Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen juhannus teillä on tiedossa?

Vierailija
23.06.2023 |

Entä juhannuksen menu?
Me olemme poikaystävän kanssa mökillä, ruokana uudet perunat ja grillattuja kasviksia, makkaraa, kanapihvejä ja kreikkalaista salaattia. Illaksi muurinpohjalettuja ja sipsejä.
Juodaan varmaan muutamat saunakaljat ja muuten mennään vissylinjalla, kahvia toki myös. Käydään saunomassa ja uimassa, nautitaan vapaapäivästä.
N23

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko paneskella? Monelta?!

Vierailija
2/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet perunat!?!? Niitähän saa vasta syksyllä. Taidat maata siellä neukkukuutiossasi ja mikropitsaa maistellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos mitään peppupano juttuja tiedossa kosteassa kesäyössä?

Vierailija
4/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen iltapäovällä tervehtimään palvelutalossa asuvaa vanhusta. Sitten käyn ittamassa koiran ja uin ehkä itsekin.

Illalla menen AA-kokoukseen. Illalla syömme valkosipuliperunoita, salaattia ja savulohta.

Vierailija
5/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä surkean tylsä juhannus. Minulla 4 naista täällä ja panen niitä jokaista.

Vierailija
6/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

On teillä surkean tylsä juhannus. Minulla 4 naista täällä ja panen niitä jokaista.

Äiti

Äitin äiti

Sisko

Anoppi

Ei sullakaan hyvin mene.

Vierailija
7/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rauhallinen, luen, käyn saunassa ja uimassa. Nautin hiljaisuudesta ja omasta rauhasta. Mutta tämä saa vielä hetken odottaa, jos vanhat merkit pitävät paikkansa, mies sammuu tuossa neljän ja kuuden välillä. Yritän nyt huolehtia siitä, että sillä riittää viinaa juotavaksi.

Vierailija
8/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain oleilua, luen kirjaa. Ruokana salaattia, varhaisperunoita, ehkä ihan jotain grillimakkaraa. Tai kanaa. Jäätelöä tulee syötyä. Lapsuuden juhannukset mökillä saaressa, sittemmin mantereen puolella, järven rannalla. Intiaanileikkejä, urheilukisoja mökin pihalla. Vanhojen Aku ankkojen, Zane Greyn lännenkirjojen jne lukemista. Saunomista saunavihtoineen. Illalla kortinpelaamista, makkaran paistoa, grillaamista, lettujen tms tekemistä. Lapsuuden kesinä paistoi aina aurinko muistikuvissa, myös kuvaannollisesti. Olen 60 v nainen.

Vierailija
9/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen elokuvia.

Vierailija
10/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisilläni raskaana ja toivon vain että syntyisi jo. Esikoinen syntyi joulupäivänä ja useampi sukulainen veikannut että huomenna synnytän.

Vierailija
11/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Äiti

Äitin äiti

Sisko

Anoppi

Ei sullakaan hyvin mene.

Ollaan kuitenkin kiitollisia, ettei ääliön listalla ole lapsia ja toivotaan, että toi ääliö saa aivoverenvuodon johon menehtyy! 🙏

Vierailija
12/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti miehen juhannus on yksinäinen. Aina yksin kotona, samalla kun ne jännemmät/hauskat miehet ja naiset ovat villeissä juhannusjuhlissa, joiden jälkeen on ehkä seksiäkin... 😔

Vierailija
13/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä mitään ihmeellistä. Tylsää on. Ajattelin että olisin illalla pyöräillyt kaupassa, mutta näyttää siltä että vettä tulee, jääköön sitten huomiseen.

Onhan tuota nakkia ja makkaraa.

Vierailija
14/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona, syön jätskiä ja lepään. Mielummin olisin melkein missä tahansa muualla.

Vierailija
15/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan perseestä. Akka ollu naama norsunvitulla jo aamusta asti.

Vierailija
16/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan perseestä. Akka ollu naama norsunvitulla jo aamusta asti.

Tähän auttaa kunnon känni.

Vierailija
17/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona. Ei ole juhannusruokaa.

Vierailija
18/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla YouTube videoita katsellen. Oon luuseri.

Vierailija
19/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinä miehenä olen kotona.

Lämmitän saunan ja menen istuskelemaan laiturille. Saapahan toisaalta olla rauhassa.

Kaksi tölkkiä olutta on varattuna iltaa varten.

Vierailija
20/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo tulee kylään, tehdään tiikerikakkua.

Vietän juhannuksen vanhempieni luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan