Lopetin noin vuoden mittaisen fwb-suhteen ja
Se mies meni siitä ihan sekaisin. Ei suostunut tajuamaan, että en saa siitä mitään ja että olin pettynyt hänen taitamattomuuteensa.
Nyt on jättänyt rauhaan, koska on löytänyt uuden uhrin. Tietenkään mies ei alussa kerro, ettei etsi mitään parisuhdetta.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävit vapaaehtoisesti vuoden ajan sellaisen miehen p*ntavana, joka ei edes kyennyt tyydyttämään sinua?
Miksi sinä toimit noin?
Siksi että hänessä oli muita hyviä puolia. Lisäksi olin kyllästynyt parisuhteeseen ja perhe-elämään, joten vaihtelu teki hyvää,
Ok. Mitä nämä muut hyvät puolet oli?
Hyvät keskustelut, samanlaiset arvot ja samanlainen perhetausta.
Ap
Huutista, oletko oikeasti noin tyhmä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävit vapaaehtoisesti vuoden ajan sellaisen miehen p*ntavana, joka ei edes kyennyt tyydyttämään sinua?
Miksi sinä toimit noin?
Siksi että hänessä oli muita hyviä puolia. Lisäksi olin kyllästynyt parisuhteeseen ja perhe-elämään, joten vaihtelu teki hyvää,
Mie siis olevinaan etsi parisuhdetta ja sinä olit kyllästynyt parisuhteisiin?
Kyllä, deittiapeissa. Minä taas en ole ollut deittiapeissa kun olen jo parisuhteessa ja perheellinen. Etsin seksisuhdetta ja sen myös löysin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä toimit noin?
Ok. Mitä nämä muut hyvät puolet oli?
Hyvät keskustelut, samanlaiset arvot ja samanlainen perhetausta.
ApHuutista, oletko oikeasti noin tyhmä :D
Nyt pitää perustella vähän paremmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole jo hiljaa.
En ole hiljaa ja en ota käskyjä vastaan.
ApJuurihan olet vuoden viettänyt huonon miehen kanssa.
Ole jo hiljaa.Nyt en ymmärtänyt sinun lauseesi logiikkaa. Voisitko selventää, miten huono mies ja hiljaa oleminen ovat kytköksissä toisiinsa?
ApSeuraavasti.
Teet kuten käsketään ja miellytät miestä.
Hiljene.En edelleenkään ota vastaan käskyjä. Miellytin miestä niin hyvin että hän meni sekaisin. Tämä on kutkuttava aihe.
Ap
Huono nainen.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia päättää sellaiset ihmissuhteet, joista ei saa mitään.
Ap:lle vaan tiedoksi. Ei kannata yrittää netistä vaan muualla oikeassa elämässä.
Oliko hyväkin fuck with blackcocksuhde? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas, ei siitä pitkä aika ole kun sen viimeksi teit. Eli 0/5
Keksi joku paskempi satu seuraavaksi
Ei tarvi kuule keksiä. En ole kirjoittanut tapauksesta vielä kertaakaan mihinkään.
ApKukaan ei usko.
Muiden uskomisen ovat heidän henkilökohtainen asiansa. Ei kiinnosta minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi suosin nuorempia miehiä, ottavat mun halut huomioon ja kuuntelevat jos en tykkää jostain.
N32Nuoria kloppeja, jotka ovat ottaneet oppia "opetusvideoista" ja luulevat olevansa Luojan lahja naisille sillä 1000 työntöä/minuutti pumppauksella?
Jaksuhali.
Lol, oli aika monipuolista seksiä tuon 23-vuotiaan miehen kanssa. Ei todellakaan ollut mitään tikkausta vaan oikeasti otti mun halut huomioon ja ollut tähänastisista kumppaneista paras.
N32
Ja tämän perusteella oletat kaikkien nuorten miesten olevan samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyväkin fuck with blackcocksuhde? :D
Vaalea suomenruotsalainen mies oli, terveiset vaan hänelle :).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole jo hiljaa.
Ole jo hiljaa.Nyt en ymmärtänyt sinun lauseesi logiikkaa. Voisitko selventää, miten huono mies ja hiljaa oleminen ovat kytköksissä toisiinsa?
ApSeuraavasti.
Hiljene.En edelleenkään ota vastaan käskyjä. Miellytin miestä niin hyvin että hän meni sekaisin. Tämä on kutkuttava aihe.
Ap
Joo, Ilman tätäkin vammaisuutta tiedetään jo millaisia te narsistit olette. TYHMIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia päättää sellaiset ihmissuhteet, joista ei saa mitään.
Ap:lle vaan tiedoksi. Ei kannata yrittää netistä vaan muualla oikeassa elämässä.
Tapasin hänet oikeassa elämässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole jo hiljaa.
ApSeuraavasti.
ApJoo, Ilman tätäkin vammaisuutta tiedetään jo millaisia te narsistit olette. TYHMIÄ.
Ohhoh, narsistikortti. Eikö häpeäkortti toiminutkaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap. Minullekin luvattiin parisuhdetta mutta se olikin "tapailusuhde" hänen ehdoillaan. En voinut tyytyä siihen kun olin häneen niin rakastunut. Halusin seurustelusuhteen.
Minä taas halusin pelkän seksisuhteen, mutta se taso ei toiveistani huolimatta lähtenyt siitä paranemaan, joten oli pakko lopettaa koko suhde.
ApMitä ne muut aiemmin mainitsemasi hyvät ominaisuudet tässä miehessä oli, joiden takia kävit hänen p*ntavanaan vuoden ajan, vaikka et edes nauttinut seksistä?
Tää on vaan yllättäen näitä päästä keksittyjä juttuja, koska tää sama fat white bitch juttu on ollut täällä monesti aiemminkin.
Jonkun surullisen ihmisen voimafantasiahan tämäkin aloitus oli.
Ap:n pitäisi mennä oikeaan elämään saalistamaan. Sieltä löytyy suhteita. Ei bwf-suhteet ole huonkaan vaihtoehto incelille. Siinä voi opetella ihan rauhassa ihmissuhdetaitoja, kun ei kukaan mitään erityisempää vaadi eikä odota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole jo hiljaa.
ApSeuraavasti.
ApHuono nainen.
Ilmiannettu.
Näetkö nyt mikä valta miehellä on?
Alensin sinut juuri seksi-palstalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole jo hiljaa.
Ole jo hiljaa.
Keskustelupalstalla ei olisi mitään sisältöä, jos kaikki olisivat hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap. Minullekin luvattiin parisuhdetta mutta se olikin "tapailusuhde" hänen ehdoillaan. En voinut tyytyä siihen kun olin häneen niin rakastunut. Halusin seurustelusuhteen.
Minä taas halusin pelkän seksisuhteen, mutta se taso ei toiveistani huolimatta lähtenyt siitä paranemaan, joten oli pakko lopettaa koko suhde.
ApMitä ne muut aiemmin mainitsemasi hyvät ominaisuudet tässä miehessä oli, joiden takia kävit hänen p*ntavanaan vuoden ajan, vaikka et edes nauttinut seksistä?
Tää on vaan yllättäen näitä päästä keksittyjä juttuja, koska tää sama fat white bitch juttu on ollut täällä monesti aiemminkin.
Jonkun surullisen ihmisen voimafantasiahan tämäkin aloitus oli.
Ap:n pitäisi mennä oikeaan elämään saalistamaan. Sieltä löytyy suhteita. Ei bwf-suhteet ole huonkaan vaihtoehto incelille. Siinä voi opetella ihan rauhassa ihmissuhdetaitoja, kun ei kukaan mitään erityisempää vaadi eikä odota.
Joo mutta en halua mitään epäsiistiä fininaamaa. Pitää osata keskustella ja olla samantyyppisestä perheestä kuin itse on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi suosin nuorempia miehiä, ottavat mun halut huomioon ja kuuntelevat jos en tykkää jostain.
N32Otatko suihin ja annatko persettä? Opit varmaan tuon elämäntyylisi sinkkuelämää sarjasta.
Tuo on suhteen suola, mutta ap on vanhanaikainen. Oikein huvittaa, miten konservatiivinen ja vanhanaikainen ap on. Kyllä seksistä voi nauttia ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole jo hiljaa.
Ole jo hiljaa.Keskustelupalstalla ei olisi mitään sisältöä, jos kaikki olisivat hiljaa.
Niinpä. Luulen että tämä on taas joku lappalainen tai satakuntalainen, jonka mielestä naisen pitäisi koko ajan kauheasti hävetä kaikkea. Lol.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32Otatko suihin ja annatko persettä? Opit varmaan tuon elämäntyylisi sinkkuelämää sarjasta.
Tuo on suhteen suola, mutta ap on vanhanaikainen. Oikein huvittaa, miten konservatiivinen ja vanhanaikainen ap on. Kyllä seksistä voi nauttia ap.
Kyllä voi, tuo yksilö ei vain osannut mitään, joten oli pakko lopettaa hänen kanssaan.
Ap
Kukaan ei usko.