Lopetin noin vuoden mittaisen fwb-suhteen ja
Se mies meni siitä ihan sekaisin. Ei suostunut tajuamaan, että en saa siitä mitään ja että olin pettynyt hänen taitamattomuuteensa.
Nyt on jättänyt rauhaan, koska on löytänyt uuden uhrin. Tietenkään mies ei alussa kerro, ettei etsi mitään parisuhdetta.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap. Minullekin luvattiin parisuhdetta mutta se olikin "tapailusuhde" hänen ehdoillaan. En voinut tyytyä siihen kun olin häneen niin rakastunut. Halusin seurustelusuhteen.
Minä taas halusin pelkän seksisuhteen, mutta se taso ei toiveistani huolimatta lähtenyt siitä paranemaan, joten oli pakko lopettaa koko suhde.
ApMitä ne muut aiemmin mainitsemasi hyvät ominaisuudet tässä miehessä oli, joiden takia kävit hänen p*ntavanaan vuoden ajan, vaikka et edes nauttinut seksistä?
Tää on vaan yllättäen näitä päästä keksittyjä juttuja, koska tää sama fat white bitch juttu on ollut täällä monesti aiemminkin.
Jonkun surullisen ihmisen voimafantasiahan tämäkin aloitus oli.
Ap:n pitäisi mennä oikeaan elämään saalistamaan. Sieltä löytyy suhteita. Ei bwf-suhteet ole huonkaan vaihtoehto incelille. Siinä voi opetella ihan rauhassa ihmissuhdetaitoja, kun ei kukaan mitään erityisempää vaadi eikä odota.
Joo mutta en halua mitään epäsiistiä fininaamaa. Pitää osata keskustella ja olla samantyyppisestä perheestä kuin itse on.
Ap
Miksi perhetaustan pitäisi olla samanlainen? Ei ole vielä koskaan tullut samanlaista perhetaustaa kohdille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap. Minullekin luvattiin parisuhdetta mutta se olikin "tapailusuhde" hänen ehdoillaan. En voinut tyytyä siihen kun olin häneen niin rakastunut. Halusin seurustelusuhteen.
Minä taas halusin pelkän seksisuhteen, mutta se taso ei toiveistani huolimatta lähtenyt siitä paranemaan, joten oli pakko lopettaa koko suhde.
ApMitä ne muut aiemmin mainitsemasi hyvät ominaisuudet tässä miehessä oli, joiden takia kävit hänen p*ntavanaan vuoden ajan, vaikka et edes nauttinut seksistä?
Tää on vaan yllättäen näitä päästä keksittyjä juttuja, koska tää sama fat white bitch juttu on ollut täällä monesti aiemminkin.
Jonkun surullisen ihmisen voimafantasiahan tämäkin aloitus oli.
Ap:n pitäisi mennä oikeaan elämään saalistamaan. Sieltä löytyy suhteita. Ei bwf-suhteet ole huonkaan vaihtoehto incelille. Siinä voi opetella ihan rauhassa ihmissuhdetaitoja, kun ei kukaan mitään erityisempää vaadi eikä odota.
Joo mutta en halua mitään epäsiistiä fininaamaa. Pitää osata keskustella ja olla samantyyppisestä perheestä kuin itse on.
ApMiksi perhetaustan pitäisi olla samanlainen? Ei ole vielä koskaan tullut samanlaista perhetaustaa kohdille!
No jos on sellainen vähän harvinaisempi perhetausta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso vastaus yllä.
ApEn. Ole hyvä, äläkä enää ikinä postaa internettiin yhtään mitään. Voitte poistua.
Älä sitten kysy, jos et vastausta halua 🤷🏾
Ap
People who repeatedly attack your confidence and self-esteem are quite aware of your potential.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi suosin nuorempia miehiä, ottavat mun halut huomioon ja kuuntelevat jos en tykkää jostain.
N32Otatko suihin ja annatko persettä? Opit varmaan tuon elämäntyylisi sinkkuelämää sarjasta.
Muutaman satunnaisen jakson olen nähnyt sinkkuelämää sarjasta, joten en ole oppinut siitä.
Persettä en anna koska en siitä pidä.
N32
Ap:n lemppaama mies löysi palstalle? Vähän katkeria kommentteja jollain...
Vierailija kirjoitti:
Ap:n lemppaama mies löysi palstalle? Vähän katkeria kommentteja jollain...
Niin - olisiko se hän? Todellakaan en hiljene, siitä voi olla varma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi suosin nuorempia miehiä, ottavat mun halut huomioon ja kuuntelevat jos en tykkää jostain.
N32Nuoria kloppeja, jotka ovat ottaneet oppia "opetusvideoista" ja luulevat olevansa Luojan lahja naisille sillä 1000 työntöä/minuutti pumppauksella?
Jaksuhali.
Lol, oli aika monipuolista seksiä tuon 23-vuotiaan miehen kanssa. Ei todellakaan ollut mitään tikkausta vaan oikeasti otti mun halut huomioon ja ollut tähänastisista kumppaneista paras.
N32Ja tämän perusteella oletat kaikkien nuorten miesten olevan samanlaisia?
En, mutta oma kokemukseni on, että nuorempi mies on enemmän mun orgasmin perään kuin omansa.
Samaa ei ole voinut sanoa ikäisistäni miehistä. Vanhempia miehiä taas en pidä viehättäviä, joten ei ole kokemusta, tai no kerran oli 8 vuotta vanhempi mies mutta itse olin silloin 20.
N32
Osaamisen puute tuolla elämän alueella on siitä ikävä että se tulee sitten vastaan jokaisessa naissuhteessa. Tietysti joku sellainen, jonka on toosi vaikea löytää ketään, saattaa tuota sietää.
Olen hyvä nainen :).
Ap