Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitteko te kaikki sairaalaan kukkia mieheltä? Mä en

Vierailija
09.12.2006 |

Pikkasen kyllä itketti kun ensin ajattelin eä mies ei ehtinyt kiireessä käydä ostamassa ja sitten tajusin ettei se niitä aio tuodakaan. Jotenkin olen kamalan katkeroitunut siitä vieläkin vaikka aikaa on kulunut jo vuosia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin se kyllä tuo muistaessaan, ehkä n. 5 kertaa vuodessa

Vierailija
2/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta saatiin ihania kimppuja pilvin pimein.

Kotiin mieheni tuon kimppuja aika usein. Kiitoksesi vauvan ja kodinhoidosta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kotiin oli sitten hommanut kun tuli meitä hakemaan...

Vierailija
4/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä saanut mitään muutakaan. Vähän kirvelee kun kuulee mitä muiden miehet tuo. Mäkään en oo saanut ikinä mieheltä kukkia, joskus toivoisin, että yllättäs ja tois.

Vierailija
5/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat! En saanut minäkään mitään muuta kuin pojan mieheltäni, eikä ketään edes ehtinyt sairaalassa käydä meitä katsomassa, kun mun oli pakko lähteä kotiin vauvan kanssa 20 tuntia synnytyksestä. Mies ei päässyt edes illalla kotiin synnytyksen jälkeen, kun mun täysikäiset lapset olivat takalukinneet oven. Melkoista menoa!

Vierailija
6/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että sillä synnytysreissulla mutta sitten kun tulee seuraavan kerran katsomaan niin puska on ollut mukana ja ihana kortti.

Vierailija
7/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden 16 yhteisen vuoden aikana (synttäri, äitienpäivä), mutten koskaan kukkia sairaalaan. Kaksi lasta meillä on.

Vierailija
8/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan! ja palan täytekakkua rasiassa :) mutt en usko että mies ois muistanut kukkia tuoda, ellei anoppi ois kovaan ääneen vaatinut ;) miehiä pitää muistuttaa!

Vierailija
9/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksoset ja siinä oli aivan muut asiat mielessä kuin kukat, hehehe.

Vierailija
10/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pikkasen kyllä itketti kun ensin ajattelin eä mies ei ehtinyt kiireessä käydä ostamassa ja sitten tajusin ettei se niitä aio tuodakaan. Jotenkin olen kamalan katkeroitunut siitä vieläkin vaikka aikaa on kulunut jo vuosia.

Vierailija
11/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse synnytysen jälkeen sanoin miehelle, että hakee kukkia. Koska kaikki sukulaiset kumminkin kysyy, minkälaisia kukkia mies toi. Muuten olisi jäänyt saamatta

Vierailija
12/12 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ehti hakemaan meidät kotiin aamulla.

Kotiin oli siihen mennessäkin silti jo tullut kukkia - muilta - meille kaikille suuremtuneelle perheelle.