Miksi miehenä katson vaistomaisesti naisen rintojen koon?
Kommentit (39)
Minä taas tsekkaan aina ensiksi häpykummun seudun. En voi silmilleni mitään.
Minua taas ei rintojen koko kiinnosta. Tsekkaan vaistomaisesti perseen.
Rintojen ja perseen koko sekä muodot ovat naisessa tärkeintä - katso vaan häpeilemättä.
Minäkin naisena tsekkaan miesten etumuksen ja käsivarret. Kaipa tuo on biologinen juttu.
Minä katson nännien pituuden. =====>
Vierailija kirjoitti:
Arvostan miehiä, jotka eivät koskaan vilkaise rintoja. He ovat ylemmän tason miehiä.
Ylemmän tason, homoja.
Minä naisena katson miehen palleja, sääli kun eivät voi uimaranoilla pitää muuta kuin lökö shortseja.
Vaikka sukupuolia alkaa olla jo kymmeniä, saamme kai naiset ja miehet olla naisia ja miehiä. Naurettavaa, naiset kulkevat nyt kesällä puolialastomina ja mies on alemman tason rotua, jos vilkaisee naisen rintoja.
N45
Minä katson miehen rintalihakset.
Toki koko kokonaisuuden, ryhdin ja reidet, käsivarret, takamuksen ja kasvot.
Älä huoli. Mä tsekkaan miehiltä aina etupullistuman koon.
Kysyt "Miksi?" ja sanot "vaistomaisesti". Siinä vastauksesi.
Mä tsekkaan perseen, siitä näkee onko nainen urheilullinen. Tisseistä näkee vain, onko rasvakerrosta tai onko käyty Virossa.
Kyllä naisessa kohtuukurvit kääntää katseen. Ei sille mitään voi. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisessa kohtuukurvit kääntää katseen. Ei sille mitään voi. Mies.
Sama juttu kääntäen. Miehinen komeus ja seksikkyyys kyllä kääntävät katseen. Biologiaa.
No tykkäätkö pienistä vai isoista kannuista?
Vierailija kirjoitti:
Minä katson miehen rintalihakset.
Toki koko kokonaisuuden, ryhdin ja reidet, käsivarret, takamuksen ja kasvot.
Valitettavasti naiselle vain ulkonäöllä on merkitystä.
Huomaan tämän deittipalveluissa, kun pelkällä kuvalla saan valtavasti huomiota, mutta jos lisään siihen tekstiä itsestäni, en saa huomiota lainkaan. Toivoisin, että joku tykästyisi minuun ihmisenä eikä vain ulkonäkööni.
Nopea tsekkaaminen rintojen ja pepun kohdalla on biologiaa. Se tapahtuu automaattisesti eikä siinä ole mitään väärää.
Tuijottaminen taas on enemmän tai vähemmän tietoista toimintaa, ja sitä voi vähentää muistuttamalla itselleen, ettei tuijotus ole hyvää käytöstä.
biologiikkaa se vaan on. katsele rauhassa. paitsi vasentalaitaa ja feministejä. ne soittaa poliisit perääsi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin naisena tsekkaan miesten etumuksen ja käsivarret. Kaipa tuo on biologinen juttu.
Täällä oli aiemmin ketju jossa tätä joku ihmetteli, mies siis.
Ja naiset väittivät kivenkovaan, että sinne ei kukaan katso.
Voiko naisten kirjoituksiin luottaa ollenkaan?
Arvostan miehiä, jotka eivät koskaan vilkaise rintoja. He ovat ylemmän tason miehiä.