Miesystävä ei aio auttaa muutossa:(
Olen siis muuttamassa yksin toiseen asuntoon. En miehen kanssa yhteen vielä, koska se ei käytännössä ole vielä mahdollista. Mutta siis mies totesi, että ei aio osallistua muuttoon sen vuoksi kun se on niin vaivalloista ja kehoitti ottamaan muuttofirman. Minulla ei ole ylimääräistä rahaa muuttofirmaan vaan aion nyt pyytää apua kavereilta. Mutta nyt meni maku mieheen. Ollaan kuitenkin seurusteltu kolmisen vuotta. Vai olenko liian vaativa kun odottaisin häneltä apua?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen kuuluu toisen auttaminen. Paras suhde on sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ollaan automaattisesti tiimi.
Sun miehesi ei ap arvosta sua. Eikä taida rakastaakaan, sillä rakastamaa ihmistä autetaan ja hänelle halutaan hyviä asioita.Mä joskus seurustelin miehen kanssa, joka osoittautui itsekkääksi ja laiskaksi. Asuin rivarissa ja tämä mies oli mun luona viikonloput. Ei koskaan suostunut auttamaan mua esimerkiksi ajamalla mun ison takapihan nurmikkoa. Kuitenkin mun olisi pitänyt olla se tunnollinen ja naisellinen nainen, joka olisi kokannut hänelle ja pessyt hänen pyykkinsä. Ei myöskään makkarissa välittänyt kuin itsestään. Oli kyllä niin toope tapaus. Ihaillen kertoi kaveristaan, jolla oli virolainen nainen joka silitti miehen paidat ja teki kaiken huushollauksen. Onneksi suhde ei edennyt viralliseen yhteenmuuttoon.
Sääliksi kävi sitä naista, joka myöhemmin meni lisääntymään tämän miehen kanssa.
Ensivaikutelma tästä miehestä oli mukava ja turvallinen. Kun tutustui häneen paremmin, niin sisältä tuli esiin itsekäs sovinisti.
Sun miehesi ap kuulostaa samanlaiselta. Suosittelen, että laitat vaihtoon. Äläkä ainakaan muuta yhteen tuollaisen kanssa, saati lisäänny!
Olipas nahjus koko tyyppi. Parhaiten miehen luonne paljastuu petipuuhissa. Pelkästään itsestään välittävään kannattaa katkaista välit ja laittaa kiertoon, kyllä joku epätoivoinen semmoisenkin kelpuuttaa ihan onnesta mykkänä.
Exä oli myös saamaton mitä minuun ja meidän suhteeseen tuli, mutta kavereita ja niiden hoitoja oli valmis auttamaan vaikka keskellä yötä. Liian kauan jaksoin katsella.
Lisään tähän, että mies ei auta mitenkään muutenkaan esim. Lumitöissä. Ruohonleikkuussa tms. Olen itse sellainen, että autan mielelläni muita ja ole än tätä miestäkin auttanut. Olen ollut ehkä liian kiltti. Nyt aion ottaa asiat puheeksi ja lopettaa suhteen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Suikkarit kelpaa mutta muutossa ei voi auttaa? Mies kertoo sinulle että ei ole kiinnostunut sillä tavalla. Onneksi huomasit ennen yhteen muuttamista!
Tämä! Onneksi huomasit ennen kuin asutte yhdessä. Liian vaivalloista, hohhoi. Ensi kerran kun mies pyytää sinulta jotain vastaa toki samoin. 😊 Tsemppiä! Toivottavasti löydät jotkut kivat ja avuliaat kaverimiehet muuttokaveriksi! Mulla oli aikanaan vähän vastaava tilanne eikähän siitä miehestä loppusissaan oikeen mihinkään ollut, s*ksi kyllä kelpasi, mutta muuten ei sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voihan tässä olla niinkin, että ko. nainen ei vaan ole avun arvoinen.
Mutta määritelkää nyt vaan se mies kuitenkin siaksi kun kaikki me aina ollaan.
"Ei ole avun arvoinen". Mutta kuitenkin seurustelukumppaniksi kelpaa..?
Naiset eivät koskaan auta muita muutossa kun on aina silloin niin kiire. Olen auttanut siskoani muuttamaan monesti kun tämän omat "bestikset" ei koskaan pysty vaikka muuten ovat siskon kanssa tekemisissä päivittäin....