskoja tyyppejä. Sitten on ollut kiusallista kun ovatkin halunneet enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se joku sua ala tapailla jos sitä ällöttäs. Ja sitä paitsi heikko itsetunto on paljon kuvottavampaa mitä ylipaino.
Mä olen kyllä kaveripohjalta tapaillut ylipainoisia kun ovat olleet hauskoja tyyppejä. Sitten on ollut kiusallista kun ovatkin halunneet enemmän.
Ja sitten on sellaisia kuten mieheni joka on jopa perheen perustanut kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me aletaan, kun ei muita saada. Riittävän yksinäiselle kelpaa vastenmielinenkin. Onneksi en ole tällä hetkellä niin yksinäinen, että lähtisin taas sellaiseen suhteeseen. Yksin on parempi nyt.
No onpa inhottavaa.
Se nainenkin varmasti sais jonkun, jota oikeasti kiinnostaa. Miks oot niin heikko, että käytät toisia hyväksesi?
En mä lähtis suhteeseen ihmisen kanssa, johon ei ole fyysistä vetoa. Ja kyllä, mulla on ollut ja on ylipainoinen poikaystävä josta aidosti tykkään vaikka itse oon pieni ja timmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, että osa miesten kiinnostuksesta on pahantahtoista. Miehet (monet, ei kaikki) nyt ovat sellaisia, että ryhtyvät erimittaisiin suhteisiin myös sellaisten naisten kanssa, joista eivät millään tavalla edes pidä. Varsinkin, jos vähällä vaivalla saavat suhteen alkuun.
Itse en harrasta mitään tapailua. Ryhdyn tekemisiin vain sellaisten kanssa, jotka jo jollain tavalla tuntevat minut, piirteeni ja vikani, ja ovat silti kiinnostuneita ja viitsivät tavoitella. Tämäkäån ei ole kyllä varma keino, kun ne mokomat saattavat vieläpä kyllästyä sellaiseen, jonka ovat vimmaisesti halunneet.
En viitsisi, vaikka kiinnostaisi kuinka. Jos on molemminpuolinen kiinnostus, niin silloin ei pelailla mitään.
Vai vielä tavoitella pitäisi...