Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kumppani on AD(H)D:sta kärsivä henkilö?

Vierailija
22.06.2023 |

Tuntuu että omani on tavattoman impulsiivinen. Suuttuu nollasta sataan sekunnissa, 10 minuutin päästä kaikki taas hyvin. Hän tuhlailee välillä, reissaa hetken mielijohteesta. On riidoissa todella julma ja välillä on jopa lautaset lentäneet. Yliseksuaalista myös.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa 2 suuntaiselta.

Ei heittele lautasia.

Vierailija
22/26 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli diagnosoitu epävakaa ja tuo kuulostaa ihan häneltä. Riidoissa hyvin julma ja jopa väkivaltainen. Himornkkaaja. Rahat tuli ja meni, mieli vaihteli, itsariyrityksiä ja päihteitä.

Itsellä add eikä kuulosta ollenkaan tutulta. Olen enemmänkin herkkä ja hiljainen ja vältän konflikteja, rahan käytön suhteen olen tarkka, mietin sanomisiani liiaksikin, mutta todella hajamielinen enkä osaa kuunnella ja puhua.

Veikkaan vaan väärää diagnoosia. Syökö hän lääkkeitä? Adhd-lääkkeethän on amfetamiinijohdannaisia (käsittääkseni) ja voin vaan kuvitella mikä meni on, jos epävakaa niitä vetää 😮

Itselläni on ADD myös ja ahdistuneisuushäiriö, tosin ahdistuneisuus on jo melkein poissa. Minulla ei ole mitään muita häiriöitä ja olen tismalleen samanlainen kuin ap:n mainitsema kumppani. Nyt jo hieman vanhempana olen jo rauhoittunut, mutta impulsiivisuus tulee vielä julmina sanoina ulos. Lähden myös hetken mielijohteesta reissuihin, motivaatio loppuu lyhyeen ja aina uusi projekti käynnissä. Olen myös yliseksuaalinen.

Se, että sinä et ole tuollainen, ei tarkoita etteikö joku toinen saman diagnoosin omaava olisi. AD(H)D on jokaisella erilainen, kuten myös jokaisella ihmisellä on erilainen persoona. Siinä vain on tietyt ominaisuudet kaikilla AD(H)D ihmisillä ja kaikki se muu tekee jokaisesta diagnoosin saaneesta uniikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli diagnosoitu epävakaa ja tuo kuulostaa ihan häneltä. Riidoissa hyvin julma ja jopa väkivaltainen. Himornkkaaja. Rahat tuli ja meni, mieli vaihteli, itsariyrityksiä ja päihteitä.

Itsellä add eikä kuulosta ollenkaan tutulta. Olen enemmänkin herkkä ja hiljainen ja vältän konflikteja, rahan käytön suhteen olen tarkka, mietin sanomisiani liiaksikin, mutta todella hajamielinen enkä osaa kuunnella ja puhua.

Veikkaan vaan väärää diagnoosia. Syökö hän lääkkeitä? Adhd-lääkkeethän on amfetamiinijohdannaisia (käsittääkseni) ja voin vaan kuvitella mikä meni on, jos epävakaa niitä vetää 😮

ADD:hen harvemmin lääkkeet toimivat. ADHD:hen paremmin. Ja se että sä olet rauhallinen, ei tarkoita että jokainen muukin olisi. Luoja. :D

Vierailija
24/26 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa 2 suuntaiselta.

ADHDn rinnakkaissairauksia on myös bipo.

Vierailija
25/26 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin diagnoosi on oikea. Ei ole muita häiriöitä. Söi hetken lääkkeitä, tekivät hänestä erilaisen. Ei halua niitä syödä kun ei tunnista itseään. Ap

Vierailija
26/26 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö itsekään lääkkeitä. Tekevät minusta eri ihmisen. En tunnista sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan