Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan sinulla menee aikaa iltaisin ihonhoitoon ja hampaiden hoitoon plus muuhun hygieniaan?

Vierailija
22.06.2023 |

Tuntuu että kaikki aika menee meikin putsauksessa, kasvojen pesussa, kasvovedessä, seerumissa, voiteessa, hampaiden harjauksessa, lankauksessa, tikutuksessa, suuvedessä, kielen pesussa, suihkussa, hiusten pesussa, hoitoaineessa, ihon kuurauksessa, rasvauksessa, jalkavoiteessa, kynsien leikkauksessa, viilauksessa, kynsinauhojen rasvauksessa, kynsien lakkauksessa, hiusten föönauksessa, muotoilussa ja aamulla taas kasvojen pesussa, rasvauksessa, aurinkorasvauksessa, meikkauksessa ja ja ja..
Loputonta puunausta.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden pesuun pari minuuttia, meikkejä käytän harvakseltaan eikä vaikuta siltä että kukaan huomaisi, siis säästyn jatkuvalta veden lootraukselta, hiuksiakaan ei tarvitse pestä joka päivä kun eivät rasvoitu ja ihoni on todella hyvä, ihorasvoja käytän säästeliäästi.

En jaksaisi olla ap:n tapaan liian high maintenence, jäisi elämä elämättä.

Vierailija
82/89 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siigen vielä sheivailut, kuivaharjaus, joskus itseruskettavat, onhan tätä kaikkea ylläpidettävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ihoni hinkkaamisen ja voiteilla sekä seerumeilla läträämisen kun iltarutiinista alkoi tulla stressiä, sama oli aamut. Hankin apteekista ihonpuhdistusaineet ja rasvan. Ihan saman näköinen olen puolitoista vuotta lopettamisen jälkeen kuin silloin kun heitin satojen eurojen voiteet ja seerumit pois. Hampaiden hoidosta en ole joustanut.

Vierailija
84/89 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, menisikö 5-15min, riippuu mitä teen.

Kasvojen pesu+kosteutus+mahdollinen seerumi=3min, ehkä, en ole katsonut kelloa, hampaiden pesu 2-3min.

Eihän noita nyt kaikkia tarvitse päivittäin tehdä, jestas sentään ap sulla on lähtenyt kyllä homma ns lapasesta ja urakalla.

Etkö sinä esim lankaa hammasvälejä? Käy suihkussa pIvittäin? Rasvaa ihoa säänmöllisesti? Peseydy?

Sulle voi tulla yllätyksenä, mutta suihkussa voi käydä myös aamulla tai päivällä. Ei ole mikään pakko jättää sitä iltapesuihin. Rasvauksetkin voi hoitaa muulloin kuin juuri ennen sänkyyn menoa. 

Kuka menee  hikisenä ja likaisena nukkumaan puhtaisiin lakanoihin, tosi ei ne kauan puhtaana pysy tuolla menolla? 

No en mä ainakaan päivittäin lakanoita vaihda, joten ovat puhtaat tasan yhtenä iltana vaihdon jälkeen. Ihminen hikoaa yölläkin, joten se nyt on se ja sama onko illalla lotrannut suihkussa vai ei. 

Minä vaihdan tyynyliinan päivittäin.

😂 😂 😂

Tyynyliina on hyvä vaihtaa päivittäin, etenkin jos on aknea. Ihan perustietoa. Teini-ikäiselle tyttärelleni ihotautilääkäri sanoi että tyynyliina kannattaa vaihtaa päivittäin ja muutenkin kiinnittää huomiota nukkumahygieniaan, etenkin tyynyn kuntoon.

Meillä oli pojalla vaikea akne. Päädyin kääntämään tyynyn niin että käytti kummatkin puolet ( olen siivooja joten sama logiikka kuin pyyhkeenkin puhtaiden sivujen käytössä siivotessa ) Kyllä sitä pyykkiä tuli ja kaikki vuodevaatteet on niiden kemikalien takia pilalla mitä hänellä on käytössä, lisäksi pyyhkeet. 

Vierailija
85/89 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla ap, mutta jos eläisin kuin sinä, tekisin it sa rin samantien.

Uskomatonta että tollasia naisia on Suomessakin. Juuri eilen kehuin tyttärelleni kun lampsittiin Alkosta yhdessä vodkapullot reteesti kädessä, että "hastäg suominainen, hehheh, kyllä on hienoo olla nainen tässä maassa, saa olla sellanen ku haluaa eikä tartte esittää mitään koristetta! Kyllä Suomi on ihana maa". Sitte tytär käynnisti pärisevän kotteronsa ja kurvattiin pois. 😂

Mutta jokainen tyylillään, minä en föönäile, viilaile enkä käytä kosmetiikkaakaan, nuorena tuli meikkailtua ihan tarpeeksi sotamaaleja naamaan, aika aikaansa kutakin.

Hampaat pesen, pissaan, tai toisinpäin. Pari minuuttia menee.

Suihkussa käyn kun on tarve, en joka pv

Hekteillä saatan käydä päivittäin, mutten sillonkaan pese ja hinkkaa, käyn vaan seisomassa hetken veden alla.

Ps. Ne vodkat korkataan tänään, tosin eri paikoissa.

Hyvää jussia KAIKENLAISILLE NAISILLE JA MIEHILLE, jatkakaa omalla tyylillänne elämäänne, ri oke yhtä oikeaa tapaa edes iltatoimien tekoon. .

Jos ei ole yhtä oikeaa tapaa elää ja toimia niin miksi arvostelet ap ta?

Ja muutenkin, kyllä minä valitsisin mielummin tuon aloittajan neuroottisen hinkkauksen kuin sinun kuselta ja paskalta haisevan viinahuuruisen elämäsi. Mutta toki, hyvää jussia kaikille. Koeta olla hukkumatta viinapäissäs.

Ap itse valitteli että noihin hänen juttuihinsa menee liikaa aikaa, edellinen vinkkasi etteivät ole pakollisia vaan ajan voi käyttää muutenkin. /eri

Vierailija
86/89 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden pesuun pari minuuttia, meikkejä käytän harvakseltaan eikä vaikuta siltä että kukaan huomaisi, siis säästyn jatkuvalta veden lootraukselta, hiuksiakaan ei tarvitse pestä joka päivä kun eivät rasvoitu ja ihoni on todella hyvä, ihorasvoja käytän säästeliäästi.

En jaksaisi olla ap:n tapaan liian high maintenence, jäisi elämä elämättä.

Niskatali ja päänahkalika, urea, pinttynyt lika ja hiki sakeana verhona ympärilläsi haisten, tiedät varmasti mistä puhut.

Vierailija
87/89 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisestako se naisten uupuminen nykyisin johtuu. Puunataan itsensä uuvuksiin. Itse aiheutettu ongelma.

Vierailija
88/89 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, menisikö 5-15min, riippuu mitä teen.

Kasvojen pesu+kosteutus+mahdollinen seerumi=3min, ehkä, en ole katsonut kelloa, hampaiden pesu 2-3min.

Eihän noita nyt kaikkia tarvitse päivittäin tehdä, jestas sentään ap sulla on lähtenyt kyllä homma ns lapasesta ja urakalla.

Etkö sinä esim lankaa hammasvälejä? Käy suihkussa pIvittäin? Rasvaa ihoa säänmöllisesti? Peseydy?

Sulle voi tulla yllätyksenä, mutta suihkussa voi käydä myös aamulla tai päivällä. Ei ole mikään pakko jättää sitä iltapesuihin. Rasvauksetkin voi hoitaa muulloin kuin juuri ennen sänkyyn menoa. 

Kuka menee  hikisenä ja likaisena nukkumaan puhtaisiin lakanoihin, tosi ei ne kauan puhtaana pysy tuolla menolla? 

No en mä ainakaan päivittäin lakanoita vaihda, joten ovat puhtaat tasan yhtenä iltana vaihdon jälkeen. Ihminen hikoaa yölläkin, joten se nyt on se ja sama onko illalla lotrannut suihkussa vai ei. 

Minä vaihdan tyynyliinan päivittäin.

😂 😂 😂

Tyynyliina on hyvä vaihtaa päivittäin, etenkin jos on aknea. Ihan perustietoa. Teini-ikäiselle tyttärelleni ihotautilääkäri sanoi että tyynyliina kannattaa vaihtaa päivittäin ja muutenkin kiinnittää huomiota nukkumahygieniaan, etenkin tyynyn kuntoon.

Meillä oli pojalla vaikea akne. Päädyin kääntämään tyynyn niin että käytti kummatkin puolet ( olen siivooja joten sama logiikka kuin pyyhkeenkin puhtaiden sivujen käytössä siivotessa ) Kyllä sitä pyykkiä tuli ja kaikki vuodevaatteet on niiden kemikalien takia pilalla mitä hänellä on käytössä, lisäksi pyyhkeet. 

Samalla kääntelyvaivalla olisit vaihtanut puhtaan tyynyliinan. Hyi helvetti.

Vierailija
89/89 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tikutus? 

Tikuttelee näppäimistöllä jotain teemusta tai oliverista vauvapalstalle.