Voisko miehet kertoa miksi he pilkkaa Veitolan ulkonäköä?
Ja kysyn ihan siksi, että keski-ikäisten miesten vihakuoro ilmestyy haukkumaan Veitolaa kaikkiin tätä koskeviin uutisiin, kohteena nimenomaan ja vain ainoastaan hänen ulkonäkö. Mä en käsitä mitä rumaa tuossa naisessa voi kenenkään miehen mielestä olla. Kroppa on törkeän hyvännäköinen, naamassa ei mitään vikaa,
Kommentit (192)
Kyllä varmasti on miehiä jotka hänen ulkonäöstään pitää. Ei pidä yleistää joidenkin miesten mielipiteiden perusteella. Ei hän ruma ole. M44
Koska se on narsisti.
Miksi suominaiset puolustaa sitä? Koska samaistuvat narsistiin.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on narsisti.
Miksi suominaiset puolustaa sitä? Koska samaistuvat narsistiin.
Melkein kallistuisin enemmän psykopaatin puolelle.
Veitola on kuin koulukiusaaja jota naiset ihailevat. Aivan sadistisen sairas mulkku minun mielestäni. Etsii helppoja uhreja, Tukiaisia ja McCoyta, joista tekee sirkushuvia. Kuvottava sosiopaatti minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti on miehiä jotka hänen ulkonäöstään pitää. Ei pidä yleistää joidenkin miesten mielipiteiden perusteella. Ei hän ruma ole. M44
Sulle kelpais seurustelusuhteeseen vaikka mölyapina jos se sulle antautuis.
Vierailija kirjoitti:
Veitola on kuin koulukiusaaja jota naiset ihailevat. Aivan sadistisen sairas mulkku minun mielestäni. Etsii helppoja uhreja, Tukiaisia ja McCoyta, joista tekee sirkushuvia. Kuvottava sosiopaatti minun silmissäni.
Osuit naulan kantaan. Aikoinaan kutsui päihdekierteessä olevan McCoyn ohjelmaansa pilkattavaksi. Nyt on kovin järkyttynyt kun McCoy joka on huomannut miten häntä käytettiin hyväksi ja pilkattiin puolustautuukin ja sanoo vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen Veitolaan kohdistuvaa vihaa. Onko vihan taustalla se vuosia sitten esitetty keskusteluohjelma, jossa hän hiillosti vieraitaan? En itse pitänyt ohjelman tyylistä ja myönnän tehneeni tuolloin päätelmiä Veitolasta persoonana tämän takia. Minusta hän on kuitenkin sittemmin tuonut esille olevansa todella ammattitaitoinen, empaattinen ja hauska toimittaja. Hän käyttää näkyvyyttään tärkeistä aiheista, kuten kiusaamisesta ja mielenterveydestä puhumiseen, sen sijaan, että esittelisi somessa hulppeaa elämäänsä.
Arvostan Veitolassa sitä, että hän ei suostu näyttämään siltä, miltä naisellisen naisen oletetaan näyttävän. Hän voi halutessaan näyttää kauniilta myös perinteisellä tavalla, minkä huomaa kyllä, kun hän joskus laittautuu "tavallisiin" vaatteisiin ja meikkiin. Hän kuitenkin rohkeasti noudattaa omia tyylivisioitaan, välittämättä muiden mielipiteistä. Elämä menee hukkaan, jos yrittää vain miellyttää muita. Jostain syystä se, että joku keski-ikäinen nainen kieltäytyy olemasta seksiobjekti, triggeröi erityisesti miehiä. Ihan kuin naisilla olisi velvollisuus kynsin hampain yrittää vanhetessaankin miellyttää miesten silmää.
Kutsutko sinä ihmisten pilkkaamista hiillostamiseksi? Veitola oli silloin täysi moukka eikä ole siitä miksikään muuttunut vaikka pillittää vähän väliä että tarvitsi ihan ammattiapua kun joku sanoi sille vuorostaan pahasti.
En pitäisi Andyn käytöstä vain vähän pahasti sanomisesta. Kyseessähän on arvaamaton narkki.
Minun käsittääkseni siinä ei tapahtunut muuta kuin pahasti sanomista. Kukaan terve ihminen ei tarvitse terapiaa sen jälkeen jos joku narkki jotain sössöttää. Maria on julkisuudenkipeä vanha luuska.
Uhkaili väkivallalla. Ei oo normaalia kenenkään normaalin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, osa miehistä pitää pojista ja jotkut sekaantuu eläimiinkin - mutta ei se Veitolaa kauniiksi tee.
Tällä palstalla naiset itse pitävät huolen julkkisnaisten pilkkaamisesta ja lynkkaamisesta.
Veitola vaan on niin negatiivinen paremmintietäjä. Se arvatenkin ärsyttää.
Ulkonäkö on sivu seikka ja joka sitä arvostelee on arvostelukyvytön moukka!
-Tässä miehen luonnehdinta Veitolasta.
Ps. Mutta se on vain minun mielipiteeni. Ei kannata myötäloukkaantua tästäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen Veitolaan kohdistuvaa vihaa. Onko vihan taustalla se vuosia sitten esitetty keskusteluohjelma, jossa hän hiillosti vieraitaan? En itse pitänyt ohjelman tyylistä ja myönnän tehneeni tuolloin päätelmiä Veitolasta persoonana tämän takia. Minusta hän on kuitenkin sittemmin tuonut esille olevansa todella ammattitaitoinen, empaattinen ja hauska toimittaja. Hän käyttää näkyvyyttään tärkeistä aiheista, kuten kiusaamisesta ja mielenterveydestä puhumiseen, sen sijaan, että esittelisi somessa hulppeaa elämäänsä.
Arvostan Veitolassa sitä, että hän ei suostu näyttämään siltä, miltä naisellisen naisen oletetaan näyttävän. Hän voi halutessaan näyttää kauniilta myös perinteisellä tavalla, minkä huomaa kyllä, kun hän joskus laittautuu "tavallisiin" vaatteisiin ja meikkiin. Hän kuitenkin rohkeasti noudattaa omia tyylivisioitaan, välittämättä muiden mielipiteistä. Elämä menee hukkaan, jos yrittää vain miellyttää muita. Jostain syystä se, että joku keski-ikäinen nainen kieltäytyy olemasta seksiobjekti, triggeröi erityisesti miehiä. Ihan kuin naisilla olisi velvollisuus kynsin hampain yrittää vanhetessaankin miellyttää miesten silmää.
Kutsutko sinä ihmisten pilkkaamista hiillostamiseksi? Veitola oli silloin täysi moukka eikä ole siitä miksikään muuttunut vaikka pillittää vähän väliä että tarvitsi ihan ammattiapua kun joku sanoi sille vuorostaan pahasti.
En pitäisi Andyn käytöstä vain vähän pahasti sanomisesta. Kyseessähän on arvaamaton narkki.
Ja viihdettä on mennä arvaamattoman narkin kanssa hengailemaan ja uhriutua kun narkki käyttäytyy arvaamattomasti?
Miksi naiset haluaa miesten tykkäävän tuosta karseasta naisesta? :D
Jos ette kestä naisiin kohdistuvaa kritiikkiä, niin aina voi muuttaa Afrikkaan, jossa miehet on parempia. Eikun...
Niin. Teidän tulisi olla kiitollisia meistä. Suomalainen mies on parasta, mitä nainen voi saada.
Veitola on narsisti, miesvihaaja ja pelle. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuit naulan kantaan. Aikoinaan kutsui päihdekierteessä olevan McCoyn ohjelmaansa pilkattavaksi. Nyt on kovin järkyttynyt kun McCoy joka on huomannut miten häntä käytettiin hyväksi ja pilkattiin puolustautuukin ja sanoo vastaan.
Tais siinäkin ohjelmassa Andy räyhätä Veitolalle. Ja kun nyt Enbuske, Veitola, Salminen tuli puheeksi, jännä miten Veitolaa haukutaan ilkeydestä, vaikka se oli koko ohjelman konsepti olla v-mäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaukana Veitolan luukista itse. Veikkaan, että miehiä ärsyttää se, kun nainen ei pysy niissä miesten haluamissa ulkonäköraameissa vaan tekee mitä haluaa. Ja sehän ukkoja ärsyttää.
Vai olisiko niin että ne miesten haluamat ulkonäköraamit on niitä mitä kauniina pidetään. Niiden ulkopuolella nainen on miesten mielestä ruma.
Yli 30 näköinen nainen on ruma oli hiuksia tai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun käsittääkseni siinä ei tapahtunut muuta kuin pahasti sanomista. Kukaan terve ihminen ei tarvitse terapiaa sen jälkeen jos joku narkki jotain sössöttää. Maria on julkisuudenkipeä vanha luuska.
Uhkaili väkivallalla. Ei oo normaalia kenenkään normaalin mielestä.
Vaikuttaako McCoy susta ihan normaalilta? Tai Tukiainen? Tai Veitola ite?
Monet vanhukset, kehitysvammaiset ja vaikkapa mielenterveysongelmaiset ovat arvaamattomia. Onko se viihdettä jos menen niiden keskuuteen kameran kanssa provosoimaan ja odottelemaan et millon se tekis jotain arvaamatonta? Kato nyt se mummo yritti huitasta on se hullu! Kuuleeko Iltasanomat?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, en pitänyt ohjelmasta ja minulle syntyi ohjelman perusteella kielteinen mielikuva Veitolasta. Voimme kutsua hiillostamista pilkaksikin. En kuitenkaan muodosta mitään lopullista tuomiota muutaman huonosti hoidetun haastattelun takia. On huomioitava sekin, että epäonnistuneiden haastatteluiden taustalla on muutakin kuin Veitolan itsensä tekemiä valintoja, esimerkiksi Vesa Keskinen valitsi juoda itsensä humalaan takahuoneessa juuri ennen esiintymistään. Aika vaikea tuossa tilanteess on saada laadukasta haastattelua aikaan. Tuohon aikaan, noin 15 vuotta sitten, mediakulttuuri oli muutenkin törkeämpää kuin nykyään. Veitolan ohjelmassakin esiintynyttä Johanna Tukiaista suorastaan rääkättiin eri medioissa. Oli myös lyhytaikaiseksi jäänyt roastausohjelma, jonka koko idea oli pilkata vieraita. Veitola ei itse valinnut talk show -vieraitaan, ja hän on kertonut, että tuotantoyhtiö painosti häntä räväkkään tyyliin katsojalukujen kasvattamiseksi. Hän on kertonut ajan olleen raskasta.
Mainitun ohjelman päättymisen jälkeen Veitola on tehnyt toisentyyppisiä töitä. Hän on kirjoittanut kolumneja ja esiintynyt Yökylässä-ohjelmassa. En siis aiemmin pitänyt Veitolasta, mutta näiden muiden töiden myötä mielipiteeni on muuttunut positiivisemmaksi. En hahmota, miksi häntä syytetään edelleen ilkeilystä, sillä ainakin minulle hän näyttäytyy todella empaattisena ja hienotunteisena ainakin Yökylässä-ohjelmassa.
Kasvojensa keskiosa on epämuodostunut.
Suurin osa miehistä ei tykkää vahvoista älykkäistä naisista. Varsinkin itsenäinen hyvin tienaava valtaa omaava feministi on h*lvetistä. Nainen joka ei luonnostaan miellytä miestä saa kaikki p*skat niskaan. Nainen on silloin hyvä nainen, kun mielipiteet ei liikaa poikkea miesten ajatusmaailmasta. Jos nainen elää vahvasti omanlaistaan elämää miellyttämättä muita, niin sitten alennutaan haukkumaan ulkonäköä. Ja näillä ukoilla ei todellakaan ole varaa siihen. Haukkumisella yritetään vain alistaa ja nöyryyttää. Se on henkinen r*iskaus.
Musta tuntuu, että miehet pohjimmiltaan haluaisi vanhat ajat takaisin, eli ne perinteiset roolit, kun nainen oli kotona vain miestä varten. Naisen "liika" itsenäisyys kun on laittanut miehet vähän sekaisin omasta roolistaan, kun kaikki ei enää pyörikään luomakunnan kruunun ympärillä.
Veitola ei kunnioita muita ihmisiä lainkaan. Muut ihmiset ovat olemassa hänelle vain jotta heille voidaan nauraa tai heidän toimintaansa arvostella. Ja tienata sillä rahaa. Täysin mätä sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei tykkää vahvoista älykkäistä naisista. Varsinkin itsenäinen hyvin tienaava valtaa omaava feministi on h*lvetistä. Nainen joka ei luonnostaan miellytä miestä saa kaikki p*skat niskaan. Nainen on silloin hyvä nainen, kun mielipiteet ei liikaa poikkea miesten ajatusmaailmasta. Jos nainen elää vahvasti omanlaistaan elämää miellyttämättä muita, niin sitten alennutaan haukkumaan ulkonäköä. Ja näillä ukoilla ei todellakaan ole varaa siihen. Haukkumisella yritetään vain alistaa ja nöyryyttää. Se on henkinen r*iskaus.
Musta tuntuu, että miehet pohjimmiltaan haluaisi vanhat ajat takaisin, eli ne perinteiset roolit, kun nainen oli kotona vain miestä varten. Naisen "liika" itsenäisyys kun on laittanut miehet vähän sekaisin omasta roolistaan, kun kaikki ei enää pyörikään luomakunnan kruunun ympärillä.
Tiedoksesi jos et vielä tiennyt: olet tyylipuhdas miesvihaaja.