Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kävi ilmi että mieheni valehteli minulle

Vierailija
22.06.2023 |

Hän väitti olevansa lounaalla työkavereidensa kanssa, mutta tapasikin entisen tyttöystävänsä. Sain tämän sattuman kautta selville. Kun kysyin että miksi valehtelee, tunnusti heti valehtelun ja sanoi syyksi sen että pelkäsi reaktiotani siitä että tapasi entisen tyttöystävänsä, siksi valehteli.

Koska olen shokissa enkä pysty ajattelemaan selkeästi kysyn teiltä: Jatkaisitteko tällaisessa suhteessa? Hän sanoo nyt että minä olen vainoharhainen. Enhän minä ollut, mutta hänelle on hyvin tyypillistä vierittää syy asiasta kuin asiasta toisen ihmisen harteille.

Olemme ihan keski-ikäinen pariskunta ja olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Vastauksia tuli paljon, nyt tuskin tulee kun kaikki viettävät juhannusta. Itse asun ulkomailla joten olin tänään töissä. Kun olin tulossa töistä, mies laittoi WA viestin että lähtee kaljalle kaverinsa kanssa. Kirjoitin vastaukseksi että eiköhän meidän olisi nyt syytä keskustella ja olen kohta kotona. No, mies lähti siitä huolimatta. 

Eli tämä asia jäi keskustelematta. Ja sille yhdelle vastaajalle joka sanoi etten olisi shokissa: kyllä minä olin. En pelkästään pahoittanut mieltäni vaan olin shokissa. Olen yhä. Ehkä osittain siksi että eiköhän tässä ero nyt tule. Pelottaa tulevaisuus, kuinka pärjään ulkomailla yksin, kuinka jaksan etsiä uuden asunnon, tehdä kaikki vuokrasopparit yms vieraalla kielellä (en puhu tämän maan kieltä). Kuinka ylipäätään selviän yksin. Olen koko elämäni elänyt parisuhteessa ja ymmärrän että en 50-vuotiaana välttämättä enää tapaa ketään, ehkä en edes halua. Vanhenen yksin, yksinäisenäkin ehkä. Pelottaa ja oksettaa. 

Mutta enhän minä voi jatkaa ihmisen kanssa joka tekee noin. Ensin valehtelee, ja sitten lähtee seuraavana iltana kaljalle kaverinsa kanssa. 

Ero ja äkkiä

Vierailija
42/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulostaa nyt myös siltä, että mies ei kunnioita sinua. Paskamainen tyyppi ja tilanne. Varmasti on tuskallista. Yritä ottaa nyt ihan rauhassa, tiedä vaikka selviäisitkin hyvin yksin. Kovasti tsemppiä ja voimia!

Vierailija
44/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena, joka on mieheltään salaa tavannut exänsä, voin ehkä tarjota jonkinlaisen näkökulman. Jätin kertomatta tapaamisesta, koska halusin välttää mahdollisen mustasukkaisuusdraaman. En tavannut exää siksi, että olisin edelleen rakastunut häneen ja suunnittelisin yhteen palaamista, vaan yksinkertaisesti halusin nähdä ja kuulla, miten hänellä nykyään menee. Hän on kuitenkin ollut joskus mulle tärkeä ihminen.

Tässä järkevä näkökulma. Eihän eksän näkeminen lähtökohtaisesti epäilyttävä ole. Ottaisin asian rauhallisesti.

Vierailija
45/47 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena, joka on mieheltään salaa tavannut exänsä, voin ehkä tarjota jonkinlaisen näkökulman. Jätin kertomatta tapaamisesta, koska halusin välttää mahdollisen mustasukkaisuusdraaman. En tavannut exää siksi, että olisin edelleen rakastunut häneen ja suunnittelisin yhteen palaamista, vaan yksinkertaisesti halusin nähdä ja kuulla, miten hänellä nykyään menee. Hän on kuitenkin ollut joskus mulle tärkeä ihminen.

Tässä järkevä näkökulma. Eihän eksän näkeminen lähtökohtaisesti epäilyttävä ole. Ottaisin asian rauhallisesti.

Valehtelu on se tässä, joka minua häiritsee. 

Vierailija
46/47 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomatta jättäminen on jo itsessään epäilyttävää, ja normaalissa suhteessa exän tapaaminen pitäisi olla sellainen asia mistä pystyy kertomaan kumppanille ilman suurta draamaa. Jos ei pysty, niin silloin on jotain pielessä joko nykyisessä suhteessa tai sitten entisessä suhteessa on jotain salattavaa.

Tuo suoranainen valehtelu kertoo sitten taas siitä, että mies pystyy valehtelemaan sujuvasti myös muista asioista. En luottaisi.

Vierailija
47/47 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex piti yhteyttä eksäänsä, jotta ex ei tekisi mitään kamalaa itselleen. Näin siis ex minulle kertoili. Kaikenlaista muutakin ikävempää juttua kuuntelin vajaan kolmen vuoden aikana miehen exästä.

Mies petti työkaverin kanssa ja lopulta Erosimme.

Nyt mies pitäisi yhteyttä minuun mielellään, eikä haluaisi minusta kokonaan luopua ja haluaisi tietää jatkossakin mitä elämääni kuuluu ja pitää myös avoimena mahdollisuuden palata. Hänellä Oli kuulemma kanssani elämänsä paras suhde ja seksiä.

Nyt epäilyttääkin, olenko uudelle naiselle se ex, joka tekisi itselleen jotakin jos mies ei pitäisi minuun yhteyttä. Ties mitä satuja minusta kertoilee ja uusi nainen uskoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi