Mieheni (55v) kertoi ihastuneensa kolmekymppiseen työkaveriinsa
Olen aivan romuna. Inhottaa oma ikä (52v) ja peilistä katsova alati vanheneva nainen. Kadehdin nuorta naista, joka varasti mieheni huomion.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 27 ja mun mies täyttää tänä vuonna 60. Että turhaan huutelette trollia ja "ei 20 v voi olla kiinnostunut noin vanhasta" .
Kyllä voi , ja joo itellä paljon ongelmia ja muuta mutta tota ukkoo en vaihtaisi pois ja se että tiedän et ei petä ainakaan mua ja antaa kaiken huomion mitä tartten ja muutenkin auttaa. Sanoo aina et oon sen erityislapsi mistä pitää huolta :D sopii mulle kun isää ei ikinä ollutkaan ja osastojaksoja paljon ja väkivaltaisia miehiä yms kaikkee niin nyt on ainakin hyvä mies joka pysyy ja ei käy vieraissa ja ymmärtää mua tosi paljon. Mut ei, trollihan minäkin tietty , tän palstan mukaan.
Miehelläsi on massit kunnossa saa sokuria
"Massit kunnossa" juupajuu. Saa 12€ tuntipalkkaa ja ostaa välillä miun tupakat ja kissanruoat. Aina tuo olettamus et sitten pitää olla kunnon rahakeisari et nuori nainen kelpuuttaa. Saisin mä noita sugardaddyja sun muita ja enemmän rahaa mutta nyt mul on mies joka välittää musta ja on henkisesti läsnä.
höpöhöpö, tekee halpaa aatteelista työtä ja tilillä massit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 27 ja mun mies täyttää tänä vuonna 60. Että turhaan huutelette trollia ja "ei 20 v voi olla kiinnostunut noin vanhasta" .
Kyllä voi , ja joo itellä paljon ongelmia ja muuta mutta tota ukkoo en vaihtaisi pois ja se että tiedän et ei petä ainakaan mua ja antaa kaiken huomion mitä tartten ja muutenkin auttaa. Sanoo aina et oon sen erityislapsi mistä pitää huolta :D sopii mulle kun isää ei ikinä ollutkaan ja osastojaksoja paljon ja väkivaltaisia miehiä yms kaikkee niin nyt on ainakin hyvä mies joka pysyy ja ei käy vieraissa ja ymmärtää mua tosi paljon. Mut ei, trollihan minäkin tietty , tän palstan mukaan.
Miehelläsi on massit kunnossa saa sokuria
"Massit kunnossa" juupajuu. Saa 12€ tuntipalkkaa ja ostaa välillä miun tupakat ja kissanruoat. Aina tuo olettamus et sitten pitää olla kunnon rahakeisari et nuori nainen kelpuuttaa. Saisin mä noita sugardaddyja sun muita ja enemmän rahaa mutta nyt mul on mies joka välittää musta ja on henkisesti läsnä.
höpöhöpö, tekee halpaa aatteelista työtä ja tilillä massit
Noin itsekin tekisin, nuoret tytöt arvostais ja sais hunajaa...
Ero. Hanki itsetunto. Katso joku uskollinen mies tai ilmankin ok.
Ap, ilmoita sinäkin, että lähdet 30 v teinijonnen matkaan, niin että lusikat jakoon ja sassiin äijä! Ilme on varmasti näkemisen arvoinen!
Riksun pojat muistelevat kaiholla M:ää yläasteella
Savukeaski valuuttana, mitä sillä on saanut?? :D
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan kolmekymppisenä.
Totta. 28-32 on sweet spot, sen jälkeen alkaa useimmilla todella jyrkkä ja kiihtyvä alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Savukeaski valuuttana, mitä sillä on saanut?? :D
Varmasti mitä vain
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Martinaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Martinaa?
Niin, onkohan hän oikeasti ollut niin villi yläasteella?
55v vanhenee kovaa vauhtia. Nuorelle kumppanille ei kehtaa kertoakaan kaikkea. Varmaan mukavaa vanheta salaa...
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen nainen saisi vaikka parikymppisiä miehiä
Tämä. Miksei ennemmin lapsen kanssa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Martinaa?
Tarinoita kyllä liikkuu aina kampaaja-aikoihin saakka
Ottamatta mitään kantaa aloitukseen, on suurin osa keskustelijoista hyvin epäkypsiä kommenteista päätellen.
On hirveän lapsellista puhua ihmisten iästä näin jyrkkään sävyyn ja niinkuin se olisi todella merkittävä tekijä viehätysvoiman kannalta, varsinkin kun nykyään ikää voi olla vaikea arvioida ulkoapäin kovin tarkasti. Liikkumisella, pukeutumisella ja esim kauneushoidoilla kun saa niin paljon aikaan, ja toisaalta nuoretkin voivat näyttää paljon vanhemmilta kun nykyään ylipainoa on monilla ja jos muutenkaan ei pidä ulkonäöstään huolta.
Joku nelikymppinen joka "ei vilkaisekkaan viiskymppisten suuntaan" kuulostaa vain niin todellisuudesta vieraantuneelta. Viehättäviä ihmisiä kun on jokaisessa ikäluokassa, kuten todellakin niitä epäviehättäviäkin.
Ja kyllä, on eri asia alkaa suhteeseen isolla ikäerolla, kuin pitää jotain viehättävänä isosta ikäerosta huolimatta. Mutta tämäpä ketju jälleen keskittyy tähän jälkimmäiseen hyvin pinnallisin sanakääntein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Martinaa?
Tarinoita kyllä liikkuu aina kampaaja-aikoihin saakka
Kaikki osapuolet vaikenevat?
Yläasteella kuulemma röökiaskilla sai tehdä vaikka mitä
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta mitään kantaa aloitukseen, on suurin osa keskustelijoista hyvin epäkypsiä kommenteista päätellen.
On hirveän lapsellista puhua ihmisten iästä näin jyrkkään sävyyn ja niinkuin se olisi todella merkittävä tekijä viehätysvoiman kannalta, varsinkin kun nykyään ikää voi olla vaikea arvioida ulkoapäin kovin tarkasti. Liikkumisella, pukeutumisella ja esim kauneushoidoilla kun saa niin paljon aikaan, ja toisaalta nuoretkin voivat näyttää paljon vanhemmilta kun nykyään ylipainoa on monilla ja jos muutenkaan ei pidä ulkonäöstään huolta.
Joku nelikymppinen joka "ei vilkaisekkaan viiskymppisten suuntaan" kuulostaa vain niin todellisuudesta vieraantuneelta. Viehättäviä ihmisiä kun on jokaisessa ikäluokassa, kuten todellakin niitä epäviehättäviäkin.
Ja kyllä, on eri asia alkaa suhteeseen isolla ikäerolla, kuin pitää jotain viehättävänä isosta ikäerosta huolimatta. Mutta tämäpä ketju jälleen keskittyy tähän jälkimmäiseen hyvin pinnallisin sanakääntein.
Palstaan kannattaa suhtautua naisten ylilautana
Voin kolmikymppisenä sanoa että viisikymppiset miehet jotka katselee ikäisiäni ovat ällöjä pedareita. En deittailisi edes 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä upeita miehiä, jotka ihastuvat muihin naisiin?
Katsele ympärillesi kesällä. Moniko mies EI tuijota nuoria vähäpukeisia naisia? Sinunkin ehkä salaa tiirailee ja sängyssä uneksii heistä :D
Kuka heitä ei tuijottaisi? Minä jopa naisena tuijotan heitä.
Mitä vähemmän vaatetta, niin sitä enemmän tuijotan. Ajattelen, että kun pukee niin vähän päälleen, niin tarkoitus on, että heitä pitääkin katsoa. Joten katsotaan sitten.
Mieheni ei viitsi niin suoraa yleensä katsoa, koska hän tietää, että sitä paheksutaan ja häntä pidettäisiin pervona, mutta minä monesti suoraan kannustan ja näytän mitä kannataa katsoa. Myönnän, että itselläni siinä ei ole mitään seksuaalista. Hänestä en tiedä.
Ihan puhdasta arvostelua, ihailua ja vertailua ja joskus moralisointia.
En ymmärrä miten joku ei voi olla katsomatta, kun edessä kävelee joku nuori nainen niin lyhyissä shortseissa, että alushousutkin pilkottaa alta. Tai paita on niin ohut ja pieni, että olisi sama onko heillä se paita vai ei.