Ootko jo kännissä?
Kommentit (9)
Mä oon just täällä näissä bileissä ja porukkaa on tosi paljon! Musiikki soi ihan helvetin kovaa ja mä en oikein enää erota biisien välillä. Ja sitten on näitä juomia, joita mä en oo koskaan ennen edes nähnyt. Kaverit ovat ympärillä ja koko ajan joku työntää mulle juomaa käteen. Mä en edes tiedä mitä kaikkea oon tänään juonut, mutta se oli kaikki hyvää!
Ja sitten tää yks jätkä tuli juttelee mulle. Me puhuttiin vähän aikaa ja se oli tosi hauskaa. Mä en muista enää mikä sen nimi oli, mutta se oli kiva tyyppi. Ja nyt me tanssitaan yhdessä ja musiikki on aivan loistavaa. Mä en usko että mulla on koskaan ollut näin hauskaa!
Mutta nyt mä alan hiukan väsyä, ja mun jalat ei jaksa enää tanssia. Pitää ehkä hidastaa vähän tahtia ja mennä istumaan jonnekin. Mutta tää on ollut ihan paras ilta, ja mä en malta odottaa että pääsen seuraaviin bileisiin!
Alkuviikon olin. Nyt pieni itsensäkeräämistauko. Huomenna sitten taas.
Kaikki tanssii ja nauraa, ja mä en oikein edes tiedä missä mä oon. Mutta se ei haittaa, kun tuntuu niin hyvältä olla täällä. Ja sitten, yhtäkkiä, joku tarttuu mua kädestä ja vetää tanssilattialle. Se on joku tyyppi, jonka mä oon nähny joskus ennenkin, mutta en oo koskaan oikein jutellut sen kanssa. Nyt se on kuitenkin täällä, ja mä oon täällä, ja me tanssitaan yhdessä. Se on niin ihanaa, kun vaan musiikki pauhaa ja me liikutaan yhdessä, ja mä tunnen sen käden kädessäni. Sitten se katsoo mua silmiin, ja mä tunnen kuinka sydämeni hakkaa kovempaa.
Joka päivä, heti aamusta lähdetään!
Alkoholi on osallisena yli 80 prosentissa Suomen henkirikoksista.
Siinä ja siinä. 5 santtutölkkiä nautittu.
Oon syntymähumalassa. (En käytä muita päihteitä kuin kofeiinia kahvissa.)