Nyt tässä on kyllä jotain outoa. Miehellä on ihan varmasti jotain salattavaa
meille tulossa lapsi ja elämä tuntuu muutenkin olevan mallillaan. muutama asia vain ihmetyttää ja tuntuu oudolta, tuntuu että miehellä on jotakin salattavaa.. Sanokaa hyvät siskot ettei tässä nyt ole mitään ihmeellistä.
mieheni tuntuu välttelevän monia asioita ja niistä puhumista.
selvisi muutama kuukausi sitten että mieheni on koko tämän meidän yhteisen aikamme (1,5v) ajanut autolla ilman korttia, hänellä oli mennyt joskus kortti hyllylle kun ei ollut suorittanut 2-vaihetta ja oli saanut sakotkin (pitää siis käydä koko paska uudestaan jos kortin tahtoo saada). On sanonut minulle että hänen ajokorttinsa on hukkunut ja siksi ei uskalla ajella kovin paljon turhaan
ei ole sanonut asiasta minulle mitään, luojan kiitos poliisi ei ole tänä aikana pysäyttänyt. Asia selvisi minulle kun löysin tämän vanhan sakon. kun kysyin asiasta niin vieläkin vältteli aihetta. olen nyt sitte ruvennut pienessä päässäni miettimään että mitä kaikkea muuta tuo ukko salaa minulta
eilenkin hän lähti kaverinsa kanssa baariin ja kun soitin 1 aikoihin että monen aikaan meinaa suurinpiirtein tulla kotiin niin sanoi vain kamalan vaikeasti että ei tiedä vielä. vastasi heti puhelimeen. Kuitenkin taustalla oli aivan hiljaista, kun kysyin missä oli niin sanoi että vessassa..
soitti sitten itse minulle 2 aikaan että on tulossa 3 jälkeen, taas oli aivan hiljaista, kunnes jonkun puhelin alkoi soimaan taustalla ja siihen vastasi joku nainen, en kuullut tarkemmin kun mies höpötti kokoajan. miten joku nainen miesten vessassa olisi??
mies tuli sitten kotiin 6 aikaan aamulla ja selityksiä riitti. oli hukannut pankkikorttinsa ja ei päässyt taksilla kotiin, kumminkin mies tuli taksilla ja korttikin oli mukana... kun kysyin tästä niin sanoi että oli lähtenyt hakemaan sitä baarista... kuinka tyhmänä tuo mua pitää? vai onko omat hormoonini niin sekaisin että kuvittelen että tässä on jotain? tuo oli vain yksi esimerkki
Kommentit (11)
ei oo kehdannu sanoo. Mut tuo viime öinen kuulostaa oudolta (tosin myöskin raskaana olevan korvaan;)).
Millon tein vauva syntyy? Oisko jotain paniikkia? Minkä ikänen mies?
Ja baareissa on valomerkki viimeistään klo 03.30, ja viimeistään klo 04 on baarista oltava ulkona (myös heidän, joilta on kortti sinne kadonnut ja haluavat sen takaisin). Paljonkos baarista on matkaa teille kotiin?
Ei ole joskus aiemmin kehdannut asiasta sanoa ja sitten on vielä vaikeampaa asiaa korjata tyyliin, " hei, niin valehtelin sulle vähän..." .
Mutta tuo viimeöinen! :oO Eikö tuo nyt ole aika selvä juttu? :o/ Ikävää...
baarista matkaa kotiin n.5km
mies on vähän tuollainen ettei kehtaa tai halua puhua jostain asiasta, esim tuo korttijuttu. siksi mietinkin että olisiko tässä taas joku " nolo" juttu jota mies ei vain halua sanoa
miehellä ikää 25v
En ymmärrä, miten et itse sitä jo käsitä.
Ja mitäköhän tekisi nainen miesten vessassa? Mietipäs hetki..
35+ alkaa olla miehen ikä.
Että on taas pikasuhteessa pitänyt alkaa vauvaa väsäämään... huoh, nnäitähän riittää.
Miksei ihmiset kunnolla ensin tutustu toisiinsa!? Pienemmänkin ihastumisen jälkeen aletaan leikkiä kotia...
Aika selvää, että " miehesi" vietti mukavaa iltaa jonkun toisen naisen luona. Todella läpinäkyvää!
Voimia ap! Tulet niitä tarvitsemaan. Tuollainen käytös jatkuu ja jatkuu, eikä miehesi edes välttämättä tajua tekevänsä mitään väärää. Todennäköisesti tulee vielä syyttämään sinua pikkusieluiseksi jos yrität estellä häntä, niinkuin minun ex teki :-/.
Täällä sitä nyt yleisesti haukutaan 25v nuoria MIEHIÄ klopeiksi jotka eivät ymmärrä mitään jne... Oiskohan taas pahasti yleistyksen puolella??
Minulla on erittäin rakas 25v mies joka on erittäin motivoitunut isä lapsilleen, tykkää olla kotona minun ja lasten kanssa ja osoittaa sen selvästi. Huolehtii kaikista asioista säntillisesti ja suorastaan pikkutarkasti. Uskomattoman rauhallinen ja rakastettava mies... Oma isäni on monesti sanonutkin että voi jospa hän olisi ollut tuossa iässä puoliksikaan noin tunnollinen mies ja isä.
moni nainen marisee varmasti niistä vanhemmistakin miehistä yhdestä jos toisestakin syystä...
Ihan normaali 25-v mies. Kyllä se siitä. Etsii vielä vähän itseään. Välillä muiden naisten kainalosta. Ei hätää, satasaaa parisuhteeseen vaan!
Vierailija:
Ihan normaali 25-v mies. Kyllä se siitä. Etsii vielä vähän itseään. Välillä muiden naisten kainalosta. Ei hätää, satasaaa parisuhteeseen vaan!
Ei ole tarvinnut pelätä, että toisen kainalosta löytyis!
on hyvä olla aina varamuija ketä panna ja kotona toinen muija ketä siivoo, pyykkää ja tekee ruuat.
Mikäs noilla miehillä on eläessä meidän tyhmien naisten kanssa?
eiköhän meidän naisten ole jo korkea aika ruveta tekemään tällle asialle jotain?