Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskivertoa parempi ihminen

Vierailija
22.06.2023 |

Jossain ohjelmassa haastateltava mainitsi että yleensä ihmiset pitävät itseään keskivertoa parempana ihmisenä, mutta faktahan on ettei kaikki vaan pysty kuulumaan tähän "parempaan joukkoon". Niin olisi mielenkiintoista tietää miksi itse pidät itseäsi keskivertoa parempana ihmisenä? Siis jos näin ajattelet.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, polta tai petä.

Huolehdin työssäni ihmisistä, joilla on vaikeaa. Autan heitä ja olen heille ystävällinen. 

Luen kaunokirjallisuutta, käyn museoissa ja klassisen museon konserteissä.

Työpäivän jälkeen liikun ja usein kerään roskia lähialueelta. 

Vierailija
22/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no koitan tietenki keksiä syitä miks muut on huonompia ja sillä nostaa itteeni ylöspäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ihminen on todella ympäripyöreä käsite. En ainakaan pidä itseäni millään muotoa parempana. Toisaalta en häpeile sitä, että olen harkitsevainen ja osaa vältellä ongelmia paremmin kuin useimmat. Ei se minusta parempaa tee, mutta elämässä on ehkä vähän vähemmän ylä- ja alamäkiä.

Vierailija
25/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo, polta tai petä.

Huolehdin työssäni ihmisistä, joilla on vaikeaa. Autan heitä ja olen heille ystävällinen. 

Luen kaunokirjallisuutta, käyn museoissa ja klassisen museon konserteissä.

Työpäivän jälkeen liikun ja usein kerään roskia lähialueelta. 

Hienoa että keräät roskia oma-aloitteisesti, niin kaikki voisivat tehdä. 

Vierailija
26/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskimääräistä selvästi älykkäämpi. Olen antelias.

Vierailija
27/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole taloudellinen rasite valtiolle eli käyn töissä. Olen normaalipainoinen, en käytä päihteitä eli en ole rasite terveyshuollolle.

Työssä, normaalipainoisuus ja raittius.

Ja 10 alapeukkua.

Vain av:lla.

Vierailija
28/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole taloudellinen rasite valtiolle eli käyn töissä. Olen normaalipainoinen, en käytä päihteitä eli en ole rasite terveyshuollolle.

Työssä, normaalipainoisuus ja raittius.

Ja 10 alapeukkua.

Vain av:lla.

Nuo eivät ole luonteenpiirteitä.

29/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa yli puolet ihmisistä voivat olla keskimääräistä parempia, jos sitä keskiverrolla tässä tapauksessa tarkoitetaan.

Jos esimerkiksi neljä oppilasta saa kokeesta arvosanoiksi 9, 9, 8 ja 5, on kolme neljästä oppilaasta pärjännyt keskiarvoa paremmin.

Vierailija
30/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia: en ole koskaan polttanut tupakkaa. En ole koskaan ostanut tai tarjonnut kenellekään alkoholia. Laitan 10 prosenttia tuloistani hyväntekeväisyyteen. Rukoilen vieraitten ihmisten puolesta.

Huonoja puolia: hieman ylipainoinen, epäsiisti koti, ei aina keskity kunnolla.

Tunnen itseni muita huonommaksi usein, mutta joskus joissain asioissa paremmaksi joskus

Vierailija
31/31 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK kirjoitti:

Periaatteessa yli puolet ihmisistä voivat olla keskimääräistä parempia, jos sitä keskiverrolla tässä tapauksessa tarkoitetaan.

Jos esimerkiksi neljä oppilasta saa kokeesta arvosanoiksi 9, 9, 8 ja 5, on kolme neljästä oppilaasta pärjännyt keskiarvoa paremmin.

Taas Sinä mukava tyyppi tulit kirjoittamaan, kiva juttu. Kirjoittele paljon vaan.