Yksityisen soitonopetuksen hinta?
Olen ajatellut perustaa toiminimen ja antaa soittotunteja sähköuruilla. Aattelin hinnaksi 14 e/ ½ h. Kuulostaako sopivalta? Paljonko itse maksatte? Oppilaat siis tulisivat meille/vuokraamaani tilaan. Olen musiikkiin erikoistunut luokanopettaja ja soittanut koskettimia koko ikäni. Soittotuntikokemustakin on pilvin pimein, mutta " epävirallista" .
Kommentit (7)
tai ai niin... pimeänä varmaan ajattelit pitää nuo tunnit? muistathan että soittotuntimaksuista (yksityisellä) menee myös alv. jos joku opettaa soittamista alle 30e/ tunti voitte olla varmoja että opettaja tekee pimeää työtä, alhaisemmalla palkkiolla tunnin pito ei todellakaan kannata. vessan siivouksellakin tienaa paremmin.
Muistan pitäneeni pianotunteja ja hinnat oli jotain 240 markkaa ja sillä sai 4 puolen tunnin tuntia ja paikka oli ihan keskustassa olevassa yksityisessä musiikkikoulussa.
Ihan vakaastiko mietit tuntien antamista jollain uruilla?
Ihmettelee pianoa 10 vuotta opettanut poppari
Ihan tarkkaa hintaa en muista kun lasku tulee puolivuosittain
Siis eihän kaikilla ihmisillä ole varaa ostaa kotiin pianoa! Silloin ostetaan lapselle Casio-koskettimet tms. ja mennään sähköurkutunneille, tietenkin eikä pianotunneille. Tähän markkinarakoon ajattelin näppini iskeä.
ap
Vierailija:
Siis eihän kaikilla ihmisillä ole varaa ostaa kotiin pianoa! Silloin ostetaan lapselle Casio-koskettimet tms. ja mennään sähköurkutunneille, tietenkin eikä pianotunneille. Tähän markkinarakoon ajattelin näppini iskeä.ap
Paljonko menis veroja ja yel/tel-maksuja ja sen tilan vuokraa ja muuta tollasta?