Mänttärin kuva-arvoitus, juhannus 2023
Ei paljasteta suoraan oikeita vastauksia.
Jos joku fiksu tunnistaisi kuvien 7, 25, 44 ja 66 henkilöt, olisin kiitollinen!
Kommentit (282)
Käyttäjä43879 kirjoitti:
Mitä tyyppi tekee kuvassa 32?
Hänellä on yskä.
50 mikä ihme tämä on, Nokialla joo, urheiluseuraan päättyy, jalkapalloonkin liittyy, hyllyn h vaihtuu johonkin.....Ei aukeeeee...
Vierailija kirjoitti:
50 mikä ihme tämä on, Nokialla joo, urheiluseuraan päättyy, jalkapalloonkin liittyy, hyllyn h vaihtuu johonkin.....Ei aukeeeee...
Hylly on mylly ja logo on Hakan.
Miten tuo 17 voisi olla Pohja? Eihän se menisi tämän tehtäväsarjan yleisen logiikan mukaan, mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo 17 voisi olla Pohja? Eihän se menisi tämän tehtäväsarjan yleisen logiikan mukaan, mielestäni.
Apuuuvaaa. Mikä on numero 11? Ainu jota en keksi.
saisko vinkkiä 6 ruutuun , tuntuu ettei mikään natsaa.
11. löytyy kangasalta, mitä tuolla koneella tehdään ja loppuun se sävel
nyt voit jeesata mua tuossa 6.kohdassa
Vierailija kirjoitti:
saisko vinkkiä 6 ruutuun , tuntuu ettei mikään natsaa.
Alku ei ole alin vaan.... Loppuun muistaakseni Nebraskan lyhenne käännettynä.
6. Palikat: Ei alin vaan.... ja osavaltion nimen kaksi ensimmäistä kirjainta väärinpäin. Noista tuon kuvan paikka tulee.
Kuvan numero 33:n ratkaisu minulla ehkä sittenkin väärä joten auttakaa. Mikä kuvasta 33 tulee?
Taidan olla ainut, jolle 20 on vielä mysteeri. Tunnistan merkin ja käynyt läpi kaikki koalat, vompatit ja nallet. Missä päin tämmöinen on? Jospa se tieto auttaisi.
Käyttäjä29080 kirjoitti:
Kuvan numero 33:n ratkaisu minulla ehkä sittenkin väärä joten auttakaa. Mikä kuvasta 33 tulee?
Jos olet Pirkkalassa niin ei liene syytä huoleen.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainut, jolle 20 on vielä mysteeri. Tunnistan merkin ja käynyt läpi kaikki koalat, vompatit ja nallet. Missä päin tämmöinen on? Jospa se tieto auttaisi.
Taitaa liittyä edesmenneeseen Tamperelaiseen lehtikeisariin.
Kiitos! Heti aukesi ko keisarin paikka. Olen jopa käynyt siellä. Nuo hahmot eivät olleet tuttuja.
Hei, selasin ketjun läpi. Saako keneltäkään vihjettä kuvaan nro 62? Ainut joka ei ole minulle millään auennut
Vierailija kirjoitti:
Hei, selasin ketjun läpi. Saako keneltäkään vihjettä kuvaan nro 62? Ainut joka ei ole minulle millään auennut
Pään asusteen valitut kirjaimet + housutyypin valitut kirjaimet. Ylöjärvelle mennään.
Käyttäjä29080 kirjoitti:
Kangasalla on Pohja.