Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen juhannus teillä on tiedossa?

Vierailija
23.06.2023 |

Entä juhannuksen menu?
Me olemme poikaystävän kanssa mökillä, ruokana uudet perunat ja grillattuja kasviksia, makkaraa, kanapihvejä ja kreikkalaista salaattia. Illaksi muurinpohjalettuja ja sipsejä.
Juodaan varmaan muutamat saunakaljat ja muuten mennään vissylinjalla, kahvia toki myös. Käydään saunomassa ja uimassa, nautitaan vapaapäivästä.
N23

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona, juon teetä ja istutan roskiksesta löytyneet kukat (kaksi ruusua, hortensia, orvokki). Huomenna sauna ja illalla ehkä meressä uintia. 

Vierailija
42/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivun polvileikkauksesta, jossa kivut ja jäykkyys poistuvat. Kivut olivat kauheat ennen leikkausta, mutta nyt olen onneksi lähes kivuton.

Teen fysiterapeutin määräämiä liikkeitä kaksi kertaa päivässä, ja syön lääkkeitä kolme kertaa päivässä. Pidän leikattua jalkaa tyynyjen päällä, ja monta kertaa päivässä laitan kylmäpussin polven ympärille. Äsken söin vihreää parsaa, paprikaa, paistettuja munia ja makkaroita.

Olo on aika hyvä, mutta toki väsyttää. Hetki sitten yritin soittaa kaverille, mutta eiköhän hän soita kohta. Eli vähän erilainen juhannus.

Mikä polvessa oli vikana? Itsellä on kierukka rikki. Nyt lomalla lähes kivuton mutta meinaa kestää rasitusta yhtään ja vihloo kiertoliikkeissä. Voi olla leikkaus edessä syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoro ja tämän jälkeen suunnataan puolison kanssa Seurasaareen.

Vierailija
44/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan perseestä. Akka ollu naama norsunvitulla jo aamusta asti.

Mitä olet tehnyt?

Nyt olen ainakin ryypänny, olkoon se sitten vaikka joku syy s aatana.

Vierailija
45/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltavuoro ja tämän jälkeen suunnataan puolison kanssa Seurasaareen.

Käyttekö naku-uinnilla, vai onko siellä vuoroja juhannuksena?

Vierailija
46/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunnan kanssa on vietetty kauan juhannuksia mökillä, ja hauskaa on ollut. Korona-aikana jätettiin väliin, ja nyt on ystävä sairastunut niin pahoin, että ei enää varmaan pysty mökkeilemään.

No ihania muistoja on jäänyt.

Jäimme kotiin nyt miehen kanssa, kun meillä sataa kovasti. Syötiin kalaa ja omasta maasta perunoita ja salaattia. Jäätelöä on iltaherkuksi varattu.

Vierailija
47/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

On teillä surkean tylsä juhannus. Minulla 4 naista täällä ja panen niitä jokaista.

Sitten heräsit ja päästit kissan ulos. 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme