Mänttärin kuva-arvoitus, juhannus 2023
Ei paljasteta suoraan oikeita vastauksia.
Jos joku fiksu tunnistaisi kuvien 7, 25, 44 ja 66 henkilöt, olisin kiitollinen!
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Kuvan 5 numero 1024 ei ole vieläkään selvinnyt, vaikka olen kaikki vinkit lukenut. Saisinko lisävihjeen, kiitos.
Liittyy tietotekniikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvan 5 numero 1024 ei ole vieläkään selvinnyt, vaikka olen kaikki vinkit lukenut. Saisinko lisävihjeen, kiitos.
Liittyy tietotekniikkaan.
Kiitos, nyt keksin.
Vielä puuttuisi nämä:
10 21 38 41 68
Olisiko vinkkejä?
21 alku on materiaali mistä voi tehdä vaikka talon
41 ekassa kuvassa maja on oikein, mitä se on toisessa?
68 kuka tyyppi? Se ruskean värisenä.
Vierailija kirjoitti:
38
47
63Help!!! Ei aukea!
63 käskee hiljenemään, t ei tule loppuun
38 ja 47 myös itsellä vielä auki
Vierailija kirjoitti:
68 kuka tyyppi? Se ruskean värisenä.
Ah, 68 tyyppi ihan vieras naama, mutta tällä löytyi mitä veikata.
21 materiaali ei aukea, ei se nyt vaan pelkkä puu ole?
Onko joku keksinyt ratkaisun kohtaan 38? Vinkkejä kaipaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
68 kuka tyyppi? Se ruskean värisenä.Ah, 68 tyyppi ihan vieras naama, mutta tällä löytyi mitä veikata.
21 materiaali ei aukea, ei se nyt vaan pelkkä puu ole?
21 materiaali on kokopuinen tukkipuusta valmistettava rakennusmateriaali
Vierailija kirjoitti:
Onko joku keksinyt ratkaisun kohtaan 38? Vinkkejä kaipaisin.
Ei oo auttaa kun itseltä puuttuu vielä sama. Mutta ootko saanut 47 ratkaistua? Onko antaa lisää vihjeitä? Nää kaks itseltä puuttuu.
47 annettuvihje taiteilijasta, mutta mistä ihmeen taiteilijasta? Näyttelijä, maalari, laulaja.. Kuvahaulla tuo vain kiinalaisia😅
63 annettu vihje, Huovia lähellä. Miten lähellä? Lepomoisiossa ei ole t kirjainta. Eikä hyssyttelystä saa mitään. Olen " varikolla"
Sama täällä, puuttuu enää 38 ja 47. Ärsyttäviä nämä, joissa ei pääse mihinkään kun ei tiedä kenestä on kyse...
Vinkki Huovin lähellä ei ainakaan täällä auttanut hirveästi, koska vastaus ei näkynyt Google Mapsissa 😆 Alkaa V:llä.
Vierailija kirjoitti:
63 annettu vihje, Huovia lähellä. Miten lähellä? Lepomoisiossa ei ole t kirjainta. Eikä hyssyttelystä saa mitään. Olen " varikolla"
Huovista vähän kaakkoon. Ei näkynyt google mapsilla, mutta iPhonen omalla kartat sovelluksella näky hyvin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 S kirjain muuttuu K kirjaimeksi
Täh? Tää sekoitti vielä enemmän :D
Ei pitäisi sekoittaa, koska tuo on kuvan vihje. Sekuntikellossa on määrä s, joka = 1024 merkitys. Se löytyy googlaamalla.
Älkää antako suoria vastauksia. Oikeat ratkaisijan eivät niitä halua, vain vinkkejä